«Επιβεβαιώνεται ότι ο θάνατος πολλών εκ των διασωθέντων της σύγκρουσης των τρένων οφείλεται σε εύφλεκτα καύσιμα υλικά» αναφέρει ο ειδικός πραγματογνώμονας
Δύο νέα βίντεο για τις εκρήξεις στο τόπο του δυστυχήματος στα Τέμπη δίνει στη δημοσιότητα ο ειδικός πραγματογνώμονας και τεχνικός σύμβουλος του Συλλόγου Θυμάτων, Βασίλης Κοκοτσάκης.
Το ένα είναι ανάλυσης δεδομένων από τη σύνθεση τριών πραγματικών γεγονότων σε ένα αρχείο και το άλλο απόδειξης καύσης υγρών εύφλεκτων καυσίμων, όπως αποτυπώθηκαν στην κάμερα της Ε.Ο. αλλά και στις ηχητικές κλήσεις προς το 112.
«Εδώ θα δείτε αυτό που πεισματικά αρνούνται να δουν αυτοί που πρέπει.. Την ροή των καυσίμων στα πράνη. Το ντόμινο, τους πίδακες και γλώσσες φωτιάς. Θα δείτε τον εφιάλτη που σκότωσε (έκαψε) 27 επιβάτες του μοιραίου τρένου…» γράφει ο Βασίλης Κοκοτσάκης σε σχετική ανάρτηση στο Facebook.
Όπως τονίζει ο Βασίλης Κοκοτσάκης σε συνοδευτική έκθεση, επιβεβαιώνεται ότι ο θάνατος πολλών εκ των διασωθέντων της σύγκρουσης των τρένων, «οφείλεται σε εύφλεκτα καύσιμα υλικά τα οποία είχαν την δυνατότητα αυτόνομης διατήρησης της καύσης και των οποίων η συμπεριφορά δεν συνάδει με την συμπεριφορά καύσης του βασικού εξοπλισμού των 2 τρένων, αλλά και του δηλωμένου φορτίου αυτών».
Παράλληλα υπογραμμίζει ότι ο θάνατος «επήλθε λόγω ακριβώς αυτής της καύσης και της έκθεσης των σωμάτων σε αυτήν και συνέβη όταν τα παραπάνω εύφλεκτα καύσιμα υλικά ανεφλέγησαν σε δεύτερο χρόνο και αφού το φαινόμενο της πυρόσφαιρας είχε ολοκληρωθεί».
Επίσης τονίζεται ότι «από την νέα σύνθεση-σύνδεση των δύο ηχητικών διαπιστώνεται η παρουσία στον χώρο περισσότερων διασωθέντων κατ’ αρχήν επιβατών, από όσων ακούγονται στην προηγούμενη σχετική ανάλυσή μας. Αυτό πιστοποιείται από την ύπαρξη διαφορετικών φωνών και κραυγών απόγνωσης σε σχέση με προγενέστερη ανάλυση μας με την χρήση ενός μόνο αρχείου ήχου προς το 112».
Σοκ προκαλεί και η αναφορά ότι «από αυτές τις κραυγές αναγνωρίζεται ως αιτία θανάτου των επιβατών αυτών η έκθεση του σώματος τους στις φλόγες για τις οποίες οι διασωθέντες φαίνεται να είχαν τόσο αντίληψη όσο και επίγνωση της σε βάρος τους κατάστασης, την οποία και εκφράζουν με δραματικό τρόπο».
Η τεχνική ομάδα του Βασίλη Κοκοτσάκη υπογραμμίζει σε άλλο σημείο ότι «διαπιστώνεται η χωρίς καμία αμφιβολία ροή φλεγόμενων αυτών υγρών καυσίμων στα πρανή(λόγω κλήσης) της σιδηροδρομικής γραμμής, στο σημείο που κατέληξαν και εντοπίστηκαν τα συντρίμμια της επιβατικής αμαξοστοιχίας μετά την σύγκρουση, διαπίστωση η οποία δεν αφήνει καμία αμφιβολία για το είδος της καύσης αλλά και της ταυτότητας του καιόμενου υλικού».
Δείτε την έκθεση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μακρόν στο Fox News: «Ελπίζω να έπεισα τον Τραμπ να μη βάλει δασμούς στην Ευρώπη»
- ΔΕΗ: Στο 4,97% μειώθηκε το ποσοστό της Covalis Capital LLP
- Υπ. Ανάπτυξης: Επί τάπητος ο εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας για τα logistics centers
- Ευρωπαϊκές αγορές: Μικρά κέρδη και άλμα 4% από Novo Nordisk
- Ιράκ: Συμφωνία με BP για 4 κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου στο Κιρκούκ
- Χρίστος Δήμας: Στις 17 Μαρτίου η έναρξη υποβολής φορολογικών δηλώσεων
- BriQ: Στα 285 εκατ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων – Αύξηση 91,2% το 2024
- ΔΕΗ: Συμμετέχει στο διεθνές ερευνητικό έργο DCFlex του ινστιτούτου EPRI
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις