Την πόρτα του εφέτη ανακριτή Λάρισας πέρασαν πριν λίγη ώρα οι δύο από τους τρεις κατηγορουμένους για το δυστύχημα στα Τέμπη, οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας στο σταθμό Λάρισας, οι οποίοι φέρεται ότι είχαν φύγει από την εργασία τους πριν από τη λήξη της βάρδιάς τους.
Όπως μεταδίδει το ertnews.gr, πρόκειται για το έναν σταθμάρχη που εργάζεται με σύμβαση αορίστου και έναν που εργάζεται με σύμβαση έργου οι οποίοι εμφανίστηκαν σήμερα ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή, ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή, προκειμένου να προλάβουν να ενημερωθούν οι συνήγοροί τους για τα στοιχεία της δικογραφίας, η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς.
Ο συμβασιούχος σταθμάρχης, ο οποίος υπενθυμίζεται έχει υποχρέωση σε 8ωρη βάρδια, δήλωσε «ψύχραιμος, αλλά πολύ στεναχωρημένος». Μιλώντας στην ΕΡΤ Λάρισας ο πατέρας του είπε πως είναι όλοι τους πολύ αγχωμένοι. «Έχουμε να κοιμηθούμε πέντε μέρες, είναι πολύ αγχωμένο και ταραγμένο το παιδί» είπε.
Ο προϊστάμενος επιθεώρησης ζήτησε κι έλαβε προσθεσμία για να απολογηθεί την Πέμπτη 30/3.
Στόχος του εφέτη ανακριτή είναι να συγκεντρωθούν όλα τα στοιχεία που χρειάζονται οι δικαστικές Αρχές για τα αίτια και τις ευθύνες που οδήγησαν στην τραγωδία.
Σημειώνεται πως ο ανακριτής έχει στα χέρια του μία ογκώδη δικογραφία, την οποία μελετά, διαπιστώνοντας ότι πρόκειται για μία υπόθεση πολύπλοκη και με πολλές παραμέτρους, τόσο για τα αίτια του δυστυχήματος όσο και για την εμπλοκή προσώπων.
Βουλή: Διαβιβάστηκε έγγραφο της Hellenic Train σχετικά με το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας
Απάντηση σε ερώτηση του Κυριάκου Βελόπουλου σχετικά με το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμπλέκεται στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών διαβιβάστηκε το βράδυ της Πέμπτης (16/3/23) στη Βουλή.
Σύμφωνα με το έγγραφο της Hellenic Train προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του προέδρου της Ελληνικής Λύσης, η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63503 της 28.02.2023 περιλάμβανε στη σύνθεσή της συνολικά 13 βαγόνια, εκ των οποίων, κατά τη φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως 10 βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).
Αναφέρεται δε συγκεκριμένα, ότι «σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με τη σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής: Παρασκευάσματα διατροφής, μπίρες, σύρματα από σίδηρο και κενά εμπορευματοκιβώτια».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Χατζηθεοδοσίου για αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας: «Η εγχείρηση χολής στην Ελλάδα κοστίζει 7.500 ευρώ»
- Κομισιόν σε Ζούκερμπεργκ: «Αποκρούουμε κατηγορηματικά κάθε ισχυρισμό περί λογοκρισίας»
- Συμβούλιο Ασφαλείας ΟΗΕ για Συρία: Η Ελλάδα υποστηρίζει την πολιτική μετάβαση
- Ευρωπαϊκές αγορές: Μικτά πρόσημα – Απώλειες για Shell, κέρδη για Novo Nordisk
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρωμές 2,8 εκατ. ευρώ σε 2.642 δικαιούχους για εκκρεμότητες του 2015
- Διπλή αγωγή από JP Morgan κατά Καρώνη για τη Viva Wallet – Τι απαντά ο επιχειρηματίας
- Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης: Προσφεύγει κατά του ΕΔΣΝΑ για την αύξηση στα τέλη ταφής απορριμμάτων
- Χρηματιστήριο: Εισπράχθηκαν λίγα κέρδη, παρέμεινε πάνω από τις 1.500 μονάδες
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις