Το Σούνιο διάλεξε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης για να ανακοινώσει την Πέμπτη αργά το απόγευμα την εκκίνηση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα. Στην ειδική εκδήλωση έγινε και η παρουσίαση της φετινής πολυδάπανης καμπάνιας του ΕΟΤ από τον Γενικό Γραμματέα Δημήτρη Φραγκάκη.
Σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη “ο ελληνικός τουρισμός ξεχωρίζει γιατί οι Έλληνες νοιάζονται και φέτος νοιάζονται και για την υγεία”.
“Το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα πολύ σημαντικό στοίχημα και για αυτό βραβεύθηκε από διεθνείς οργανισμούς”, τόνισε ο κ. Θεοχάρης και πρόσθεσε πως στόχος «ήταν να κρατήσουμε τον τουρισμό ζωντανό».
“Στοίχημα για το 2021 δεν είναι μόνο η ανάδειξη του φυσικού πλούτου της χώρας, αλλά προ πάντως η ασφάλεια”, επεσήμανε.
Παρουσιάζοντας τη φετινή καμπάνια του ΕΟΤ, ο γ.γ. του Οργανισμού τόνισε πως δημιούργησαν το 2020 μία πολύ σημαντική παρακαταθήκη, συμβάλλοντας στην “καλή φήμη της χώρας”.
Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το: “Αll you want is Greece- Ότι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα”, ανέφερε ο κ. Φραγκάκης και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι: “Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες”.
Ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι μπροστά μας έχουμε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο, γιατί “δεν τελειώσαμε με την πανδημία”
“Ανοίγουμε αύριο με ένα σχέδιο ολοκληρωμένο με τα 5 γνωστά βασικά σημεία άμυνας”, τόνισε ο υπουργός τουρισμού και παρουσίασε τα παρακάτω μέτρα:
1. Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα:
– Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση
– Πιστοποιητικό εμβολιασμού
– PCR test έως και 72 ώρες πριν
– Πιστοποιητικό ανάρρωσης
– Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06
2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test
3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020.
4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό
5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων
Την ίδια στιγμή λειτουργεί το Σύστημα Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test. Παράλληλα υπάρχει πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας στη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020.
Όπως ανέφερε ο κ. Θεοχάρης, “πριν από μόλις μερικές ώρες βρισκόμουν στη Βρετανία. Και πιο πριν στη Γερμανία και την Πολωνία. Προηγουμένως επισκέφτηκα τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Ρωσία, τη Σερβία, τη Ρουμανία.
Σε κάθε χώρα είχα συνομιλίες με κρατικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς. Πολλές διαφορετικές χώρες, με διαφορετικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες. Το τελικό συμπέρασμα είναι ένα: Το θερμό και έντονο ενδιαφέρον για τον Ελληνικό Τουρισμό.
Και θέλω να σας μεταφέρω την αίσθηση της ανυπομονησίας, της προσμονής εκ μέρους των ξένων παραγόντων για το πότε και κυρίως το πώς ανοίγει ο Τουρισμός στην Ελλάδα. Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος διαπιστώνοντας πόσο ψηλά βρίσκεται η πατρίδα στις προτιμήσεις τεράστιων αγορών, με εκατομμύρια ανθρώπους που ονειρεύονται, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, να ταξιδέψουν στη χώρα μας” τόνισε ο υπουργός Τουρισμού.
“Άμεση και χειροπιαστή απόδειξη αυτού του, τόσο έντονου, ενδιαφέροντος, είναι οι συμφωνίες διεύρυνσης της συνεργασίας μας με τους μεγαλύτερους tour operator σε Ευρώπη και Αμερική, καθώς και η αύξηση των πτήσεων, με περισσότερα και πιο πυκνά καθημερινά δρομολόγια από περισσότερα αεροδρόμια αναχώρησης σε Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες προς την Ελλάδα.
Το σχέδιο “Γαλάζια Ελευθερία” της Ελληνικής Κυβέρνησης, για τους οριζόντιους και καθολικούς εμβολιασμούς στα νησιά, μας φέρνει πιο κοντά στην απελευθέρωση”.
Δεν υπάρχει πρόβλημα με το ρωσικό εμβόλιο
Ο υπουργός σε ερωτήσεις για την τρέχουσα τουριστική επικαιρότητα, ο σημείωσε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με το ρωσικό εμβόλιο στην Ελλάδα και το ψηφιακό πιστοποιητικό. Για την αγορά της Αγγλίας, ο κ. Θεοχάρης εξέφρασε την αισιοδοξία ότι η Ελλάδα θα μπει στον πράσινο χάρτη για τους ταξιδιώτες της Μεγάλης Βρετανίας. Μάλιστα, το υπουργείο τουρισμού εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση, με συγκεκριμένες δράσεις.
Την ίδια στιγμή, ο κ. Θεοχάρης, εστιάζοντας στον εσωτερικό τουρισμό στάθηκε και στο πρόγραμμα “Τουρισμός για όλους”, που όπως είπε, ήδη έχει ξεκινήσει και στέλνονται κουπούνια σε δικαιούχους, ενώ θα υπάρξουν και σύντομα νέες ανακοινώσεις για το μέτωπο αυτό. Αναφορικά με τους ποσοτικούς στόχους της φετινής περίοδου, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι θα είναι ευχαριστημένος, όχι με τα νούμερα που θα πετύχει η Ελλάδα, αλλά με την διατήρηση της ποιότητας σε όλα τα επίπεδα. Σε κάθε περίπτωση εκτίμησε ότι η χρονιά μπορεί να είναι και σημαντικά καλύτερη από πέρυσι.
23 εκατ. ευρώ για προβολή
Φέτος ο ΕΟΤ για πρώτη φορά θα πραγματοποιήσει συνδιαφήμιση με 18 αεροπορικές εταιρίες και 76 Tour Operators, συνολικού προϋπολογισμού 10,6 εκατ. ευρώ. Επιπλέον ο ΕΟΤ θα τρέξει, μεταξύ άλλων ψηφιακές καμπάνιες, συνολικού προϋπολογισμού 12,3 εκατ. ευρώ. Ο κ. Φραγκάκης ανακοίνωσε ότι σήμερα είναι στον αέρα σε δοκιμαστική φάση η νέα διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ το γνωστό Visit Greece, όπου τις επόμενες ημέρες θα γίνει και ξεχωριστή του παρουσίαση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΟΔΔΗΧ: Στο 2,61% το επιτόκιο των 6μηνων εντόκων – Αντλήθηκαν 500 εκατ. ευρώ
- Επιθεώρηση Εργασίας: Επέβαλε πρόστιμα 635.950 ευρώ στις οδικές μεταφορές το 2024
- Φορολοταρία: Από 100.000 ευρώ σε 12 υπερτυχερούς
- Μεγάλα σούπερ μάρκετ: Στα 43,55 ευρώ το «καλάθι των Χριστουγέννων», με εκτίναξη 11% της σοκολάτας
- ΟΔΔΗΧ: Το ελληνικό Δημόσιο βγαίνει στις αγορές το 2025 για δανεισμό 8 δισ. ευρώ
- Honda και Nissan ξεκίνησαν επίσημα τις διαπραγματεύσεις για συγχώνευση – «Εμβόλιμη» η Mitsubishi
- Bloomberg: Οι οικονομολόγοι φρενάρουν την ανάπτυξη της ευρωζώνης στο 1% για το 2025
- L’Oréal: Εξαγοράζει τα νοτιοκορεάτικα καλλυντικά Dr.G
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις