Σύμφωνα με το efood που συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών
Η Τσικνοπέμπτη είναι η κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος. Το efood συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών, καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί.
Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).
Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΣΥΡΙΖΑ: «Ο κύβος ερρίφθη», εκλογές στις 24 Νοεμβρίου
- Το CNN πρότεινε debate, η Κάμαλα Χάρις δέχτηκε – Ο Τραμπ δεν έχει απαντήσει
- Η Λατινοπούλου έσπευσε να εκφράσει την συμπαράστασή της στον Σαλμά…
- DW: Πλήθος επαφών Ερντογάν στη Νέα Υόρκη – Ζήτησε συνάντηση και με Κάμαλα Χάρις
- Ο Μητσοτάκης ζήτησε την διαγραφή του Μάριου Σαλμά από την ΚΟ για την ενοχλητική, δημόσια κριτική που ασκούσε
- ΣΥΡΙΖΑ: Επίσπευση της εκλογής προέδρου ζήτησε ο Πολάκης
- Ρωσία: Στη λίστα των «εχθρικών χωρών» η Ελλάδα και η Κύπρος
- Επιτόκια: Η Fed άνοιξε τον δρόμο, πότε θα ακολουθήσει η ΕΚΤ με νέα μείωση
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις