Η ετήσια κατά κεφαλήν κατανάλωση των Ελλήνων σε καφέ υπολογίζεται στις 500 φλυτζάνια. Από αυτήν την ποσότητα το 50% αφορά τον ελληνικό καφέ, που καταναλώνεται κυρίως εντός του σπιτιού, το 20% τον στιγμιαίο ενώ το υπόλοιπο το μοιράζονται ο καφές φίλτρου και ο εσπρέσο. Με τον τελευταίο, τον εσπρέσο να καταγράφει τα τελευταία χρόνια τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τόσο στην επιτόπια κατανάλωση (HORECA-ξενοδοχεία και εστίαση) όσο και στο σπίτι.
_x000D_
Σε αυτή την κατηγορία κάνει άνοιγμα με δύο διαφορετικά brands, το Costa Coffee και τον Ιταλικό καφέ Vergnano, το τελευταίο διάστημα η Coca-Cola 3E.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
«Στόχος μας είναι να κάνουμε τον Caffe Vergnano ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σήματα Ιταλικού καφέ στην Ελλάδα», είπε η Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς (στη φωτογραφία), γενική διευθύντρια της Coca-Cola 3E για την Ελλάδα και την Κύπρο. Πως όμως θα γίνει αυτό και ποιο είναι το πλάνο διείσδυσης της εταιρείας σε αυτή την κατηγορία;
_x000D_
Από το δεύτερο εξάμηνο του 2022 έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση του προϊόντος σε 100 καταστήματα, εντός του έτους προβλέπεται η τοποθέτηση σε επιπλέον 300 σημεία με στόχο σε βάθος πενταετίας το προϊόν να βρίσκεται σε 1.000 μαγαζιά ανά την επικράτεια. Στον σχεδιασμό δεν υπάρχει η δημιουργία αλυσίδας ομώνυμων καταστημάτων όμως στο πλάνο είναι η τοποθέτησή του και στη λιανική (σούπερ μάρκετ).
_x000D_
Με την Carolina Vergnano, διευθύνουσα σύμβουλο της Caffè Vergnano να αναφέρει: «Τώρα, χάρη στη συνεργασία με την Coca-ColaΤρία Έψιλον, αισθανόμαστε ισχυρότεροι σε σχέση με τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες». Σε ερώτηση του Euro2day.gr προς την κυρία Vergnano αν υπάρχει option για διεύρυνση του μεριδίου που ελέγχει σήμερα η Coca-Cola HBC στον Ιταλικό Οίκο η επικεφαλής του απέκλεισε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
_x000D_
Εκτός από τον καφέ Vergnano, η Coca-Cola 3E έχει παρουσία στην αγορά και με τον καφέ Costa Coffee όπου το μερίδιο του στο σούπερ μάρκετ είναι 5,5% στις κάψουλες και 8% στον αλεσμένο ενώ ο στόχος είναι να αγγίξει το 10%. Παράλληλα ο καφές Costa Coffee «σερβίρεται» και σε 500 σημεία πώλησης στο κανάλι του HORECA.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Kίνηση στους δρόμους: Αυξημένη στις εθνικές οδούς, σε Μεσογείων και Κηφισίας
- ΕΥΑΘ: Αύξηση τζίρου (5,71%) με κέρδη στα 3 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο 2024
- Dimand: Αύξηση τζίρου (16,6. εκατ. ευρώ) και κερδών (15,9 εκατ. ευρώ) το α’ εξάμηνο 2024
- Ανοδικές τάσεις στα ασιατικά χρηματιστήρια
- Ζυθοποιία Μακεδονίας-Θράκης: Ο Γιώργος Κανάκης, νέος marketing manager
- Ν. Παππάς: Δεν θα είμαι υποψήφιος για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ
- Γιάννης Παράσχης (πρόεδρος ΣΕΤΕ): Είμαστε αντίθετοι σε μέτρα εισπρακτικού χαρακτήρα, χωρίς μάλιστα διαβούλευση
- Almi foods: Αύξηση 11% στον κύκλο εργασιών και περαιτέρω άνοιγμα στη HoReCa
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις