Επιχειρήσεις

Unilever – Nestle: “Παλεύουν” να φέρουν πίσω τους πελάτες που έχασαν με τις αυξήσεις τιμών

Οι εταιρείες έχουν αυξήσει τις τιμές μετά την πανδημία COVID-19 για να αντισταθμίσουν το υψηλότερο κόστος

Απογοήτευση στους επενδυτές τους προκάλεσαν οι εταιρείες παραγωγής συσκευασμένων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των Unilever και Nestle, με τον μικρό όγκο πωλήσεων του τρίτου τριμήνου.

Οι εταιρείες έχουν αυξήσει τις τιμές μετά την πανδημία COVID-19 για να αντισταθμίσουν το υψηλότερο κόστος, ωθώντας τους καταναλωτές να αναζητήσουν καλύτερες προσφορές. Η διολίσθηση του όγκου πωλήσεων των μεγάλων εμπορικών σημάτων έγινε χειρότερη μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Κορυφαίοι Αμερικανοί και Ευρωπαίοι επενδυτές έχουν φέτος επισημάνει τις ανησυχίες τους για τις υψηλές τιμές στις εταιρείες καταναλωτικών αγαθών. Αλλά παρόλο που οι τιμές έχουν αρχίσει να σταθεροποιούνται, οι καταναλωτές εμμένουν στα φθηνότερα προϊόντα.

Την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου, η Unilever ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της αγοράς για αύξηση των πωλήσεων του τρίτου τριμήνου, αλλά η μετοχή της υποχώρησε κατά 2,5% σε χαμηλό έτους στις πρωινές συναλλαγές.

Η Nestle, ανακοίνωσε την περασμένη Πέμπτη χαμηλότερη από την αναμενόμενη αύξηση των πωλήσεων κατά το εννεάμηνο, καθώς οι υψηλότερες τιμές των προϊόντων έκαναν τους αγοραστές να αποφεύγουν τα προϊόντα της.

Παρομοίως, η εταιρεία παραγωγής απορρυπαντικών Tide P&G ανέφερε αυτό το μήνα αδύναμο όγκο πωλήσεων, ενώ και οι μετοχές της Reckitt υποχώρησαν κατά περίπου 2%, όταν η κατασκευάστρια εταιρεία των προϊόντων καθαρισμού Dettol και Lysol ανακοίνωσε μειωμένες πωλήσει το τρίτο τρίμηνο.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu