Επιχειρήσεις

Τasteat: Η start up του ξενοδόχου Αλ. Βασιλικού ανατρέπει το μοντέλο εστίασης εντός των καταλυμάτων

O ξενοδόχος και Πρόεδρος του ΞΕΕ, Αλέξανδρος Βασιλικός

Και κάνει σχέδια εκτός συνόρων

Ήταν λίγο μετά την πανδημία, στις αρχές του 2023, όταν ξεκίνησε την πορεία της στην ξενοδοχειακή αγορά, αρχικά της Αττικής, η start up Tasteat, με εμπνευστές τον γνωστό ξενοδόχο, πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας και πρόεδρο της HOTREC Αλέξανδρο Βασιλικό και τον Θωμά Καρκαλέτσο, που δραστηριοποιείται στον χώρο του τουρισμό και της τεχνολογίας.

Η πορεία της εταιρείας ξεκίνησε από το ξενοδοχείο, το οποίο φέρει το όνομα του πατέρα του Αλέξανδρου, το Stratos Vasilikos και σύντομα επεκτάθηκε σε περισσότερα ξενοδοχεία και καταλύματα της Ελλάδας.

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, πέρα από τα ξενοδοχεία της Airοtel του Αλέξανδρου Βασιλικού, το app που έχει λανσάρει η εταιρεία βρίσκεται πλέον και σε ξενοδοχεία στην Πάτρα, στην Καβάλα, τη Σαντορίνη, την Πάρο, τη Νάξο, τη Θεσσαλονίκη και προσεχώς σε Μύκονο και Ναύπλιο, συνολικά κοντά στις 240 συνεργασίες. Το Tasteat απευθύνεται κυρίως σε καταλύματα χωρίς υπηρεσίες εστίασης, με περιορισμένες υπηρεσίες ή και ακόμα και σε μεγάλα ξενοδοχεία που θέλουν να δώσουν το κάτι παραπάνω στους πελάτες τους και έρχεται να αναβαθμίσει τις γενικότερες υπηρεσίες.

Σε λιγότερο από τρία λεπτά, μέσω ενός QR code, ο πελάτης του ξενοδοχείου έχει παραγγείλει και μέσα στην επόμενη ώρα το φαγητό ή το ποτό του είναι στο δωμάτιό του, καθώς οι επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται η Τasteat είναι τοπικές και σε κοντινή ακτίνα από το εκάστοτε κατάλυμα.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα θετικά για τον επισκέπτη και χρήστη της πλατφόρμας είναι η εύκολη διαδικασία παραγγελίας. Χωρίς download, χωρίς εγγραφή, χωρίς να ενοχλήσει στο ελάχιστο τους υπαλλήλους του καταλύματος και χωρίς να σπαταλήσουν χρόνο σε αναζητήσεις και κριτικές, οι επισκέπτες των καταλυμάτων που συνεργάζονται με την εταιρεία μπορούν να παραγγείλουν από πρωινό μέχρι βραδινό & κοκτέιλ, μέσα από μια γκάμα προϊόντων των οποίων έχει επιμεληθεί ο οικοδεσπότης τους και χωρίς να πρέπει να βάλουν στοιχεία καταλύματος, καθώς το κάθε QR είναι μοναδικό,  η πληρωμή γίνεται με κάρτα, χωρίς καμία ανάγκη μετρητών, ενώ ο κάθε επισκέπτης έχει πρόσβαση και στη διάθεσή του υπηρεσίες εστίασης από το πρωί έως και τα ξημερώματα.

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν στους ξενοδόχους, αναβαθμίζει τις υπηρεσίες του καταλύματος και δημιουργεί μια νέα πηγή εισοδήματος.

Σύσταση εταιρείας Holding μέσα στον Ιούλιο

Σήμερα, σχεδόν δύο χρόνια μετά, η εταιρεία φαίνεται ότι είναι έτοιμη να μεταλλαχθεί και μάλιστα σε κάτι πιο μεγάλο, καθώς πριν από λίγες ημέρες μετά από την Τasteat IKE, ιδρύθηκε η Tasteat Holding, με αρχικό κεφάλαιο 25.000 ευρώ, η οποία έχει ως CEO τον Δημήτρη Σουσούδη, Πρόεδρο του ΔΣ τον Αλέξανδρο Βασιλικό και μέλος του ΔΣ τον Θωμά Καρκαλέτσο.

Ο Δημήτρης Σουσούδης ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος στις αρχές του 2024, με τον Αλέξανδρο Βασιλικό να τον καλωσορίζει μέσω των Social media, ενώ μέσα στη χρονιά βρίσκεται σε διαρκείς παρουσιάσεις του app της Tasteat, σε διάφορα ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα, τόσο στην Αθήνα, όσο και στα νησιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report,  η ίδρυση της εταιρείας Holding έγινε, με στόχο, η εταιρεία να αποκτήσει μια πιο επεκτατική διάθεση και να μπορέσει να βγει και στο εξωτερικό, καθώς υπάρχει, ήδη, μελέτη των πιθανών που επιθυμούν τόσο να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους, αλλά και παράλληλα να αποφορτίσουν από περιττό κόπο και χρόνο τους υπαλλήλους τους.  Ουσιαστικά, σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για μια “24/7 κουζίνα χωρίς κόστος” για τον ξενοδόχο.

Έμφαση στην ποιότητα και κοινό ανεξαρτήτου ηλικίας

Κατά όσα τονίζει στο Financial Report ο CEO της Tasteat Δημήτρης Σουσούδης: «Η εταιρεία ήρθε να καλύψει το κενό το ‘’Feel like home’ (σ.σ. να αισθάνεσαι σαν στο σπίτι σου) όταν είσαι σε ένα ταξίδι στο εξωτερικό, δηλαδή να μπορείς για κάποιες ημέρες απλά να απολαύσεις το δωμάτιο ή το μπαλκόνι του ξενοδοχείου σου, χωρίς να χρειαστεί να βγεις για να φας ή να πιείς, αφού το app έχει να σου προσφέρει έναν πλήρη κατάλογο, ανάλογα με την περιοχή όπου βρίσκεσαι».

Ο Αλέξανδρος Βασιλικός και ο Δημήτρης Σουσούδης

Όπως προσθέτει ο ίδιος, η λίστα έχει συνήθως επιλογές από street food, πίτσα, μπέργκερ, ιταλικό, κινέζικο φαγητό, brunch, ποτό ή βραδινό, από επιχειρήσεις, όμως, οι οποίες βρίσκονται πολύ κοντά στο κατάλυμα, με σκοπό αφ’ ενός την ταχύτητα στην παράδοση και την προσπάθεια για φρεσκάδα, αφ’ετέρου για να ενισχυθεί με αυτόν τον τρόπο η τοπική επιχειρηματικότητα, ενώ κύριο μέλημα είναι να πρόκειται για ποιοτικό φαγητό, ροφήματα ή ποτά, τα οποία μπορούν να καταναλώσουν οικογένειες, ζευγάρια και επισκέπτες κάθε ηλικίας.

Εξάλλου, αυτόν τον καιρό γίνονται ‘’ασκήσεις επί χάρτου’’ για το πώς η εταιρεία μπορεί να μεταφέρει και σε ποιες χώρες, την ιδέα αυτή στο εξωτερικό, χωρίς, ακόμα, να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες για το πότε σε ποιους προορισμούς θα γίνει αυτό.

Μαρία Μπακοπούλου

[email protected]

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu