Νέα

Τιμολόγια ρεύματος: Αποτύχαμε και ετοιμάζουμε εφαρμογή για συγκρίσεις τιμών

Μετά τα όσα κωμικοτραγικά συμβαίνουν στο χώρο της ηλεκτρικής ενέργειας με τις τιμές, τα προγράμματα των εταιρειών που αποκλίνουν από τους κανόνες και τα πολύχρωμα τιμολόγια

Με μία  νέα εφαρμογή θα προσπαθήσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ενέργειας και Περιβάλλοντος να αποκαταστήσει το χάος που έχει προκληθεί στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας με τα πολύχρωμα τιμολόγια, τα πολύπλοκα προγράμματα των εταιρειών και τις εμπορικές πολιτικές, που συχνά αποκλίνουν από τους κανόνες. Η εφαρμογή αυτή θα ενταχθει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του e-Καταναλωτής. Σύμφωνα με πληροφορίες ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές των προγραμμάτων ρεύματος και φυσικού αερίου, σε μία διαδικασία αλλαγής συμβολαίου. Το αξιοσημείωτο είναι ότι η έρευνα που θα γίνεται θα είναι προσωποποιημένη για τη σύγκριση των τιμολογίων καθώς θα υπολογίζονται όλα τα συμπληρωματικά κόστη, ψιλά γράμματα, προνόμια, ρήτρες, δώρα κ.α. ώστε να έχει ξεκάθαρη εικόνα ο καταναλωτής για τα κόστη, τα οφέλη και την εξοικονόμηση που θα έχει.

Βέβαια αυτή η εφαρμογή θα αφορά μόνο τις τελικές τιμές. Παρέμβαση δεν φαίνεται να γίνεται στη χονδρεμπορική αγορά, που αποδεδειγμένα είναι από τις πιο ακριβές στην Ευρώπη.

Αμφίβολο το αποτέλεσμα αφού το e-katanalotis έχει αποτύχει στην αντιμετώπιση της ακρίβειας στα τρόφιμα  

Το εάν θα έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα στα νοικοκυριά θα φανεί στην πράξη, αφού μέχρι τώρα η εφαρμογή του υπουργείου Ανάπτυξης e-katanalotis δεν βοηθά στην αντιμετώπιση της ακρίβειας στα τρόφιμα αφού συγκεντρώνει τιμές μόνο από σούπερ μάρκετ. Ουσιαστικά ωθεί τους καταναλωτές προς τα σούπερ μάρκετ, αυξάνοντας τη ζήτηση μέσα σε αυτά τα καταστήματα. Και όποιος ξέρει λίγα οικονομικά η αύξηση της ζήτησης προκαλεί αύξηση τιμών!

Στο πλαίσιο της αναβάθμισης του e-Καταναλωτής σχεδιάζεται και η αναβάθμιση και του αριθμού των προϊόντων του με την διεύρυνση των κωδικών  από 1.500 κωδικούς σε 3.500 κωδικούς – συμπεριλαμβανομένων και των προϊόντων μόνιμης μείωσης τιμής πάνω από το 5% – ενώ θα υπάρξει και η προσθήκη ειδοποιήσεων για τις αλλαγές που γίνονται στις τιμές των προϊόντων που έχει εντάξει ο καταναλωτής στο δικό του το «καλάθι».

Για την αύξηση των κωδικών σχεδιάζεται εκτός από τα βασικά καταναλωτικά προϊόντα να προστεθούν και ορισμένα τα οποία, αν και δεν εντάσσονται στα «βασικά», εντούτοις δεν είναι και εξεζητημένα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ενέργεια

close menu