Πόσοι γνωρίζουν ότι ευθύνες υπάρχουν και στους Ιταλούς της πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και νυν Hellenic Train; Το documentonews.gr δημοσιεύει το έγγραφο από το ΓΕΜΗ όπως το καταχώρησε η ίδια η εταιρεία στις 27 Οκτωβρίου του 2022.
file:///C:/Users/User/Downloads/_2022-10-27%20%202746933_()%20_HELLENIC%20TRAIN%20(2).pdf
Σύμφωνα με αυτό ο Διευθυντής Τεχνικής Διεύθυνσης, Luigi Bussoletti, είναι ο εκπρόσωπος της Εταιρείας («εργοδότης») και μοναδικός υπεύθυνος για την υγεία και ασφάλεια στη λειτουργία μεταφορών, δηλαδή στις σιδηροδρομικές μεταφορές της Εταιρείας (επιβατικές και εμπορευματικές) αλλά και σε κάθε υπηρεσία αντικατάστασης αυτών με λεωφορείο καθώς και στις τεχνικές λειτουργίες της Εταιρείας (ασφάλεια τροχαίου υλικού, εγκαταστάσεων εργοστασίων/μηχανοστασίων κλπ).
Είναι υπεύθυνος σε περίπτωση περιστατικών τραυματισμού λόγω παράβασης του καθήκοντός του να παρακολουθεί και να επεμβαίνει. Οι εν λόγω αρμοδιότητες (εξουσίες) για την υγεία και την ασφάλεια στις σιδηροδρομικές μεταφορές της Εταιρείας (επιβατικές και εμπορευματικές) και σε τυχόν υπηρεσίες αντικατάστασης αυτών με λεωφορεία, του ανατίθενται/χορηγούνται χωρίς περιορισμό προϋπολογισμού και μπορούν να ασκηθούν αυτόνομα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, με την υποχρέωση ωστόσο να ενημερώνει έγκαιρα τον Πρόεδρο του ΔΣ, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο καθώς και τον Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών.
Επί της ουσίας και όπως αναγράφεται ο Luigi Bussoletti, διασφαλίζει την ασφάλεια και όλες τις συνθήκες ασφάλειας σε όλες τις λειτουργίες των μεταφορών (επιβάτες και εμπορεύματα) και γενικά, είναι υπεύθυνος για κάθε ζήτημα τεχνικό, μηχανικό, απόδοσης, ποιότητας υλικών, τεχνολογίας, πρόληψης κινδύνων και για οποιαδήποτε άλλη πτυχή που σχετίζεται με την ασφάλεια ολόκληρης της σιδηροδρομικής λειτουργίας για τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων/φορτίου, καθώς και για κάθε υπηρεσία αντικατάστασης των σιδηροδρομικών μεταφορών με λεωφορείο, σύμφωνα και με τις βέλτιστες πρακτικές του Ομίλου FS ITALIANE και σύμφωνα με τα διεθνή και εθνικά πρότυπα της Ελλάδας.
Ως εκ τούτου προκαλεί τεράστια εντύπωση το γεγονός ότι παραμένουν εκτός κάδρου ευθυνών και πεδίου ερευνών οι όποιες ευθύνες τόσο του πολιτικού προϊστάμενου του ΟΣΕ (του παραιτηθέντα Κ. Καραμνλή) όσο και του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, Σπύρου Πατέρα, του διευθύνοντος συμβούλου του ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστου Βίνη και του υπευθύνου ασφαλείας της ιταλικής Hellenic Train.
Εδώ αξίζει να θυμίσουμε ότι στις 2/10/2015, ο Κυριάκος Μητσοτάκης καταθέτει τις 50 υπογραφές για την υποψηφιότητα του για την αρχηγία της ΝΔ. Στο Νο6 των υπογραφών, υπάρχει κάποιος Χρήστος Βίνης με ιδιότητα “εκπρόσωπος ΟΝΝΕΔ”.
Μετά τις εκλογές του 2019, ο κ. Βίνης διορίζεται στη ΕΡΓΟΣΕ μέχρι την παραίτηση του μετά την τραγωδία των Τεμπών…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Συμβούλιο Ασφαλείας ΟΗΕ για Συρία: Η Ελλάδα υποστηρίζει την πολιτική μετάβαση
- Ευρωπαϊκές αγορές: Μικτά πρόσημα – Απώλειες για Shell, κέρδη για Novo Nordisk
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρωμές 2,8 εκατ. ευρώ σε 2.642 δικαιούχους για εκκρεμότητες του 2015
- Διπλή αγωγή από JP Morgan κατά Καρώνη για τη Viva Wallet – Τι απαντά ο επιχειρηματίας
- Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης: Προσφεύγει κατά του ΕΔΣΝΑ για την αύξηση στα τέλη ταφής απορριμμάτων
- Χρηματιστήριο: Εισπράχθηκαν λίγα κέρδη, παρέμεινε πάνω από τις 1.500 μονάδες
- Μητσοτάκης: Το αύριο της Συρίας περνάει από το Διεθνές Δίκαιο – Ελλάδα, Κύπρος και Αίγυπτος οριοθετήσαμε ΑΟΖ
- Βουλή: Κατατέθηκε το ν/σ για τα airbnb – Τι αλλάζει στις προδιαγραφές, πως θα γίνονται οι έλεγχοι
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις