Διεθνή

Tesco εναντίον Aldi στη Βρετανία

Η Tesco είναι το κυρίαρχο παντοπωλείο του Ηνωμένου Βασιλείου, με μερίδιο αγοράς 27,8%

Δεκάδες τρόφιμα της Tesco περιέχουν χαμηλότερα ποσοστά βασικών συστατικών από τα αντίστοιχα προϊόντα της Aldi, σύμφωνα με έκθεση που εγείρει ερωτήματα σχετικά με τις τιμές των προϊόντων της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το BBC Panorama δήλωσε ότι 38 από τα 122 προϊόντα Tesco που εξέτασε περιείχαν τουλάχιστον πέντε ποσοστιαίες μονάδες λιγότερα από το κύριο συστατικό τους από τα προϊόντα Aldi με τα οποία είχαν αντιστοιχιστεί.

Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονταν κοτομπουκιές της Tesco που περιείχαν 20% λιγότερο κοτόπουλο από το αντίστοιχο της Aldi (με το αλεύρι σίτου να αποτελεί μεγάλο μέρος της διαφοράς) και κολοκύθια με 14% λιγότερα φρούτα από συμπύκνωμα.

Η Tesco είναι το κυρίαρχο σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου με μερίδιο αγοράς 27,8% και αυξανόμενες πωλήσεις, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων Kantar.

Ωστόσο, τα βρετανικής προέλευσης σούπερ μάρκετ, όπως η Tesco, η Sainsbury’s και η Asda, δέχονται τα τελευταία χρόνια αυξανόμενες πιέσεις από τις αλυσίδες Aldi και Lidl, δύο γερμανικές εταιρείες που διαθέτουν μικρότερη γκάμα ειδών αλλά σε χαμηλότερες τιμές.

Η Aldi ξεπέρασε το μερίδιο αγοράς της Morrisons στα μέσα του 2022 για πρώτη φορά, εισχωρώντας στην πρώτη τετράδα των βρετανικών σούπερ μάρκετ

Η Aldi έφτασε το 9,9% του μεριδίου αγοράς στις 12 εβδομάδες μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με την Kantar.

Οι αντιστοιχίσεις τιμών ήταν μια σημαντική τακτική που χρησιμοποιούν τα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ για να πείσουν τους αγοραστές να παραμείνουν μαζί τους αντί να μεταπηδήσουν στις γερμανικές εκπτωτικές αλυσίδες.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu