Αναθέτουσα αρχή είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής - Το αντικείμενο του έργου
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός των 9,86 εκατ. ευρώ για νέο λιμενικό έργο στη Στυλίδα. Αναλυτικά, σε δημοπράτηση βγήκε και επίσημα το έργο «Εκβάθυνση διαύλου και λιμενολεκάνης στον Λιμένα της Στυλίδας» που βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων του Νομού Φθιώτιδας.
Αναθέτουσα αρχή είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής [Διεύθυνση Λιμενικών Υποδομών (Δ20)].
Το ΤΑΙΠΕΔ είναι η Διενεργούσα Αρχή και ενεργεί κατ’ εντολή, για λογαριασμό και στο όνομα του Υπουργείου Ευθύνης και Δικαιούχου του Έργου, ήτοι του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εκτελώντας όλες τις απαιτούμενες και προβλεπόμενες ενέργειες αρμοδιότητας τους, στο όνομα και για λογαριασμό τους, μέχρι και την κατακύρωση της σύμβασης.
Η εκτιμώμενη αξία με Φ.Π.Α. είναι 9,86 εκατ. ευρώ (αξία χωρίς Φ.Π.Α. 7,95 εκατ. ευρώ). Η δημοπράτηση θα πραγματοποιηθεί στις 18 Δεκεμβρίου 2024 και η αποσφράγιση των προσφορών είναι προγραμματισμένη για την ίδια ημέρα.
Η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί σε 8 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Πρόκειται για έργο δημόσιων συμβάσεων που χρηματοδοτείται εν όλω ή εν μέρει από τα ταμεία της ΕΕ. Η δημόσια σύμβαση καλύπτεται από τη συμφωνία για τις δημόσιες συμβάσεις (ΣΔΣ).
Το αντικείμενο του έργου
Αντικείμενο του έργου είναι η αποκατάσταση βαθών (εκβάθυνση) στη λιμενολεκάνη και στον δίαυλο ναυσιπλοΐας του λιμένα Στυλίδας.
Ειδικότερα, η εκβάθυνση της λιμενολεκάνης θα γίνει μέχρι στάθμης: –8,0 στην περιοχή του χώρου ελιγμών των εμπορικών πλοίων –3,5 και στην περιοχή του δυτικού κρηπιδώματος του προβλήτα, –3,0 στην ανατολική περιοχή των κρηπιδωμάτων αλιευτικών και τουριστικών σκαφών, -1,5 στη βόρεια περιοχή των κρηπιδωμάτων αλιευτικών και τουριστικών σκαφών
Στο βόρειο μέρος της κύριας λιμενολεκάνης προβλέπεται μεταβατική ζώνη μεταξύ υφιστάμενου κρηπιδώματος (με στάθμη περίπου –3,0) και λιμενολεκάνης εμπορικών.
Με τα δεδομένα αυτά η συνολική προβλεπόμενη έκταση εκβάθυνσης της λιμενολεκάνης είναι 175 στρ.
Επιπλέον, προβλέπεται διεύρυνση του διαύλου σε πλάτος πυθμένα 70 m (για την υποδοχή και πλοίων με εμπορευματοκιβώτια μεγέθους <10.000 DWT) και εκβάθυνσή του μέχρι στάθμης –8,0.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Στην Αθήνα 28-29 Νοεμβρίου το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία
- Intracom Telecom: Νέα μονάδα παραγωγής στην Κοζάνη, επένδυση 45 εκατ. ευρώ
- Profile Software: Mετασχηματίζει με τεχνητή νοημοσύνη τον τρόπο επεξεργασίας εγγράφων
- Γεωργιάδης: Τις επόμενες 15 ημέρες θα πραγματοποιηθούν 1.500 δωρεάν απογευματινά χειρουργεία
- ΝΑΤΟ: Εκτακτο συνέδριο για την κυβερνοασφάλεια στο Λονδίνο
- ΕΒΕΑ και Attica Bank μαζί για την στήριξη της επιχειρηματικότητας
- ΒΙΑΝΕΞ και UBITECH στην παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη για την φαρμακοβιομηχανία
- Σεντένο: Οι ευρωτράπεζες να εφαρμόσουν τους κανόνες “Βασιλεία ΙΙΙ”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις