Επιχειρήσεις

Teapsule: Η κάψουλα με τα ελληνικά βότανα πάει Γαλλία, Καναδά και σε πεντάστερα ξενοδοχεία

Oι ιδρυτές της Τeapsule, Νικήτας Κεφαλογιάννης και Ίλια Ιωαννίδου

Η έρευνα για τα βότανα ξεκίνησε το 2021 από τον Νικήτα Κεφαλογιάννη και την Ίλια Ιωαννίδου

Το ταξίδι της στο εξωτερικό ξεκίνησε μέσω στο φθινόπωρο η εταιρεία Teapsule του Νικήτα Κεφαλογιάννη και της Ίλιας Ιωαννίδου, που μέτρα δύο χρόνια παρουσίας στην ελληνική εστίαση.

Η ιδέα της εταιρείας βασίζεται στο “κλείσιμο” σε μια κάψουλα τύπου καφέ, ελληνικών βοτάνων από την Κρήτη, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε μηχανή του καφέ είτε ως ρόφημα είτε ως ζωμός για ελληνικές συνταγές, ενώ μπορεί να γίνει συστατικό και για την παρασκευή ποτών και κοκτέιλ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο αποστολές της Teapsule αναχώρησαν για προμηθευτές σε Γαλλία και Καναδά, ενώ αναμένονται και άλλοι προορισμοί στην Ευρώπη μέσα στους επόμενους μήνες.

Παράλληλα, κατά όσα τονίζονται από τον συνιδρυτή της εταιρείας Νικήτα Κεφαλογιάννη, η καινοτόμος αυτή ιδέα προχώρησε ικανοποιητικά το προηγούμενο καλοκαίρι και στην εγχώρια φιλοξενία, καθώς “μπήκε” σε πεντάστερα ξενοδοχεία τόσο ως ρόφημα, όσο και σαν συστατικό σε φαγητά. Επόμενο βήμα, δε, είναι η προώθησή της και σε μεγάλες διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, προκειμένου να γίνεται χρήση των καψουλών στο πρωινό, στη μαγειρική κλπ.

Εξάλλου, η Teapsule συνεχίζει και την πορεία της και στην εστίαση της Αθήνας, καθώς πέρα από τα εστιατόρια Milo’s, Pharaoh, Coucouvaya, πλέον βρίσκεται και στο πρωτοποριακό CTC του σεφ Αλέξανδρου Τσιοτίνη.

Εν μέσω πανδημίας

Η ιστορία της εταιρείας πάει τρία χρόνια πίσω, εν μέσω πανδημίας. Η έρευνα για τα βότανα ξεκίνησε το 2021 από τον Νικήτα Κεφαλογιάννη και την Ίλια Ιωαννίδου, στη συνέχεια ήρθε η τεχνογνωσία για την κάψουλα και το μικρό εργοστάσιο στα Χανιά της Κρήτης, και πριν από ένα μήνα άρχισε και επίσημα η λειτουργία της εταιρείας, μέσω της έναρξης του e-shop της και των λανσαρισμάτων στα Social media.

Η εταιρεία έκανε έναρξη εργασιών με κεφάλαιο περί τα 300.000 ευρώ, τα οποία έχουν προέλθει κυρίως από χρηματοδότες, οι οποίοι κινούνται στο χώρο της ναυτιλίας.

H ιδέα είναι απλή: Επί της ουσίας, μέσω των teapsule, όποιος διαθέτει μηχανή καφέ στο σπίτι του μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτές τις κάψουλες ροφημάτων και να απολαύσει είτε το ρόφημα του, είτε να κάνει χρήση στη μαγειρική, κάνοντας τις κάψουλες ζωμό, είτε να πιει και τα ροφήματα κρύα και να τα αναμείξει με ποτά, δημιουργώντας το δικό του κοκτέιλ.

Κατά όσα τονίζουν στο Financial Report τα στελέχη της εταιρείας, στο e-shop της Teapsule, για B2B πώληση υπάρχουν διαθέσιμοι έξι κωδικοί όπως χαμομήλι, δυόσμος, λουίζα κα, ενώ το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να προστεθούν τσάι του βουνού και μαλοτήρα, όλα από τα βουνά της Κρήτης.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu