Επιχειρήσεις

Τέλος εποχής για τον Δημήτρη Κούτρα από την Intrakat

Από την Intrakat φέρεται έτοιμος να αποχωρήσει ο Δημήτρης Κούτρας, Αντιπρόεδρος της εταιρείας και κάτοχος του 8,1% των μετοχών.

_x000D_

Ο κ. Κούτρας, ο οποίος είχε βρει διέξοδο στην τεχνική εταιρεία που κατασκεύασε προ 35ετίας ο Σωκράτης Κόκκαλης μετά την οριστική ρήξη με την οικογένεια Καλλιτσάντση το καλοκαίρι του 2018, περίμενε τις τελευταίες μέρες ένα νεύμα συνεργασίας από τους νέους μετόχους, το οποίο τελικά δεν ήρθε.

_x000D_

Χθες ανακοινώθηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο -το οποίο προτείνεται από την πλευρά των εφοπλιστών Μπάκου και Καϋμενάκη και το νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο, Αλέξανδρο Εξάρχου- και θα συζητηθεί στην προσεχή γενική συνέλευση στις 15 Ιουλίου, από το οποίο ο κ. Κούτρας θα απουσιάζει, σηματοδοτώντας και το τέλος εποχής για το παλαίμαχο στέλεχος της αγοράς κατασκευών.

_x000D_

_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Η πλευρά Κόκκαλη κράτησε μακριά από τις δίμηνες διαπραγματεύσεις με τους εφοπλιστές τον κ. Κούτρα, καθώς ήταν ο μόνος από τους μετόχους που δεν πούλησαν τις μετοχές τους. Πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί αναφέρουν ότι είχε τεθεί ως όρος από την πλευρά των νέων μετόχων. Κατά άλλους η στάση αυτή ερμηνεύεται και ως δείγμα της απόστασης που φαίνεται ότι χώριζε από καιρό τις δύο πλευρές.

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

Την αποχώρησή του από την εταιρεία επιβεβαίωσε σήμερα σε φίλους και συνεργάτες στην ΕΡΓΟΣΕ ο Αντιπρόεδρος της Intrakat, κατά την τελετή της υπογραφής της νέας σύμβασης για την ολοκλήρωση του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών.

_x000D_

Υπεγράφη η σύμβαση για τη Β΄ φάση ανάπτυξης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών

_x000D_

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης εισέρχεται ένα ακόμη σημαντικό έργο στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

_x000D_

Χθες, υπεγράφη η Σύμβαση για την Β΄ φάση ανάπτυξης του Σ. Σ. Σταθμού Αθηνών, ένα έργο που ολοκληρώνει την αναμόρφωση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού της πρωτεύουσας.

_x000D_

Η Β΄ φάση ανάπτυξης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού μελέτης €42,1 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), θα ολοκληρωθεί σε ορίζοντα τριετίας. Το έργο αφορά την αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κλπ.), εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) για τα κτιριακά έργα που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

_x000D_

Ανάδοχος του έργου ανακηρύχθηκε η κοινοπραξία ΙΝΤΡΑΚΑΤ – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ – ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΘΗΝΩΝ με τον διακριτικό τίτλο Κοινοπραξία Σταθμός Αθηνών. 

_x000D_

_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

Συγκεκριμένα, το έργο αφορά στην:

_x000D_

    _x000D_
  • Πλήρη κατασκευή νέων αποβαθρών Νο 1, 2 & 3 (των νέων γραμμών Νο 1 έως και Νο 6) του Σ.Σ. Αθηνών μετά των προσωρινών στεγάστρων και των εργασιών Η/Μ που καθιστούν τις αποβάθρες λειτουργικές.
  • _x000D_

  • Κατασκευή της επιδομής των γραμμών 1 έως και 6 του Σ.Σ. Αθηνών.
  • _x000D_

  • Εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στις γραμμές 1 έως και 6 του Σ.Σ Αθηνών.
  • _x000D_

  • Ολοκλήρωση της κατασκευής της Υπόγειας Διάβασης του σταθμού με τις κλίμακες, τους ανελκυστήρες και την σύνδεση με το Σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό Α.Ε.
  • _x000D_

  • Καθαίρεση της παλαιάς υπόγειας πεζοδιάβασης και ολοκλήρωση της κατασκευής της νέας μικρής Κάτω Διάβασης Πεζών.
  • _x000D_

  • Κατασκευή τριών μεταλλικών Άνω Πεζοδιαβάσεων εντός των ορίων του Σ.Σ. Αθηνών.
  • _x000D_

  • Ολοκλήρωση του ανισόπεδου Κόμβου της οδού Πέλοπος στην είσοδο του Σ.Σ. Αθηνών.
  • _x000D_

  • Ολοκλήρωση της κατασκευής της Κάτω Διάβασης Οχημάτων και Πεζών της οδού Δομοκού στην έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών.
  • _x000D_

  • Κατασκευή των υπολειπόμενων ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του Σ.Σ. Αθηνών. (ηλεκτροφωτισμός, ανελκυστήρες, αντλιοστάσια).
  • _x000D_

  • Αναμόρφωση του κυκλοφοριακού ιστού της ευρύτερης περιοχής με την κατασκευή έργων οδοποιίας, υδραυλικών έργων, αποκατάσταση εγκαταστάσεων και κτιρίων, έργων πρασίνου και περίφραξης του Σ.Σ. Αθηνών, τα οποία είναι απολύτως απαραίτητα για την εξασφάλιση της λειτουργικότητας του υφιστάμενου σιδηροδρομικού διαδρόμου.
  • _x000D_

_x000D_

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, δήλωσε σχετικά: «Το έργο αυτό θα λύσει ένα πρόβλημα δεκαετιών και θα βάλει τέλος στην ταλαιπωρία των επιβατών, καθώς επιτέλους θα υπάρχει υπόγεια σύνδεση του Μετρό της Αθήνας με τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης. Με την ολοκλήρωση των εργασιών σύνδεσης με το Μετρό και της κατασκευής νέων αποβαθρών, η πρωτεύουσα θα έχει έναν σύγχρονο και αποτελεσματικό σταθμό, που θα παρέχει σιδηροδρομικές υπηρεσίες ευρωπαϊκού επιπέδου». 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu