Επιχειρήσεις

The Lowcals: Ο σχεδιασμός εν μέσω πανδημίας και η αποκλειστική συνεργασία με τον Σκλαβενίτη

Για αρχή σε τριάντα καταστήματα σε όλη την Αττική

Μόλις ένας μήνας έχει περάσει από τη στιγμή που το brand, The Lowcals μπήκε στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, παρουσιάζοντας μια σειρά έτοιμων γευμάτων βασισμένα ένα καινοτόμο στυλ διατροφής, το οποίο στηρίζεται στην πρωτεΐνη και στα χαμηλά λιπαρά: Επί της ουσίας είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο brand μπαίνει μαζικά στα ψυγεία δίπλα, μάλιστα, στα έτοιμα φαγητά της ίδιας της αλυσίδας, στοχεύοντας σε ένα κοινό, το οποίο προσέχει τη διατροφή του, είτε λόγω θέσης και ανάγκης για καλύτερη ποιότητα ζωής είτε λόγω πιθανών ζητημάτων υγείας.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται από την εταιρεία, αποτελούν «ένα λειτουργικό τρόφιμο, καθώς μέσω αυτών επιτυγχάνεται απώλεια βάρους λόγω χαμηλών λιπαρών και ισορροπημένων θερμίδων, βελτίωση μυικού ιστού & ανοσοποιητικού λόγω ιδανικής ποσότητας πρωτεΐνης/ανά γεύμα, μείωση χοληστερίνης λόγω μειωμένων λιπαρών και βελτίωση ανοσοποιητικού λόγω ύπαρξης αυξημένων αντιοξειδωτικών».

Πρόκειται για ένα αυτόνομο brand, το οποίο εμπνεύστηκαν και σχεδίασαν, μέσα στην πανδημία του κορονοιού, ο Δημήτρης Δελλής, παθολόγος-διατροφολόγος και η ψυχοθεραπεύτρια Σάντρα Τσιλιγγερίδου.

Ο Δημήτρης Δελλής

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η κ. Τσιλιγγερίδου στο Financial Report: «Η ιδέα για την έναρξη του The Lowcals μας προέκυψε εν μέσω κορονοιού. Τότε, όπως πολύς κόσμος, παραγγέλναμε στο σπίτι αρκετά συχνά και αυτό που μας έμενε τις περισσότερες φορές από αυτό το φαγητό ήταν ένα βαρύ στομάχι. Έτσι λοιπόν μετά από πολλές συζητήσεις σκεφτήκαμε, με αφορμή και την ιδιότητα του Δημήτρη Δελλή, που είναι διατροφολόγος, να σχεδιάσουμε ένα brand φαγητού με υψηλή περιεκτικότητα σε χαμηλά λιπαρά και ισορροπημένες θερμίδες. Μετά από δύο χρόνια έρευνας και ανάπτυξης, γεννήθηκαν τα ”Lowcals”, τα οποία είναι προτεινόμενα πιάτα με πρωτεϊνη, ισορροπημένες θερμίδες, πλούσια σε αντιοξειδωτικά και κυρίως είναι πολύ γευστικά. Αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό στον κόσμο είναι ότι τα πιάτα των The Lowcals, δεν δεν είναι απλό φαγητό, αλλά γεύματα με θρεπτικές ιδιότητες».

H Σάντρα Τσιλιγγερίδου

Σημειώνεται ότι τα φαγητά, λόγω μιας ειδικής προεργασίας και συσκευασίας με τροποποιημένο άζωτο-φιλικό προς τα τρόφιμα, διατηρούνται μέχρι και οκτώ ημέρες στο ψυγείο. Θέλουν, δε, μόλις 3 λεπτά ψήσιμο στα μικροκύματα και ένα 20λεπτο στον συμβατικό φούρνο.

Προς το παρόν, η εταιρεία παρασκευάζει και προτείνει στο καταναλωτικό κοινό, μέσω των ψυγείων της Σκλαβενίτης, πέντε γεύματα, τα οποία βασίζονται κυρίως στο κοτόπουλο, τα λαχανικά, τα super foods και τα ζυμαρικά, ενώ στην ήδη υπάρχουσα σειρά θα προστεθούν και άλλα πιάτα στο άμεσο μέλλον.

Κατά όσα τονίζει η κ. Τσιλιγγερίδου, η παραγωγή των φαγητών, στην παρούσα φάση, γίνεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Olympic Catering, ενώ για τις ανακυκλωμένες συσκευασίες συνεργάζονται με την εταιρεία Kapelis Packaging.

Τον σχεδιασμό των πιάτων επιμελείται ο Δημήτρης Δελλής, έχοντας ως συνεργάτες του έμπειρους σεφ, ενώ την ομάδα, μαζί με την Σάντρα Τσιλιγγερίδου, συμπληρώνει ο οικονομολόγος Χρήστος Μελάς.

Σκλαβενίτης: Ποντάρει στο φαγητό

Η συνέργεια με την ΤheLowcals είναι, επί της ουσίας, ένα βήμα μπροστά για τον Σκλαβενίτη σε σχέση με το πώς αντιμετωπίζει γενικά τον κλάδο του έτοιμου φαγητού, φέρνοντας και στα καταστήματά του, μέσω των The Lowcals, την παγκόσμια ανερχόμενη τάση για γεύματα με χαμηλά λιπαρά και θρεπτικές ιδιότητες.

Υπενθυμίζεται ότι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης διαθέτει πάνω από 480 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στην Κύπρο, μέσα από τα οποία προωθεί και τα δικά του έτοιμα γεύματα, αποδεικνύοντας ότι ποντάρει εν γένει τα τελευταία χρόνια στην τάση που θέλει τον Έλληνα, αλλά και τον ξένο επισκέπτη να μαγειρεύει λιγότερο στο σπίτι, λόγω και έλλειψης χρόνου.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να εγκαινιάσει, δια χειρός της ολλανδικής εταιρείας αναπτύξεων Τen Brinke, το δικό του σύγχρονο παρασκευαστήριο έτοιμων φαγητών, σε έκταση 25.000 τμ, στην περιοχή της Μαγούλας. Εκεί θα παρασκευάζονται και θα διανέμονται συνολικά πλέον, σχεδόν την ίδια ημέρα, σε καταστήματα της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα τα έτοιμα φαγητά της Σκλαβενίτης.

Στην παρούσα φάση ο Σκλαβενίτης παρασκευάζει περί τις 70.000 μερίδες έτοιμου φαγητού την ημέρα, τις οποίες διαθέτει στα καταστήματά του σε όλη την Ελλάδα, ενώ αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί όταν μπει σε πλήρη λειτουργία και το νέο παρασκευαστήριο με τις ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες.

Μαρία Μπακοπούλου

[email protected]

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu