Διεθνή

TikTok: Διαχωρίζει την υπηρεσία του e – commerce από το μέσo κοινωνικής δικτύωσης στην Ινδονησία

Η Ινδονησία απαγόρευσε στο TikTok να πουλάει πρϊόντα μέσω της εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης για να προστατέψει τα τοπικά καταστήματα λιανικής.

Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης TikTok αναστέλλει την υπηρεσία διαδικτυακών πωλήσεων στην αγορά της Ινδονησίας για να συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες στη μεγαλύτερη οικονομία της Νοτιοανατολικής Ασίας. Η Ινδονησία ήταν η πρώτη χώρα που χρησιμοποίησε πιλοτικά την υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου της εφαρμογής το 2021 και έγινε μία από τις μεγαλύτερες αγορές για το TikTok Shop. Την περασμένη εβδομάδα, η Ινδονησία ανακοίνωσε κανονισμούς που θα ανάγκαζαν το TikTok να διαχωρίσει τη λειτουργία του e-coomerce από τη δημοφιλή υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης στη χώρα. Ανακοινώνοντας τα μέτρα, ο υπουργός Εμπορίου της Ινδονησίας Zulkifli Hasan είπε: “Τώρα, το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν μπορεί να γίνει social media. Είναι διαχωρισμένο”.

Είπε επίσης στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ότι είχαν μια εβδομάδα για να συμμορφωθούν με τους νέους κανόνες, διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν την άδεια λειτουργίας τους στη χώρα. Η κυβέρνηση της χώρας λέει ότι οι κανονισμοί αποσκοπούν στην προστασία των τοπικών φυσικών και διαδικτυακών λιανοπωλητών.

Η ανακοίνωση ήρθε αφού ο Πρόεδρος της Ινδονησίας Joko Widodo είπε τον περασμένο μήνα: “Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Μπορεί να είναι πολύ καλό εάν υπάρχουν κανονισμοί, αλλά μπορεί να γίνει κακό αν δεν υπάρχουν κανονισμοί.”

“Προτεραιότητά μας είναι να παραμείνουμε σε συμμόρφωση με τους τοπικούς νόμους και κανονισμούς”, ανέφερε η TikTok σε δήλωση την Τρίτη.

«Ως εκ τούτου, δεν θα διευκολύνουμε πλέον τις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου στο TikTok Shop Indonesia», πρόσθεσε.

Το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο στην Ινδονησία έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Η αξία των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου θα έχει εξαπλασιαστεί περισσότερο από το 2018 έως το επόμενο έτος φτάνοντας τα 689 τρισεκατομμύρια ρουπίες Ινδονησίας (44 δισεκατομμύρια δολάρια, 36,5 δισεκατομμύρια λίρες), σύμφωνα με την κεντρική τράπεζα της χώρας.

Το TikTok Shop είχε αυξήσει το μερίδιο αγοράς του από την κυκλοφορία του πριν από δύο χρόνια στην αγορά διαδικτυακών αγορών της Ινδονησίας, όπου κυριαρχούν πλατφόρμες όπως η Tokopedia, η Shopee και η Lazada.

Η χώρα με περισσότερους από 278 εκατομμύρια κατοίκους φιλοξενεί 125 εκατομμύρια χρήστες TikTok. Τον Ιούνιο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Shou Zi Chew επισκέφθηκε την Ινδονησία, δεσμευόμενος να επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στην περιοχή τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια.

Η ανάπτυξη των διαδικτυακών πωλήσεων είχε σημαντικό αντίκτυπο στους ιδιοκτήτες φυσικών καταστημάτων. Τα κυβερνητικά στοιχεία δείχνουν ότι υπάρχουν περισσότερες από 64 εκατομμύρια μικρότερες επιχειρήσεις – γνωστές ως πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις – που αντιπροσωπεύουν σχεδόν τα δύο τρίτα της οικονομίας της Ινδονησίας.

Οι νέοι κανονισμοί αποτελούν ένα ακόμη πισωγύρισμα για το TikTok, το οποίο έχει τεθεί υπό έλεγχο στις ΗΠΑ , την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου το Κοινοβούλιο έχει απαγορεύσει την εφαρμογή του για λόγους ασφαλείας.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu