Επιχειρήσεις

Terra Creta: Η αισιοδοξία για την πορεία το 2024 εν μέσω αυξήσεων στις τιμές ελαιολάδου

O CEO της Terra Creta, Αλέξανδρος Κίκιζας

Η εταιρεία φέτος συμπληρώνει 23 χρόνια διαδρομής, εκ των οποίων τα τρία υπό την ομπρέλα της Μέλισσα Κίκιζας

Eνδιαφέροντα στοιχεία για την πορεία της εταιρείας ελαιολάδου Terra Creta ως θυγατρική της εταιρεία ζυμαρικών Μέλισσα Κίκιζας, από το 2021, εμφανίζονται στα πρόσφατα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία της. Η Terra Creta συμπληρώνει εφέτος 23 χρόνια πορείας, καθώς ιδρύθηκε το 2001 στο Κολυμβάρι Χανίων, όπου διατηρεί ακόμα τις εγκαταστάσεις της ακόμα και μετά την εξαγορά από την Μέλισσα Κίκιζας.

Οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου για το 2023 αυξήθηκαν 9,6% και της εταιρείας 10%, λόγω κυρίως της αύξησης του όγκου πωλήσεων στο εξωτερικό, καθώς και της αύξησης της τιμής του ελαιολάδου.

Μέσα στο 2024, αναμένεται λανσάρισμα νέων προϊόντων ελαιολάδου Terra Creta στην εγχώρια αγορά με νέα πλάνα επικοινωνίας, τα οποία, όπως αναφέρεται από τη διοίκηση, δημιουργούν αισιοδοξία για την πορεία της στην ελληνική αγορά.

Ταυτόχρονα, εξακολουθεί η προσπάθεια για ανάπτυξη των εξαγωγών και των δύο βασικών κλάδων της εταιρείας (ζυμαρικά και ελαιόλαδο) τόσο στις υφιστάμενες χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος όσο και σε νέες αγορές, αναμένεται να δώσουν περαιτέρω ώθηση στις εξαγωγές. Δεν διευκρινίζεται, ωστόσο, σε ποιες χώρες θα γίνει αυτό μέσα στο 2024.

Νέα προϊόντα μέσα στο καλοκαίρι

Τον περασμένο Ιούλιο η Terra Creta είχε προβεί σε μια σημαντική κίνηση ενίσχυσης της παρουσίας της στην εγχώρια αγορά τυποποιημένου έξτρα παρθένου ελαιολάδου, σε πιο premium ωστόσο γεύση. Συγκεκριμένα, είχε λανσάρει στις εγχώριες αλυσίδες σούπερ μάρκετ δέκα κωδικούς έξτρα παρθένου ελαιόλαδου η ελαιοποίηση των οποίων γίνεται μέσα σε 12 ώρες (από την παραλαβή στο ελαιοποιείο έως την έκθλιψη).

Σύμφωνα με όσα είχαν τονιστεί από την εταιρεία, στόχος αυτής της ενέργειας και όσων ακολουθήσουν, είναι η κατάκτηση -σε βάθος πενταετίας- μεριδίου αγοράς της τάξης του 10% στην αγορά συσκευασμένου ελαιολάδου στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων.

Ο παράγοντας καιρικές συνθήκες 

Να σημειωθεί πως γενικότερα για την πορεία των προϊόντων της σημαντικό ρόλο παίζουν οι καιρικές συνθήκες, οι οποίες επιδρούν άμεσα στην ποσότητα και την ποιότητα. Ετσι, ενώ η ζήτηση κινείται σε σχετικά σταθερά επίπεδα, σε περιόδους καλής παραγωγής, οι τιμές των σιτηρών και του ελαιολάδου διαμορφώνονται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ σε περιόδους µε κακές καιρικές συνθήκες, διαμορφώνονται σε υψηλότερα επίπεδα λόγω μειωμένης παραγωγής ή ανεπάρκειας αποδεκτής ποιότητας. Τυχόν σημαντικές αυξήσεις των διεθνών και εγχωρίων τιμών της πρώτης ύλης αναγκαστικά μετακυλίονται στις τιμές πώλησης των τελικών προϊόντων.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu