Τουρισμός

TUI: Τί μπορεί να προκαλέσει η τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό

Πόσο διακριτά είναι τα όρια ανάμεσα σε μια πραγματική και μια κατασκευασμένη εικόνα διακοπών

Tην ώρα που η τεχνητή νοημοσύνη έχει ξεκινήσει να χρησιμοποιείται ευρέως, φαίνεται πως και ο τουρισμός είναι ένας κλάδος τον οποίο αναμένεται να επηρεάσει στον μέλλον.

Σύμφωνα με πρόσφατα ευρήματα έρευνας της TUI Musement, ενώ οι εικόνες που δημιουργήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη προκάλεσαν συναισθήματα «ενδιαφέροντος» σε πολλούς συμμετέχοντες, οδήγησαν επίσης σε εκτεταμένο «σκεπτικισμό».

Οι Ισπανοί ερωτηθέντες, οι Baby Boomers και οι γυναίκες εκφράζουν μεγαλύτερο σκεπτικισμό όσον αφορά τις εικόνες που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη, ενώ εκείνοι από το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και η Gen Z, οι νεότεροι Millennials και οι άνδρες, ήταν πιο θετικοί.

Την ίδια στιγμή, παρόλο που οι εικόνες που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη είχαν διπλάσιες πιθανότητες να “κεντρίσουν την περιέργεια”, δεν θεωρήθηκαν πιο σαγηνευτικές ή πειστικές ως προς τις αποφάσεις αγοράς. Οι Ισπανοί καταναλωτές ήταν ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με την επιρροή της τεχνητής νοημοσύνης, με τους περισσότερους να πιστεύουν ότι οι εικόνες που δημιουργήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη θα επηρέαζαν αρνητικά τις αποφάσεις αγοράς τους. Αντίθετα, οι ερωτηθέντες από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία εξέφρασαν είτε ουδέτερες είτε θετικές στάσεις.

Σημειώνεται ότι η TUI χρησιμοποιεί ήδη τεχνολογίες AI για την αυτοματοποίηση και τη βελτίωση της επιλογής εικόνων. Ο όγκος των δεδομένων είναι τεράστιος, με περισσότερες από 35 εκατομμύρια εικόνες να βρίσκονται σε εσωτερικές βάσεις δεδομένων. Αυτό αφορά κυρίως εικόνες ξενοδοχείων και δωματίων που ταξινομούνται και φιλτράρονται με χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Στις πωλήσεις, η τεχνητή νοημοσύνη προορίζεται να κάνει τις υπηρεσίες ταξιδιωτικών πρακτορείων πιο στοχευμένες και γρήγορες και επομένως πιο αποτελεσματικές.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τουρισμός

close menu