Διεθνή

Unilever: Έκανε ανατιμήσεις – ρεκόρ 13,3% στα προϊόντα της – Μετακύλησε την αύξηση κόστους στους καταναλωτές

Κατά 13,3% ανέβασε τις τιμές η Unilever τους τελευταίους τρεις μήνες του 2022, σημειώνοντας νέο ρεκόρ στις τριμηνιαίες αυξήσεις τιμών, καθώς μεταβίβασε το υψηλότερο κόστος των βασικών εμπορευμάτων και της ενέργειας στους καταναλωτές.

Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, η εταιρεία παραγωγής των κύβων Knorr, του παγωτού Ben & Jerry’s και της χλωρίνης Domestos εκτιμά ότι οι αυξήσεις των πρώτων υλών θα είναι σημαντικά χαμηλότερες το δεύτερο εξάμηνο.

Ο όμιλος καταναλωτικών αγαθών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 9% το 2022, υψηλότερη από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές, ενώ η αύξηση των τιμών κατά 11,3% κατά τη διάρκεια του έτους προκάλεσε μείωση του όγκου πωλήσεων κατά 2,1%.

Προέβλεψε ανάκαμψη των όγκων πωλήσεων καθώς ο πληθωρισμός υποχωρεί το 2023: «Ως συνέπεια της συγκράτησης στο επίπεδο των αυξήσεων των τιμών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, πιστεύουμε ότι θα δούμε βελτιωμένη απόδοση όγκου».

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu