Σύμφωνα με το efood που συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών
Η Τσικνοπέμπτη είναι η κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος. Το efood συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Bloomberg: Έρευνα στις ΗΠΑ για τις σχέσεις JPMorgan με hedge fund ιρανικών συμφερόντων
- ΗΠΑ: Στις καλένδες η ανακοίνωση της ποινής του Τραμπ για την πορνοστάρ Στόρμι Ντάνιελς
- Έκρηξη στους Αμπελόκηπους: Προφυλακιστέος ο Νίκος Ρωμανός – «Είμαι αθώος, μην με προφυλακίσετε»
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με κέρδη – Ράλι 17% από Games Workshop
- Καραμανλής: «Δεν αντιμετωπίζονται με πειθαρχικά μέτρα η άλλη γνώμη και η κριτική – Δεν με ενδιαφέρει η ΠτΔ»
- «Υπερηχητικό» μήνυμα Πούτιν στη Δύση: Ξεκινάμε τη μαζική παραγωγή του νέου πυραύλου Oreshnik
- AS Company: Στα 3,7 εκατ. ευρώ τα EBITDA το 9μηνο
- Σκυλακάκης: «Αρχές Δεκεμβρίου θα ανακοινωθούν τα μέτρα στήριξης για το ηλεκτρικό ρεύμα»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις