Επιχειρήσεις

Τέμπη: Χωρίς αποζημίωση οι οικογένειες των θανόντων εργαζομένων στο κυλικείο του τρένου

Επειδή δεν είχαν εισιτήριο και δεν ήταν... επιβάτες, ισχυρίζεται η Hellenic Train

Δύο χρόνια τώρα οι οικογένειες των εργαζομένων στο κυλικείο της μοιραίας αμαξοστοιχίας στα Τέμπη, δίνουν αγώνα καθώς μέχρι στιγμής δεν έχουν πάρει ούτε ευρώ ως αποζημίωση, αφού σύμφωνα με τη Hellenic Train οι θανόντες «δεν είχαν εισιτήριο», άρα δεν αντιμετωπίζονται ως επιβάτες. Στην καταγγελία αυτή προχώρησε η δικηγόρος οικογένειας εργαζομένου που έχασε τη ζωή του στο σιδηροδρομικό δυστύχημα.

«Η Hellenic Train στην αρχή αποζημίωσε και έδωσε το αρχικό ποσό στους επιβαίνοντες. Το ξέρετε ότι υπάρχουν συγγενείς θυμάτων – οι οποίοι ήταν επιβαίνοντες στην αμαξοστοιχία – και δεν πήραν καν αυτή την αποζημίωση γιατί δεν είχαν εισιτήριο και γιατί ήταν εργαζόμενοι» είπε αρχικά η Μαρία Χατζηκωνσταντίνου, μιλώντας στο Open.

«Οι εργαζόμενοι στο κυλικείο, που είναι επιβάτες, σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό πρέπει να αποζημιωθούν» τόνισε, επισημαίνοντας ότι η αιτιολογία της εταιρείας ήταν πως… δεν είχαν εισιτήριο, άρα δεν ήταν… επιβάτες.

«Έχουμε κάνει εξώδικα. Εκπροσωπώ άνθρωπο και φτάσαμε μετά από δύο χρόνια να παλεύουμε με εξώδικα», εξήγησε η δικηγόρος.

«Θα σας πω και το χειρότερο. Ότι αυτοί οι εργαζόμενοι δεν ήταν καν της Hellenic Train, ήταν με συμβάσεις της εταιρείας catering που έχει αναλάβει το κυλικείο» σημείωσε, αναφέροντας πως πρόκειται για τουλάχιστον δύο εργαζόμενους που απανθρακώθηκαν.

«Υπάρχει και η ΡΑΣ. Ποιος είναι ο ρόλος της; Το γνωστοποιήσαμε και στη ΡΑΣ και στον υπουργό Μεταφορών»,

Η ίδια επισήμανε ότι υπάρχει ευρωπαϊκός κανονισμός, ο οποίος παραβιάστηκε, καθώς «δεν μπορούν να δίνονται επιλεκτικά οι αποζημιώσεις», υπογράμμισε η κα Χατζηκωνσταντίνου.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu