Oι πωλήσεις των premium τηλεοράσεων αυξήθηκαν κατά 51%
Η TCL ξεπέρασε την LG στις πωλήσεις premium τηλεοράσεων για πρώτη φορά, ενώ οι κινεζικοί κολοσσοί συνεχίζουν να καταλαμβάνουν μερίδιο αγοράς από τους νοτιοκορεάτικους ανταγωνιστές τους.
Ενώ η παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων σημείωσε αύξηση μόλις 2% κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2024, οι πωλήσεις των premium τηλεοράσεων αυξήθηκαν κατά 51%, με την TCL να γίνεται ο δεύτερος μεγαλύτερος πωλητής premium τηλεοράσεων για πρώτη φορά.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Counterpoint Research, οι κινεζικοί κολοσσοί Hisense και TCL συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο αγοράς από τους νοτιοκορεάτικους γίγαντες LG και Samsung, που για χρόνια ηγούνταν της αγοράς τηλεοράσεων.
Όσον αφορά τις παγκόσμιες αποστολές τηλεοράσεων, η LG ξεπεράστηκε από την TCL το 2022, και από την Hisense τον επόμενο χρόνο. Τα στοιχεία για το τελευταίο τρίμηνο του 2024 δείχνουν ξανά ότι η Samsung παραμένει ηγέτης, με την TCL να ακολουθεί κατά πόδας. Η LG παρέμεινε στην τέταρτη θέση.
“Οι αποστολές των premium μοντέλων τηλεοράσεων, που αποτελούνται από QD-MiniLED, QD-LCD, NanoCell, LCD 8K, QD-OLED, WOLED και MicroLED τηλεοράσεις, αυξήθηκαν κατά 51% σε ετήσια βάση, φτάνοντας σε ιστορικό υψηλό. Για ολόκληρο το έτος 2024, οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 38% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος”, ανέφερε η Counterpoint Research.
“Καθώς οι κινεζικές μάρκες εντατικοποίησαν τις επιθέσεις τους στην premium αγορά, η οποία αναμένεται να παρουσιάσει υψηλή ανάπτυξη, το μερίδιο αγοράς της Samsung μειώθηκε στο 29%, σημειώνοντας πτώση 12 ποσοστιαίων μονάδων σε ετήσια βάση. Από την άλλη πλευρά, η TCL απέστειλε περισσότερες από διπλάσιες premium τηλεοράσεις σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας την LG για να καταλάβει τη δεύτερη θέση στην premium αγορά.”
Ωστόσο, ο ορισμός της premium τηλεόρασης παραμένει ασαφής, και η συμπερίληψη εμπορικών όρων όπως “NanoCell” (βασική LCD) και “QLED” / QD-LCD (χωρίς προηγμένους οπισθοφωτισμούς miniLED) μπορεί να μην απεικονίζει μια ακριβή εικόνα.
Για παράδειγμα, ακόμη και τηλεοράσεις μεσαίας κατηγορίας προωθούνται πλέον ως “QLED” ή ακόμη και ως τηλεοράσεις “miniLED”, καθιστώντας την κατάσταση όλο και περισσότερο θέμα αναταξινόμησης περισσότερων τηλεοράσεων LCD υπό premium επωνυμίες.
Παρόλα αυτά, οι πωλήσεις των τηλεοράσεων MiniLED LCD αυξάνονται ραγδαία, σημειώνοντας αύξηση άνω του 170% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την Counterpoint, η οποία ολοκλήρωσε με μια προειδοποίηση:
“Εάν εφαρμοστεί η ‘βόμβα δασμών’ της κυβέρνησης Trump, οι τηλεοράσεις που παράγονται στο Μεξικό θα επηρεαστούν επίσης από τον δασμό 25% στο Μεξικό. Ειδικότερα, οι νοτιοκορεατικές εταιρείες που αντιπροσωπεύουν μεγάλο μέρος της αγοράς premium τηλεοράσεων της Βόρειας Αμερικής αναμένεται να επηρεαστούν περισσότερο. Επομένως, απαιτούνται επειγόντως αντίμετρα για την προετοιμασία για κάθε κατάσταση”, δήλωσε ο Calvin Lee, ερευνητής στην Counterpoint Research.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΙΝΣΕΤΕ: Στα 11,4 δισ. ευρώ ο τζίρος των ξενοδοχείων για το 2024
- ΑΑΔΕ: Άνοιξε η πλατφόρμα για επιστροφή ΦΠΑ στους αγρότες ειδικού καθεστώτος
- Καρολάιν Λέβιτ: Ιστορική η αυριανή μέρα για την Αμερική οι ανακοινώσεις Τραμπ για τους δασμούς
- GM: Άλμα 16,7% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ το α’ τρίμηνο 2025
- Fitch: Αναβάθμισε τις ελληνικές τράπεζες – Επενδυτική βαθμίδα σε Eurobank και Εθνική
- Μητσοτάκης για εξωδικαστικό: Τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν – Οι έξι νέες πρωτοβουλίες
- Γαλλία: Το καλοκαίρι του 2026, πριν τις εκλογές, η απόφαση του Εφετείου για την καταδίκη της Λεπέν
- Τραμπ με τον πρόεδρο της Stellantis εν όψει των δασμών στην αυτοκινητοβιομηχανία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις