Επιχειρήσεις

Βενέτη: Μπήκε και στο The Mall Athens με το Veneti Go

Ο CEO της εταιρείας Φούρνοι Βενέτη, Παναγιώτης Μονεμβασιώτης

H εταιρεία βρίσκεται σε αναζήτηση και άλλων καίριων σημείων εντός Αττικής για να επεκτείνει ακόμα περισσότερο το σήμα Veneti Go

Συνεχίζει την επέκταση των σημάτων της στην Αττική η εταιρεία Φούρνοι Βενέτη, δίνοντας έμφαση στο Veneti Go, το πιο οικονομικό concept σε σχέση με τα υπόλοιπα, με το οποίο, σύμφωνα με όσα είχε τονίσει ο CEΟ Παναγιώτης Μονεμβασιώτης θέλει να προσεγγίσει νέους επιχειρηματίες με όρεξη για δουλειά και κεφάλαιο προς διάθεση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τις προηγούμενες ημέρες η εταιρεία άνοιξε ένα ακόμα Veneti Go στο πρώτο επίπεδο του εμπορικού κέντρου Τhe Mall Athens.

Άποψη του Veneti Go στο Τhe Mall Athens

Το Veneti Go είναι ένα από τα brands της Βενέτη, το νεότερο, καθώς ξεκίνησε μέσα στην πανδημία, το οποίο συνιστά έναν χώρο λίγων τετραγωνικών, με καφέ, ροφήματα και σνακ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι Veneti Go υπάρχουν, ήδη, τα τελευταία χρόνια σε περιοχές του κέντρου της Αθήνας όπως το Μοναστηράκι, το πρώτο που άνοιξε, ενώ πριν από λίγους μήνες άνοιξε ένα ακόμα Veneti Go στην γωνία Πανεπιστημίου και Ιπποκράτους, επίσης πολύ κεντρικά, ενώ αναζητούνται και άλλες περιοχές στην Αττική για την επέκταση του συγκεκριμένου brand.

Κατά όσα έχουν έλθει σε γνώση του financialreport, υπάρχει, ήδη, ενδιαφέρον στα γραφεία της Βενέτη από κάποιους επιχειρηματίες και για νέα Veneti Go, τα οποία είτε θα είναι εξ ολοκλήρου χρηματοδοτούμενα από τους επιχειρηματίες ή και με την αρωγή της Φούρνοι Βενέτη.

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν η εταιρεία το 2023 συμπλήρωσε τα 75 χρόνια παρουσίας της στην εστίαση, με πρωταρχικό στόχο την επέκταση του δικτύου της μέσα στο 2024. Μάλιστα, ήδη εδώ και κάποιους μήνες η διοίκηση απευθύνει μέσω social media και σε κάποιες περιπτώσεις μέσω προσωπικών επαφών, κάλεσμα σε επαγγελματίες της εστίασης, αρτοποιούς, ζαχαροπλάστες και εν γένει επιχειρηματίες που διαθέτουν δικό τους κατάστημα στο συγκεκριμένο κλάδο, προκειμένου να γίνουν «μέλη» της εταιρείας Βενέτη.

Αυτό μπορεί να γίνει, σύμφωνα με όσα αναφέρονται από την εταιρεία, μετατρέποντας το κατάστημά τους σε brand Βενέτη, ερχόμενοι σε συμφωνία με την εταιρεία, που θα τους προσφέρει αφενός ένα γνωστό brand και τεχνογνωσία. Με στόχο, μάλιστα, να συγκεντρώσει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον, έχει κάνει χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook, που πηγαίνει σε συγκεκριμένο κοινό, με μεγαλύτερες πιθανότητες προσέγγισης.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του ομίλου βάσει του τελευταίου δημοσιευμένου ισολογισμού, το 2022, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Φούρνοι Βενέτη, με 17 θυγατρικές, ξεπέρασε τα 100 εκατ. ευρώ, ανερχόμενος στα 110 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 24% έναντι του 2021.

Σε επίπεδο μητρικής, ο κύκλος εργασιών ανήλθε το 2022 στα 52,290 εκατ. ευρώ έναντι 43 εκατ. το 2021, σημειώνοντας αύξηση κατά 24%. Τα κέρδη προ φόρων του ομίλου έφτασαν το 2022 τα 3,672 εκατ. ευρώ από 5,069 το 2021, σημειώνοντας μείωση κατά 28%, ενώ το EBITDA ανήλθε στα 8,715 εκατ. ευρώ έναντι 11,005 το 2021, μειώθηκε δηλαδή κατά 24%, γεγονός που αντικατοπτρίζει την πίεση από το αυξημένο κόστος πρώτων υλών, ενέργειας και μισθοδοτικού κόστους.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu