Τεχνολογία

YouTube: Νέα εποχή για τις διαφημίσεις – Ιδιος αριθμός, λιγότερες ενοχλητικές διακοπές

Το YouTube σχεδιάζει να βελτιώσει την ποιότητα των διαφημίσεων mid-roll ξεκινώντας από τις 12 Μαΐου 2025

Το YouTube ανακοίνωσε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που εμφανίζονται οι διαφημίσεις mid-roll, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας θέασης από τις 12 Μαΐου 2025.

Το YouTube σχεδιάζει να βελτιώσει την ποιότητα των διαφημίσεων mid-roll ξεκινώντας από τις 12 Μαΐου 2025. Η πλατφόρμα θα αρχίσει να μετακινεί διαφημίσεις που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ενοχλητικές για τους θεατές σε πιο “φυσικά σημεία διακοπής”.

Για παράδειγμα, μια διαφήμιση που εμφανίζεται στη μέση μιας πρότασης ή κατά τη διάρκεια μιας σκηνής δράσης θα θεωρείται προβληματική. Ο στόχος της εταιρείας είναι να μεταφέρει αυτές τις διαφημίσεις σε σημεία του βίντεο που έχουν περισσότερο νόημα και είναι λιγότερο πιθανό να οδηγήσουν τον θεατή να εγκαταλείψει το βίντεο, όπως κατά τη διάρκεια παύσεων ή μεταβάσεων.

Για τους θεατές, αυτό σημαίνει απλά ότι θα βλέπουν τον ίδιο αριθμό διαφημίσεων. Ωστόσο, οι διαφημιστικές διακοπές θα είναι λιγότερο ενοχλητικές καθώς δεν θα παρεμβαίνουν στη δράση ή στη συζήτηση.

Η εταιρεία δηλώνει επίσης ότι σχεδιάζει να ενημερώσει παλαιότερα βίντεο που κυκλοφόρησαν πριν από τις 24 Φεβρουαρίου 2025, με “πρόσθετες, αυτόματες θέσεις διαφημίσεων σε φυσικά σημεία διακοπής” σε βίντεο με χειροκίνητες διαφημίσεις mid-roll. Ωστόσο, οι δημιουργοί μπορούν να επιλέξουν να μην συμμετέχουν σε αυτήν την ενημέρωση μέσω του YouTube Studio στην καρτέλα Earn.

Για τους δημιουργούς περιεχομένου, η αλλαγή θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση των εσόδων τους. Το YouTube αναφέρει ότι ένα πείραμα που διεξήγαγε τον Ιούλιο του 2024 διαπίστωσε ότι τα κανάλια με μείγμα χειροκίνητων και αυτόματων διαφημίσεων mid-roll είδαν αύξηση 5% στα έσοδα από διαφημίσεις YouTube. Επιπλέον, οι δημιουργοί θα έχουν πρόσβαση σε δύο νέα εργαλεία.

Το πρώτο εργαλείο, με την ονομασία “Feedback in YouTube Studio”, κυκλοφορεί αυτήν την εβδομάδα και έχει σχεδιαστεί για να ενημερώνει τους δημιουργούς αν οι χειροκίνητα τοποθετημένες διαφημίσεις τους θεωρούνται ενοχλητικές, επιτρέποντάς τους να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές.

Το δεύτερο εργαλείο, το “Automatic ad-slots”, εντοπίζει σημεία που δεν θα διακόπτουν την εμπειρία θέασης εάν τοποθετηθεί εκεί μια διαφήμιση. Οι δημιουργοί μπορούν επίσης να απενεργοποιήσουν τα Automatic ad-slots αν δεν επιθυμούν να προστεθούν αυτά επιπλέον των χειροκίνητων διαφημίσεών τους.

Ωστόσο, υπάρχουν και δυσάρεστα νέα για ορισμένους δημιουργούς. Το YouTube δηλώνει ξεκάθαρα: “Εάν χρησιμοποιείτε μόνο χειροκίνητες διαφημίσεις mid-roll και αυτές είναι τοποθετημένες σε ενοχλητικά σημεία των βίντεό σας, ενδέχεται να δείτε μείωση των εσόδων καθώς βελτιώνουμε την ποιότητα των mid-roll μετά τις 12 Μαΐου 2025”.

Αν και οι δημιουργοί θα εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν πού θα τοποθετούν χειροκίνητα μια διαφήμιση, στην πραγματικότητα η επιλογή είναι περιορισμένη. Αν δεν ακολουθήσουν αυτούς τους νέους κανόνες, θα μπορούσαν να κινδυνεύσουν να χάσουν κάποια έσοδα.

Η αλλαγή αυτή αποτελεί μέρος των συνεχών προσπαθειών του YouTube να βελτιστοποιήσει την εμπειρία παρακολούθησης για τους θεατές του, διατηρώντας παράλληλα ένα βιώσιμο μοντέλο εσόδων για τους δημιουργούς περιεχομένου.

Είναι ενδιαφέρον ότι η πλατφόρμα επιλέγει να εφαρμόσει αυτή την αλλαγή σε όλα τα βίντεο, συμπεριλαμβανομένων των παλαιότερων περιεχομένων, προσφέροντας ωστόσο τη δυνατότητα εξαίρεσης για τους δημιουργούς που προτιμούν να διατηρήσουν τον έλεγχο των διαφημίσεών τους.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu