Επιχειρήσεις

Τόνι Ρουίζ (Mango): Δεν θα αυξήσουμε τις τιμές στα ρούχα για να αντισταθμίσουμε τους δασμούς Τραμπ

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mango, Toni Ruiz

Η Mango σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα από 60 καταστήματα στις ΗΠΑ μεταξύ 2024 και 2025, καθώς απορροφά το 30% των προϊόντων της

 Η ισπανική εταιρεία λιανικής μόδας Mango προσαρμόζεται στους δασμούς που επιβάλλει η κυβέρνηση Τραμπ στις εισαγωγές από την Κίνα και θα μπορούσε να επανεξετάσει τους τύπους προϊόντων που πουλά στις ΗΠΑ, που είναι η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά της, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Η Mango δεν σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές για να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο των δασμών, παρόλο που αυτό θα μπορούσε να μειώσει τα περιθώρια κέρδους της, δήλωσε αργά τη Δευτέρα ο διευθύνων σύμβουλος Τόνι Ρουίζ (Toni Ruiz) σε κοινή συνέντευξη στο Reuters και τη γαλλική εφημερίδα Les Echos στα κεντρικά γραφεία της Mango έξω από τη Βαρκελώνη.
Ωστόσο, ο λιανοπωλητής, που πουλά φορέματα από 49,99 έως 359,99 δολάρια, εξετάζει το ενδεχόμενο μιας σειράς ρούχων και αξεσουάρ υψηλότερης ποιότητας και πιο μοντέρνας για την αγορά των ΗΠΑ, είπε ο Ρουίζ. Τα είδη με υψηλότερη τιμή έχουν συνήθως μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, καθιστώντας ευκολότερη την απορρόφηση του επιπλέον κόστους.
«Θα δούμε πώς θα εξελιχθεί και θα προσαρμοστούμε», πρόσθεσε ο Ρουίζ. «Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για παραγωγή στην ίδια τη χώρα (στις ΗΠΑ), αλλά θα δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Είναι σταθερό στις δραστηριότητές μας να σκεφτόμαστε συνεχώς θέματα προμήθειας και προμήθειας».
Shop Smart at Mango Outlet Barcelona: Best Tips & Must-Haves
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ επέβαλε νέους δασμούς σε κινεζικά προϊόντα την περασμένη εβδομάδα, αφού δήλωσε ότι η Κίνα απέτυχε να κάνει αρκετά για να ανακόψει τη ροή της θανατηφόρας φαιντανύλης και των πρόδρομων χημικών ουσιών της στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Περίπου το 30% των προϊόντων της Mango που πωλούνται στις ΗΠΑ κατασκευάζονται στην Κίνα, τον μεγαλύτερο κόμβο παραγωγής της παγκοσμίως, είπε ο Ρουίζ. Η Τουρκία και η Ινδία είναι η δεύτερη και τρίτη μεγαλύτερη χώρα προμήθειας παγκοσμίως. Όλες οι αποστολές περνούν από μια εγκατάσταση logistics στη Βαρκελώνη, από όπου ο λιανοπωλητής αποφασίζει τι στέλνει σε ποιες αγορές.

Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μόδας της Ισπανίας έχει τοποθετηθεί ως premium λιανοπωλητής που εστιάζει σε γυναικεία ρούχα για πάρτι και ρούχα εργασίας, και επεκτείνεται στις ΗΠΑ ταυτόχρονα με τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της Zara, που ανήκει στην Inditex.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu