To Volvo C40 Recharge είναι ίσως ένα από τα αυτοκίνητα που σε κάνει να ξεχάσεις την αγάπη που έχεις για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το καταφέρνει εύκολα, λόγω των επιδόσεων και της πολυτέλειας που προσφέρει απλόχερα σε οδηγό και επιβάτες. Το τετρακίνητο μοντέλο P8 της δοκιμής μας, αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη και έδειξε ότι η σουηδική εταιρεία πέρασε σε άλλη διάσταση. Πλέον συνδυάζει την αειφορία, τη βιώσιμη κινητικότητα με την οικολογική συνείδηση μαζί με τον premium χαρακτήρα.
Είναι το πρώτο κουπέ μοντέλο της Volvo. Διαθέτει όμορφη εξωτερική εμφάνιση, με το μπροστινό μέρος φέρει την γνώριμη μάσκα που την έχουμε δει στο XC 40 Recharge, διαθέτοντας pixel LED φώτα, τα οποία μέσω μίας κάμερας που υπάρχει στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου προσαρμόζουν τη φωτεινότητα τους ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου. Είναι ένα compact crossover, με το μήκος του να φθάνει στα 4.431 μέτρα και το μεταξόνιο στα 2.702 χιλιοστά. Γεγονός που μεταφράζεται σε μεγάλους εσωτερικούς χώρους, που με την απουσία του κεντρικού τούνελ εξασφαλίζει άνεση στους πίσω επιβάτες, Μάλιστα η σχεδίαση της οροφής κυρίως πίσω δεν μειώνει σε χώρο από την άνεση των επιβατών. Η απόσταση από το έδαφος φθάνει τα 17,6 εκατοστά και σε συνάρτηση με την τετρακίνηση του δίνει την δυνατότητα να κινηθεί χωρίς πρόβλημα και σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Το εσωτερικό είναι πολυτελές, ενώ η καμπίνα είναι μία «leather free» καμπίνα επιβατών, καθώς η Volvo αποφάσισε να μην χρησιμοποιήσει ξανά δέρμα ζώων, αλλά οικολογικά δέρματα. Το νέο σύστημα πολυμέσων είναι λειτουργικό, με καλή συνδεσιμότητα, με ελληνικό μενού, με οθόνη αφής 9 ιντσών χωρίς πολυπλοκότητες και το οποίο βασίζεται στο σύστημα Android, έχοντας ενσωματωμένες εφαρμογές όπως Google Maps assistast play store και βεβαίως δίνοντας τη δυνατότητα για over the air αναβαθμίσεις. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 413 λίτρα, ενώ υπάρχουν άλλα 31 λίτρα κάτω από το μπροστινό καπό, που ικανοποιούν τις ανάγκες μιας οικογένειας.
Εκεί που παίρνει τα εύσημα είναι στις επιδόσεις. Διατίθεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, γεγονός μετατρέπει το μοντέλο σε τετρακίνητο και βάζει με απόλυτη ομαλότητα στον δρόμο τους 408 ίππους και τα 660 Nm ροπής, με αποτέλεσμα τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα, όπως και σε όλα τα μοντέλα της Volvo, να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία του συστήματος είναι χωρητικότητας στις 78 kWh και εξασφαλίζει θεωρητικά μία μέση αυτονομία της τάξης των 444 χιλιομέτρων. Σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις κατά την εβδομαδιαία συμβίωσης μαζί του, μια αυτονομία μεταξύ 300 και 350 χιλιομέτρων αποτελεί μια ρεαλιστική προσέγγιση ανάλογα με τον τρόπο οδήγηση. Η μέση κατανάλωση ενέργειας ήταν κοντά στις 18 kWh και με την μπαταρία να είναι πλήρως στεγανοποιημένη.
Η θέση οδήγησης είναι ψηλή και με καλή περιφερειακή οπτική, ενώ η γυάλινη οροφή κάνει την καμπίνα περισσότερο χαρούμενη. Οδηγικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν μπορεί να μην σε συγκινήσει. Οι επιδόσεις, η άμεση ανταπόκριση της ροπής, η πολυτέλεια, τα οδηγικά συστήματα που παρέχουν απόλυτη ασφάλεια κατά τη διάρκεια οδήγησης και οι μεγάλοι χώροι το κατατάσσουν ως ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα παραγωγής. Η τιμή κτήσης του C40 Recharge P8 ξεκινάει από τα 63.300 ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ο Μητσοτάκης είπε στον Σταϊνμάιερ για τις αποζημιώσεις κι αυτός του απάντησε για τις… γερμανικές επενδύσεις
- ΣΟΚ στην Ισπανία: Εικόνες καταστροφής με πλημμύρες και 51 νεκρούς στη Βαλένθια
- ΟΔΔΗΧ: Στο 2,63% η απόδοση των 3μηνων εντόκων γραμματίων Δημοσίου
- Novartis: Ανασύρθηκαν από το αρχείο 21 μηνύσεις πολιτικών – Ποινικός έλεγχος κατά των δύο μαρτύρων
- ΥΠΠΟ: Στα 63,874 εκατ. ευρώ οι δαπάνες για έργα σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους το 2023
- ΔΥΠΑ: 148 εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής τον Νοέμβριο
- “Πράσινο” φως και από την Αρχή Ανταγωνισμού της Πολωνίας για το deal ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή – Masdar
- Κομισιόν: Θα ψάξει μέτρα για την αποφυγή ακραίων αυξήσεων στη χονδρεμπορική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις