Επιχειρήσεις

Τειρεσίας: Νέα υπηρεσία πιστοληπτικής αξιολόγησης για συναλλαγές Buy Now, Pay Later

Η υπηρεσία Tiresias Smart Check απευθύνεται κυρίως σε χρηματοπιστωτικούς φορείς που προσφέρουν μικροπιστώσεις

Την υπηρεσία Tiresias Smart Check ανέπτυξε η Τειρεσίας, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη για πιο ευέλικτες και γρήγορες υπηρεσίες πιστοληπτικής αξιολόγησης, διαθέσιμες 24/7, που δημιουργούν οι ηλεκτρονικές αγορές και οι νέες μορφές χρηματοδότησης, όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση. 

Η νέα υπηρεσία απευθύνεται κυρίως σε χρηματοπιστωτικούς φορείς που προσφέρουν μικροπιστώσεις με το μοντέλο “Buy Now, Pay Later/αγορά τώρα, πληρωμή αργότερα”, παρέχοντας στοιχεία οικονομικής συμπεριφοράς για τους υποψήφιους δανειολήπτες ανά συναλλαγή, σύμφωνα με το μοντέλο πιστοληπτικής αξιολόγησης που ακολουθεί ο κάθε φορέας.

Το Tiresias Smart Check επιτρέπει στους χρηματοδοτικούς φορείς να προσαρμόζουν τα δεδομένα που λαμβάνουν για κάθε αίτημα χρηματοδότησης, μειώνοντας το κόστος και τον χρόνο της πιστοληπτικής αξιολόγησης και παρέχοντας τις υπηρεσίες τους αποτελεσματικά και γρήγορα. Έτσι, πλέον ένας φορέας μπορεί να αξιολογήσει άμεσα, τη στιγμή της συναλλαγής, ένα αίτημα, λαμβάνοντας τα αναγκαία κάθε φορά δεδομένα, ανάλογα με το εάν πρόκειται π.χ. για μια μικρή αγορά €150 ή για μια μεγαλύτερη €3.000. Με το Tiresias Smart Check, οι πληροφορίες μεταδίδονται αυτοματοποιημένες και ασφαλείς όλο το 24ωρο μέσω API, με την αξιοπιστία των δεδομένων της Τειρεσίας.

Το Tiresias Smart Check προστίθεται στις νέες υπηρεσίες που παρέχει σταδιακά η Τειρεσίας προς χρηματοπιστωτικούς φορείς για να υποστηρίξει τα ηλεκτρονικά αιτήματα δανείων και καρτών, όπως η υπηρεσία 24/7, με την οποία οι τραπεζικοί και χρηματοδοτικοί φορείς έχουν πρόσβαση σε συγκεντρωτικές πληροφορίες προσυμφωνημένων κάθε φορά αρχείων της, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Ο. Πέτρος Καπασούρης, Γενικός Διευθυντής, ανέφερε σχετικά: “Η Τειρεσίας συνεχίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και δεσμεύεται να παρέχει καινοτόμες λύσεις, που υποστηρίζουν τις ανάγκες της σύγχρονης ψηφιακής οικονομίας. Στόχος των νέων υπηρεσιών είναι να συμβάλουν στην άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, ελαχιστοποιώντας τον χρόνο της πιστοληπτικής αξιολόγησης και ενσωματώνοντάς την απρόσκοπτα στην εμπειρία χρήσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών, ανά πάσα στιγμή και οπουδήποτε”.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu