Να εργάζεται από το σπίτι συχνότερα από ό,τι τους επιτρέπει ο εργοδότης θέλουν σχεδόν ένας στους τρεις εργαζόμενους στην ευρωζώνη. Προτίθεται, μάλιστα, και να αλλάξει δουλειά για να μπορέσει να το κάνει, όπως προκύπτει από έρευνα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ).
Οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να διαπραγματεύονται πολιτικές σχετικά με την τηλεργασία, με το θέμα να προκαλεί ένταση ανάμεσα στα συνδικάτα και τους εργοδότες, μεταξύ των οποίων και την ΕΚΤ, η οποία προσφέρει λιγότερες ημέρες τηλεργασίας σε σχέση με αυτό που επιθυμούν οι εργαζόμενοι σε αυτήν.
«Οι εργαζόμενοι είναι περισσότερο πρόθυμοι να αλλάξουν δουλειά αν προτιμούν να εργάζονται περισσότερες ημέρες από το σπίτι σε σχέση με αυτό που προσφέρει ο εργοδότης. Το 30% των εργαζόμενων προτιμούσαν να εργάζονται από το σπίτι περισσότερες ημέρες από αυτές που επέτρεπε ο εργοδότης τους» αναφέρεται στη σχετική έκθεση.
Σύμφωνα με αυτή, σχεδόν τα δύο τρίτα των εργαζομένων θέλουν να εργάζονται από το σπίτι τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, με τις μετακινήσεις να είναι ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει την προτίμησή τους για τηλεργασία.
«Οι εργαζόμενοι που χρειάζονται πάνω από μια ώρα την ημέρα για να μεταβούν στην εργασία τους προτιμούν δέκα ημέρες τηλεργασία τον μήνα, δηλαδή τέσσερις περισσότερες σε σχέση με τους εργαζόμενους που χρειάζονται λιγότερο από 15 λεπτά για τις μετακινήσεις τους» επισημαίνει η ΕΚΤ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Την καρτελοποίηση της οικονομίας στην Ελλάδα εξηγεί ο καθηγητής Κοσμάς Μαρινάκης (video)
- ΚΑΕ Παναθηναϊκός: 42.000 οι θεατές που βρέθηκαν στο Καλλιμάρμαρο
- Κάπνισμα σε δημόσιους/υπαίθριους χώρους: Που θα απαγορευθεί
- Ο πρόεδρος Ισραήλ υποστηρίζει ότι «δεν έχουμε σχέση με τους βομβητές στον Λίβανο» και τον «πίστεψαν» όλοι
- Πως αλλάζει η αγορά της εστίασης από τα συστήματα αυτοεξυπηρέτησης
- Δειπνοσοφιστήριον: Γιόρτασε την έναρξη της σχολικής χρονιάς στο Μουσείο Παιχνιδιών Μπενάκη
- Το περίεργο σχόλιο του Καραμούζη για την οικονομία, που θυμίζει Πάγκαλο
- Κύρα Κάπη: Από το πρωθυπουργικό γραφείο στους Young Leaders του Obama Foundation για καμπάνια ΛΟΑΤΚΙ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις