Αναθέτουσα αρχή είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής - Το αντικείμενο του έργου
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός των 9,86 εκατ. ευρώ για νέο λιμενικό έργο στη Στυλίδα. Αναλυτικά, σε δημοπράτηση βγήκε και επίσημα το έργο «Εκβάθυνση διαύλου και λιμενολεκάνης στον Λιμένα της Στυλίδας» που βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του Νομού Φθιώτιδας.
Αναθέτουσα αρχή είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής [Διεύθυνση Λιμενικών Υποδομών (Δ20)].
Το ΤΑΙΠΕΔ είναι η Διενεργούσα Αρχή και ενεργεί κατ’ εντολή, για λογαριασμό και στο όνομα του Υπουργείου Ευθύνης και Δικαιούχου του Έργου, ήτοι του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εκτελώντας όλες τις απαιτούμενες και προβλεπόμενες ενέργειες αρμοδιότητας τους, στο όνομα και για λογαριασμό τους, μέχρι και την κατακύρωση της σύμβασης.
Η εκτιμώμενη αξία με Φ.Π.Α. είναι 9,86 εκατ. ευρώ (αξία χωρίς Φ.Π.Α. 7,95 εκατ. ευρώ). Η δημοπράτηση θα πραγματοποιηθεί στις 18 Δεκεμβρίου 2024 και η αποσφράγιση των προσφορών είναι προγραμματισμένη για την ίδια ημέρα.
Η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί σε 8 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Πρόκειται για έργο δημόσιων συμβάσεων που χρηματοδοτείται εν όλω ή εν μέρει από τα ταμεία της ΕΕ. Η δημόσια σύμβαση καλύπτεται από τη συμφωνία για τις δημόσιες συμβάσεις (ΣΔΣ).
Το αντικείμενο του έργου
Αντικείμενο του έργου είναι η αποκατάσταση βαθών (εκβάθυνση) στη λιμενολεκάνη και στον δίαυλο ναυσιπλοΐας του λιμένα Στυλίδας.
Ειδικότερα, η εκβάθυνση της λιμενολεκάνης θα γίνει μέχρι στάθμης: –8,0 στην περιοχή του χώρου ελιγμών των εμπορικών πλοίων –3,5 και στην περιοχή του δυτικού κρηπιδώματος του προβλήτα, –3,0 στην ανατολική περιοχή των κρηπιδωμάτων αλιευτικών και τουριστικών σκαφών, -1,5 στη βόρεια περιοχή των κρηπιδωμάτων αλιευτικών και τουριστικών σκαφών
Στο βόρειο μέρος της κύριας λιμενολεκάνης προβλέπεται μεταβατική ζώνη μεταξύ υφιστάμενου κρηπιδώματος (με στάθμη περίπου –3,0) και λιμενολεκάνης εμπορικών.
Με τα δεδομένα αυτά η συνολική προβλεπόμενη έκταση εκβάθυνσης της λιμενολεκάνης είναι 175 στρ.
Επιπλέον, προβλέπεται διεύρυνση του διαύλου σε πλάτος πυθμένα 70 m (για την υποδοχή και πλοίων με εμπορευματοκιβώτια μεγέθους <10.000 DWT) και εκβάθυνσή του μέχρι στάθμης –8,0.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ο δημοσιογράφος Πάνος Βόγλης εκπρόσωπος του νέου μετόχου που κατέβαλε 1,35 εκατ. ευρώ
- Απόλυτος θρίαμβος Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικάνοι κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων
- Στις 20 Νοεμβρίου το debate των υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ στην ΕΡΤ – Οι θεματικές ενότητες
- Κασσελάκης: Όσοι βουλευτές μείνουν στον ΣΥΡΙΖΑ νομιμοποιούν ένα πραξικόπημα – Θα απαντήσω νομικά στον Πολάκη
- Δημοσκόπηση Opinion Poll: Στο 9% η διαφορά μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ – Μακράν «πρώτη» η ακρίβεια
- Τραμπ στον Μπάιντεν: «Θα είναι η πιο ομαλή μεταβίβαση εξουσίας που υπήρξε ποτέ»
- Cenergy Holdings: Ενίσχυση της τεχνολογίας στην Σωληνουργεία Κορίνθου
- Ευρωπαϊκές αγορές: Δεύτερο πτωτικό σερί – Άλμα 19% από την Siemens Energy
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις