Επιχειρήσεις

Unilever: Ανοδος 4,5% στα έσοδα στο γ’ τρίμηνο 2024

Η Unilever επανεπιβεβαίωσε το ετήσιο guidance της άνοδο πωλήσεων μεταξύ 3% και 5%

Αύξηση πωλήσεων παρουσίασε το γ’ τρίμηνο 2024 η Unilever καθώς υπό την ηγεσία του Διευθύνοντα Συμβούλου, Χάιν Σουμάχερ επιταχύνεται η διαδικασία ανάκαμψης.

Ειδικότερα, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 4,5%, ξεπερνώντας το 4,3% που ανέμεναν οι αναλυτές, με τους καταναλωτές για 4ο σερί τετράμηνο να εμπιστεύονται τα brands της, παρουσιάζοντας αυξημένο όγκο πωλήσεων.

Η Unilever βρίσκεται στη μέση μιας ανανέωσης, η οποία περιλαμβάνει διαχωρισμό της μονάδας παγωτού με χαμηλές επιδόσεις και μια πρωτοβουλία μείωσης κόστους που θα περικόψει 7.500 θέσεις εργασίας παγκοσμίως.

Ο CEO πασχίζει να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών μετά από μια περίοδο υποαπόδοσης, όμως το 3ο τρίμηνο το αδύναμο καταναλωτικό κλίμα σε χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα, έφεραν προκλήσεις.

Η ανάπτυξη το τρίτο τρίμηνο μετριάστηκε από την αποδυνάμωση της κινεζικής οικονομίας, την πτώση των τιμών στην Ινδία και τις εντάσεις στην Ινδονησία, όπου οι καταναλωτές μποϊκοτάρουν τις δυτικές μάρκες λόγω του πολέμου στη Γάζα.

Η Unilever επανεπιβεβαίωσε το ετήσιο guidance της άνοδο πωλήσεων μεταξύ 3% και 5%, ενώ το υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο για όλη τη χρονιά αναμένεται να είναι τουλάχιστον 18%.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu