Στα 96,5 δισ. δολάρια τα έσοδα της μητρικής Alphabet
Το YouTube συνεχίζει να κυριαρχεί στον χώρο του streaming με διαφημίσεις, αναφέροντας διαφημιστικά έσοδα 10,5 δισ. δολαρίων για το δ’ τρίμηνο, σημαντική αύξηση από τα 9,2 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι και ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια σε ένα μόνο τρίμηνο.
Στο τρίτο τρίμηνο, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube είχαν διαμορφωθεί στα 8,9 δισ. δολάρια.
Η πλατφόρμα βίντεο της Google είναι μακράν ο μεγαλύτερος «παίκτης» στο ad-supported streaming αλλά και γενικά στο streaming, με την τελευταία έκθεση Nielsen Gauge να δείχνει ότι το YouTube αντιστοιχούσε σε πάνω από το 11% της συνολικής τηλεθέασης στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Google, Philipp Schindler, οι διαφημίσεις που σχετίζονταν με τις προεδρικές εκλογές του 2024 συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση των εσόδων.
«Τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube ενισχύθηκαν από τις δαπάνες για διαφημίσεις στις εκλογές των ΗΠΑ, με τη συνολική δαπάνη και των δύο πολιτικών κομμάτων να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή που είδαμε στις εκλογές του 2020», ανέφερε ο Schindler σε αναλυτές της Wall Street.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Σύγκρουση οχήματος που παραβίασε φυλασσόμενη διάβαση με τρένο της Hellenic Train
- Παραδόθηκε το Αγιο Φως στην ελληνική αποστολή
- Πότε αναμένεται το Άγιο Φως στην Αθήνα και σε άλλες περιοχές της χώρας
- Σερβία: Συνεχίζεται ο αποκλεισμός της δημόσιας τηλεόρασης από τους φοιτητές
- Τένις: Χαμηλότερα στην κατάταξη ο Τσιτσιπάς
- Ολοκληρώθηκαν οι συνομιλίες Ιράν – ΗΠΑ για το πυρηνικό πρόγραμμα της Τεχεράνης
- Πούτιν: Aνακοίνωσε «πασχαλινή εκεχειρία»
- Aργυρού για αναβάθμιση από S&P: Πιο αξιόπιστη η Ελλάδα, έρχονται χαμηλότερα επιτόκια δανεισμού
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις