Show Case

Τα βήματα μετασχηματισμού της Public με το βλέμμα στις ανάγκες του πελάτη

Στην ψηφιακή εποχή ο καταναλωτής έχει αλλάξει. Οι ανάγκες του είναι διαφορετικές, οι προτεραιότητές του δεν είναι ίδιες με εκείνες του όχι πολύ μακρινού παρελθόντος, αξιοποιεί στο μέγιστο τις ψηφιακές τεχνολογίες και επιλέγει αλυσίδα ή κατάστημα για τις αγορές του, έχοντας ως βασικό κριτήριο την εμπειρία που του προσφέρεται.

Ο καταναλωτής ζητά περισσότερα, καθώς αναζητά τη βέλτιστη εμπειρία και πολλαπλές επιλογές. Ζητά να μπορεί να συνδυάζει τα φυσικά καταστήματα με τα ψηφιακά κανάλια, θέλει να έχει ευελιξία στις πληρωμές του και, προφανώς, ψάχνει το καλύτερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης και παράδοση όποτε αυτός/ή το επιθυμεί.

Μέσα από ένα εκτεταμένο επενδυτικό πλάνο το Public Group έρχεται να προσαρμόσει τη στρατηγική του στα δεδομένα της νέας εποχής και να καλύψει τις απαιτήσεις των καταναλωτών για πολλαπλές επιλογές, ευελιξία στις πληρωμές και το καλύτερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης.

Διαθέτοντας ποσό 100 εκατ. ευρώ, το πλάνο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία μέσα στο φυσικό κατάστημα, σε συνδυασμό με εκείνη των online αγορών και της εξυπηρέτησης από ψηφιακά κανάλια. Σύμφωνα με την εταιρεία άλλωστε, τα βήματα που προηγήθηκαν έχουν ήδη ως αποτέλεσμα να αναμένονται φέτος πωλήσεις που θα ξεπεράσουν τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η λειτουργική κερδοφορία το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, διαμορφώθηκε στα 2,2 εκατ. ευρώ.

Καταστήματα νέας γενιάς

Ποσό 10 εκατ. ευρώ θα κατευθυνθεί την τρέχουσα διετία για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων, στα οποία περιλαμβάνονται και τα 13 σημεία της MediaMarkt. Επιπλέον, διευρύνεται η γκάμα των επιλογών σε προϊόντα, μέσω της εισόδου και της ανάπτυξης της κατηγορίας των οικιακών συσκευών. Μέσα στο 2022, μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές είναι ήδη διαθέσιμες μέσα από συνολικά 17 καταστήματα Public σε Ελλάδα και Κύπρο και ήδη είναι υπεύθυνα για το 20% των εσόδων.

Πάνω από 25% του τζίρου οι omni-channel πωλήσεις

Πέραν των φυσικών καταστημάτων, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει πλέον και το ηλεκτρονικό εμπόριο, έναν τομέα όπου τα Public ήταν πρωτοπόρα από την αρχή της λειτουργίας τους.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu