Θα ψάξουμε μια προς μία τις συμβάσεις για να δούμε πώς φτάσαμε στην τραγωδία των Τεμπών, σύμφωνα με όσα δήλωσε σήμερα ο καθηγητής Συγκοινωνιακής Τεχνικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και μέλος της επιτροπής εμπειρογνωμόνων για τα Τέμπη Βασίλης Προφυλλίδης.
“Στην ουσία της υπόθεσης δεν μπορώ να μπω, ωστόσο ως καθηγητής τα επιστημονικά βιβλία του οποίου τα διαβάζουν σε όλο τον κόσμο μπορώ να μιλήσω και να πω ότι ο βαθμός υποκειμενικότητας είναι από πολύ μικρός ως μηδενικός. Επομένως η ακριβής επιστημονική ανάλυση των στοιχείων μπορεί στον μέγιστο βαθμό να διακριβώσει την αλήθεια” είπε ο κ. Προφυλλίδης και πρόσθεσε:
“Από την πλευρά μου θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια, ώστε η επιστημονική γνώση να είναι στη διάθεση της ελληνικής κοινωνίας, η οποία θα πληροφορηθεί” πρόσθεσε.
Επομένως ακόμη και σε απόσταση 3 χλμ το ένα απέναντι στο άλλο θα μπορούσε να έχει αποτραπεί”.
Σημείωσε ότι από τη δεκαετία του 1980 που αποφασίστηκε η ανάπτυξη των σιδηροδρόμων στην Ευρώπη κυρίαρχο στοιχείο ήταν η ασφάλεια.
Για τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη είπε ότι θα έπρεπε να έχει ενιαία τεχνολογικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά και τόνισε ότι “θα ψάξουμε μια προς μια τις συμβάσεις για να δούμε αν ισχύει αυτό”.
Πρόσθεσε ότι αν από την αρχή υπήρχαν ενιαία τεχνολογικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά, τότε κάθε σύμβαση θα ήταν υποχρεωμένη να συμμορφώνεται προς αυτά τα χαρακτηριστικά.
“Θα καταβληθεί από μέρος μου κάθε προσπάθεια να αναλυθεί κάθε στοιχείο που είχε μερίδιο ευθύνης για να συμβεί αυτή η τραγωδία” είπε ο κ. Προφυλλίδης και συνέχισε: “Η εντολή που έχουμε από την Πολιτεία είναι να κάνουμε ένα πρακτικό, το οποίο με αφετηρία τις λεπτομέρειες που οδήγησαν σε αυτό το γεγονός θα αναζητήσει τις αιτίες που μας έφεραν εδώ”.
Χαρακτήρισε, τέλος, ουσία της υπόθεσης το σχόλιο του δημοσιογράφου ότι ένας άπειρος σταθμάρχης διοικούσε έναν τόσο κεντρικό σταθμό σαν αυτόν της Λάρισας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Βανδάλισαν με σπρέι συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης
- Ευρωπαϊκές αγορές: Κινούνται με μικτά πρόσημα – Κλειστή η Wall Street
- Σε πορεία απανθρακοποίησης η ελληνική βιομηχανία
- Fourlis: Αγορά 7.000 ιδίων μετοχών στις 8 Ιανουαρίου
- Στις 21 Ιανουαρίου οι μειωμένες τραπεζικές χρεώσεις αλλά μόνο για φυσικά πρόσωπα και ελεύθερους επαγγελματίες
- Παράνομη η στάση εργασίας των εργαζομένων της Hellenic Train – Κανονικά τα δρομολόγια
- ελίν: Διάρκιση True Leader για την εταιρεία που συγκαταλέγεται στους 150 ομίλους με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού
- Lamda Development: Αγορά 32.000 ιδίων μετοχών την 08.01.2025
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις