Στα 96,5 δισ. δολάρια τα έσοδα της μητρικής Alphabet
Το YouTube συνεχίζει να κυριαρχεί στον χώρο του streaming με διαφημίσεις, αναφέροντας διαφημιστικά έσοδα 10,5 δισ. δολαρίων για το δ’ τρίμηνο, σημαντική αύξηση από τα 9,2 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι και ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια σε ένα μόνο τρίμηνο.
Στο τρίτο τρίμηνο, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube είχαν διαμορφωθεί στα 8,9 δισ. δολάρια.
Η πλατφόρμα βίντεο της Google είναι μακράν ο μεγαλύτερος «παίκτης» στο ad-supported streaming αλλά και γενικά στο streaming, με την τελευταία έκθεση Nielsen Gauge να δείχνει ότι το YouTube αντιστοιχούσε σε πάνω από το 11% της συνολικής τηλεθέασης στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Google, Philipp Schindler, οι διαφημίσεις που σχετίζονταν με τις προεδρικές εκλογές του 2024 συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση των εσόδων.
«Τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube ενισχύθηκαν από τις δαπάνες για διαφημίσεις στις εκλογές των ΗΠΑ, με τη συνολική δαπάνη και των δύο πολιτικών κομμάτων να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή που είδαμε στις εκλογές του 2020», ανέφερε ο Schindler σε αναλυτές της Wall Street.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- GlaxoSmithKline: Ανοδος πωλήσεων στα 37,72 δισ. ευρώ το 2024
- Νέα αποκάλυψη για Τέμπη: “Μην κάνετε καμία ανακριτική πράξη, να φύγετε”
- Νέος CFO στη Freenow ο Lennart Zipfel, προερχόμενος από την ΕΥ
- Πτωτικές τάσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
- ΕΒΕΠ: Ξεκάθαρη δικαστική δικαίωση για το κύρος των εκλογών
- Τέμπη – προσχέδιο πορίσματος: Η έκρηξη δεν έγινε από έλαια μηχανών – Αρωματικοί υδρογονάνθρακες 4 τόνων στο τρένο
- ΙΝΚΑ: Καλεί σε μποϊκοτάζ 19/2 λόγω της ακρίβειας στην αγορά
- Τσιάρας: Δύσκολη χρονιά για τους αγρότες, ψάχνουμε τρόπους να τους στηρίξουμε
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις