Η τράπεζα συνάπτει συνεργασία με μια κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας που παρέχει ενοποιημένες λύσεις και προϊόντα που βοηθούν τις επιχειρήσεις να εξερευνήσουν τη δύναμη των big data
Τα τελευταία χρόνια, το προφίλ του καταναλωτή έχει εξελιχθεί και αλλάζει ολοένα και περισσότερο, καθώς η χρήση των ηλεκτρονικών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών έχει αυξηθεί. Οι ανάγκες των καταναλωτών έχουν επίσης εξελιχθεί, οπότε και έχει αυξηθεί η ανάγκη καλύτερης κατανόησης των επιθυμιών τους προκειμένου να τους παρέχονται πιο προσαρμοσμένες λύσεις. Στο πλαίσιο αυτό, η tbi bank συνάπτει συνεργασία με την Evam, μια κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας που παρέχει ενοποιημένες λύσεις και προϊόντα που βοηθούν τις επιχειρήσεις να εξερευνήσουν τη δύναμη των big data.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, οι καμπάνιες εισερχόμενου (inbound) και εξερχόμενου (outbound) μάρκετινγκ καθίστανται πλέον δυνατές σε πραγματικό χρόνο μέσω της Evam Marketing Suite, μιας ολοκληρωμένης πολυκαναλικής πλατφόρμας μάρκετινγκ.
Η πλατφόρμα είναι ειδικά προσαρμοσμένη ώστε να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των τηλεπικοινωνιακών και τραπεζικών κλάδων, παρέχοντας αξιοσημείωτη ευελιξία για τις λειτουργίες και τις υπηρεσίες τους. Οι oργανισμοί μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο, να επικοινωνούν μαζί τους μέσω όλων των σημείων επαφής και να παρέχουν ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών, αξιοποιώντας τις ισχυρές δυνατότητες επεξεργασίας ενεργειών.
Ο Κώστας Τοβίλ, Market Leader, tbi bank Ελλάδος, δήλωσε: «Η καλύτερη διαχείριση δεδομένων και η αυτοματοποίηση μηνυμάτων και σεναρίων με τη χρήση προηγμένων δυνατοτήτων επεξεργασίας ενεργειών είναι μόνο μερικά από τα πλεονεκτήματα της νέας μας συνεργασίας. Η συνεργασία μας με την Evam μας επιτρέπει να ενοποιήσουμε τις λειτουργίες και να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα σε ένα πιο σύνθετο περιβάλλον. Συνεχίζουμε τη στρατηγική μας για αέναη ανάπτυξη και προσαρμογή στις ανάγκες των πελατών».
Η πλατφόρμα μάρκετινγκ της Evam επιτρέπει στην tbi bank να διαχωρίζει καλύτερα τους πελάτες με βάση τις ενέργειές τους, τα δημογραφικά στοιχεία και τις οικονομικές τους ανάγκες. Με αυτό τον τρόπο, η tbi bank κατανοεί καλύτερα τις προτιμήσεις τους και παρέχει ακριβέστερες επιλογές χρηματοδότησης, προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Επιπλέον, η πλατφόρμα επιτρέπει την αποτελεσματικότερη καθοδήγηση των πελατών σε κάθε βήμα της διαδικασίας, από την αίτηση μέχρι την απόκτηση χρηματοδότησης, χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση μάρκετινγκ που ενσωματώνει εξατομικευμένες προσφορές.
«H Evam έχει δημιουργηθεί από τις εμπειρίες τραπεζικών που αντιμετωπίζουν τις καθημερινές προκλήσεις από πρώτο χέρι. Η πρωταρχική μας δέσμευση έγκειται στην κατανόηση όχι μόνο των τωρινών επιθυμιών των καταναλωτών, αλλά και των μελλοντικών τους αναγκών. Η χρήση αυτοματοποιημένων διαδικασιών ελέγχου για την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των εκστρατειών, μας επιτρέπει να βελτιώνουμε συνεχώς τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Η συνεργασία μας με την tbi bank, έναν από τους πιο καινοτόμους retail lenders στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, όχι μόνο μας επιτρέπει να αξιοποιήσουμε τα καλύτερα εργαλεία μας, αλλά μας βοηθά και να εξελιχθούμε, επιτρέποντάς μας να παρέχουμε ανώτερες υπηρεσίες σε ακόμη μεγαλύτερη πελατειακή βάση», δήλωσε ο Doruk Mutlu, Διευθύνων Σύμβουλος της Evam.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Blueground: Πάει Κορέα και αναμένει αύξηση κύκλου εργασιών το 2024
- To «Paralimnio» επιστρέφει στα Ιωάννινα – Το ανακαινισμένο fun park νέο τοπόσημο της περιοχής
- Πρώτη δήλωση Φάμελλου, νέου προέδρου ΣΥΡΙΖΑ: «Θα χτίσουμε ένα νέο, συγκροτημένο ΣΥΡΙΖΑ»
- Επίσημο αποτέλεσμα: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ με 49,41% – Δεν θα υπάρξει δεύτερος γύρος
- Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Πρώτος ο Φάμελλος με 49,6%, δεύτερος ο Πολάκης με 43,3% στο 75% της ενσωμάτωσης
- Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Φάμελλος 49,76%, Πολάκης 42,67% στο 42% της ενσωμάτωσης
- Αυστρία: Το FPÖ κερδίζει τις εκλογές στη Στυρία
- Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Φάμελλος με 49%, Πολάκης 44% στο 20% της ενσωμάτωσης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις