Οικονομία

Βασίλης Κορκίδης: Οι καταναλωτές ψώνισαν Χριστουγεννιάτικα δώρα στην Black Friday

«Η συνεργασία κράτους με τους ελέγχους, καταναλωτών με την ενημέρωση, και εμπορικών καταστημάτων με την τήρηση των κανόνων θα "πολεμήσει" την ακρίβεια»

Στην αποτίμηση και την κίνηση της αγοράς την περίοδο των προσφορών (Black Friday και Cyber Monday) προέβη ο Πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), καθώς και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς (ΕΒΕΠ), σε συνέντευξή του, ο Βασίλης Κορκίδης.

“Η αγορά κινήθηκε ικανοποιητικά και το κυριότερο είναι ότι ικανοποίησε τους καταναλωτές σε μία περίοδος ακρίβειας και με το γεγονός ότι δεν έχουμε κάποιες ενδιάμεσες εκπτώσεις, έστρεψε την προσοχή των καταναλωτών περισσότερο από άλλες χρονιές. Από την άλλη τα εμπορικά καταστήματα μπόρεσαν να πουλήσουν κάποια στοκ εμπορεύματα σε χαμηλές τιμές με εκπτώσεις που τους επιτρέπεται ή έχουν τα περιθώρια να κάνουν, οπότε θεωρώ θετική την αποτίμηση.

Τα πρώτα στοιχεία μας δείχνουν ότι οχτώ στους δέκα καταναλωτές έκαναν στοχευμένες αγορές τη Black Friday και τη Cyber Monday, γιατί δεν είναι μία ημέρα ή διήμερο, είναι μία περίοδος τουλάχιστον δεκαπέντε ημερών. Η πλειοψηφία των πελατών μας έδειξε ενδιαφέρον στα είδη τεχνολογίας, τις οικιακές συσκευές, βεβαίως την ένδυση και υπόδηση, τα καλλυντικά και τα στολίδια αλλά και κάποια οικογενειακά δώρα ενόψει των εορτών. Άρα χρησιμοποίησε αυτή την εκπτωτική περίοδο και για Χριστουγεννιάτικες αγορές, λόγω των πολλών οικογενειακών και κοινωνικών υποχρεώσεων” ανέφερε ο κ. Κορκίδης.

Εν συνεχεία ο Πρόεδρος συμπληρώνει, στο ερώτημα πώς θα μπορούσε σε βάθος χρόνου να ελεγχθεί η αγορά, “Η αγορά μπορεί πάντα να ελεγχθεί γιατί ”αποτυπώνονται” οι τιμές πριν ξεκινήσει μία προωθητική ενέργεια ή μία εκπτωτική περίοδος, είτε είναι τακτική, είτε είναι έκτακτη όπως είναι η Black Friday, οπότε τα ηλεκτρονικά μέσα και η χρήση των ηλεκτρονικών καταστημάτων μας επιτρέπουν να συγκρίνουμε και να ελέγξουμε τις τιμές. 

Από τα στοιχεία τα  οποία έχουμε, υπάρχει μία πολύ μεγάλη εξοικείωση στις ηλεκτρονικές αγορές πλέον, αφού οι επτά στους δέκα κάνουν αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων. Επίσης παρατηρήσαμε μία ετήσια αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά 22%, το οποίο αποτυπώθηκε και στη Cyber Monday.

Άρα για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε το ”μέτωπο” της ακρίβειας χρειάζεται συνεργασία του Κράτους  με τους ελέγχους, των καταναλωτών με την ενημέρωση, αλλά και με τα εμπορικά καταστήματα να τηρούν τους κανόνες”,  καταλήγει ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu