Επιχειρήσεις

Teapsule: Έβαλε τα κρητικά βότανα σε κάψουλα και ατενίζει Ευρώπη και Ιαπωνία

Οι ιδρυτές της Teapsule, Νικήτας Κεφαλογιάννης και Ίλια Ιωαννίδου

Πώς το ελληνικό χαμομήλι και ο δυόσμος από τα βουνά της Κρήτης μπαίνουν σε μηχανή του καφέ

Τον πλούτο και την αγνότητα των ελληνικών βοτάνων με την τεχνολογία του σύγχρονου καφέ, συνδυάζει η νέα εταιρεία παραγωγής ροφημάτων ελληνικών βοτάνων Teapsule, η οποία βάζει τα αφεψήματα σε… κάψουλες, όπως ο καφές μηχανής, μια σχεδόν παγκόσμια πρωτοπορία, καθώς είναι ελάχιστες αντίστοιχες τέτοιες προσπάθειες, τουλάχιστον μέχρι τώρα.

Η ιστορία της εταιρείας πάει τρία χρόνια πίσω, εν μέσω πανδημίας. Η έρευνα για τα βότανα ξεκίνησε το 2021 από τον Νικήτα Κεφαλογιάννη και την Ίλια Ιωαννίδου, στη συνέχεια ήρθε η τεχνογνωσία για την κάψουλα και το μικρό εργοστάσιο στα Χανιά της Κρήτης, και πριν από ένα μήνα άρχισε και επίσημα η λειτουργία της εταιρείας, μέσω της έναρξης του e-shop της και των λανσαρισμάτων στα Social media.

Ιθύνoντες νόες άρα πίσω από αυτό το εγχείρημα που αγγίζει την επιχειρηματικότητα και τη γαστρονομία είναι ο Νικήτας Κεφαλογιάννης με καταγωγή και από την Κρήτη και η Ίλια Ιωαννίδου. Και αν το όνομα του πρώτου σας μοιάζει γνωστό, πρόκειται για τον γιο του έμπειρου επιχειρηματία στο χώρο της διατροφής, Άρη Κεφαλογιάννη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, η εταιρεία έχει ξεκινήσει με κεφάλαιο περί τα 300.000 ευρώ, τα οποία έχουν προέλθει κυρίως από χρηματοδότες, οι οποίοι κινούνται στο χώρο της ναυτιλίας.

Επί της ουσίας, μέσω των teapsule, όποιος διαθέτει μηχανή καφέ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτές τις κάψουλες ροφημάτων και να απολαύσει είτε το ρόφημα του, είτε να κάνει χρήση στη μαγειρική, κάνοντας ζωμό, είτε να πιει και τα ροφήματα κρύα και να τα αναμείξει με ποτά, δημιουργώντας το δικό του κοκτέιλ.
Προς το παρόν στο e-shop της εταιρείας και για B2B πώληση υπάρχουν διαθέσιμοι έξι κωδικοί όπως χαμομήλι, δυόσμος, λουίζα κα, ενώ το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να προστεθούν τσάι του βουνού και μαλοτήρα, όλα από τα βουνά της Κρήτης.

Με αυτόν τον τρόπο έχει ανοιχθεί ένα πολυποίκιλο businessplan για την εταιρεία, τόσο η πώληση μέσω e shop και καταστημάτων delicatessen ως ροφήματα, όσο και σε μπαρ, καφέ για κοκτέιλ και ξενοδοχείων και εστιατόρια για χρήση στη γαστρονομία, καθώς οι σεφ τα χρησιμοποιούν ως ζωμό στα φαγητά τους.

Ήδη, όπως αναφέρει ο κ. Κεφαλογιάννης σχεδόν ένα μήνα μετά το λανσάρισμα τους, έχει ξεκινήσει με θετικό πρόσημο η πώληση μέσω του δικού τους e-shop, υπάρχουν σε κάποια μικρά ντελικατέσεν της Αθήνας, ενώ δίδονται και σε εστιατόρια όπως ο Milos, η Coocoovaya, το Faraoh, κα.

Εξάλλου, μέσα στα επόμενα σχέδια της εταιρείας, από το 2025 και μετά, όταν θα έχουν εδραιωθεί πρώτα οι αρχικοί κωδικοί, είναι η συμπλήρωση του πορτφόλιο και με μαύρο τσάι από την Ιαπωνία, καθώς η εκ των ιδρυτών της Teapsule, Ίλια Ιωαννίδου κατάγεται, εκ του ήμισυ, από εκεί.

Η Ιαπωνία εξάλλου είναι και ένας εξαγωγικός στόχος για την καινούργια εταιρεία, μαζί με άλλους στην Ευρώπη, το επόμενο χρονικό διάστημα.

Μαρία Μπακοπούλου

[email protected]

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu