Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το 1ο τρίμηνο του 2025
Η εταιρεία T-Mobile, στον όμιλο της οποίας ανήκει και ο ΟΤΕ, ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε οριστική συμφωνία για την εξαγορά της Vistar Media, του κορυφαίου παρόχου τεχνολογικών λύσεων για διαφημίσεις digital-out-of-home (DOOH) που προσεγγίζουν εκατομμύρια καταναλωτές.
Μέσω της επιχείρησης T-Mobile Advertising Solutions, η T-Mobile θα αποκτήσει όλες τις κορυφαίες δυνατότητες της Vistar. Αυτό περιλαμβάνει την έξυπνη αγορά και τις τεχνολογικές λύσεις της για την αγορά, την πώληση και τη διαχείριση καμπανιών μέσων ενημέρωσης σε ένα παγκόσμιο δίκτυο περισσότερων από 1,1 εκατομμυρίων ψηφιακών οθονών που παρέχονται από σχεδόν 370 ιδιοκτήτες μέσων Out Of Home Advertising (OOH) και εξυπηρετούν περισσότερους από 3.000 διαφημιζόμενους επώνυμους συνεργάτες.
Με τον τρόπο αυτό, η T-Mobile θα βοηθήσει τους έμπορους και τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν τους καταναλωτές με πιο στοχευμένες και μετρήσιμες λύσεις, παρέχοντας μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και απόδοση επένδυσης, ενώ παράλληλα θα βελτιώσει την εμπειρία των καταναλωτών με πιο ουσιαστικό και ελκυστικό περιεχόμενο.
«Η T-Mobile οραματίζεται πάντα νέους τρόπους για να προσφέρει στους καταναλωτές και βλέπουμε μια τεράστια ευκαιρία να παρέχουμε πιο σχετική και εξατομικευμένη διαφήμιση», δήλωσε ο JP Colaco, SVP & Chief T-Ads Officer, της T-Mobile. «Ο συνδυασμός της πελατοκεντρικής προσέγγισης της T-Mobile και της τεχνογνωσίας της ως ένας από τους πιο κλιμακούμενους διαφημιστές της χώρας, με την κορυφαία τεχνολογία out-of-home της Vistar σημαίνει ότι οι διαφημιστές μπορούν εύκολα να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους εκεί που γνωρίζουν ότι θα βρίσκεται το κοινό τους, βελτιώνοντας κάθε βήμα του ταξιδιού του πελάτη. Μαζί με τη Vistar, η T-Mobile θα προσφέρει διαφημιστικές λύσεις που έχουν δημιουργηθεί από τους marketers, για τους marketers».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα ενταχθούμε στην T-Mobile, μια μάρκα που κατανοεί πραγματικά τη δύναμη και τις δυνατότητες της out-of-home διαφήμισης», δήλωσε ο Michael Provenzano, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Vistar Media.«Εδώ και 13 χρόνια, η Vistar είναι πρωτοπόρος στη χρήση της τεχνολογίας και των δεδομένων για τη μετατροπή της OOH σε ένα στρατηγικό και μετρήσιμο κανάλι. Η πίστη της T-Mobile στο μέλλον της OOH – και η απόφασή της να αποκτήσει τη Vistar – υπογραμμίζει τη δύναμη αυτού του καναλιού. Μαζί, έχουμε την ευκαιρία να βελτιώσουμε τις προσφορές μας για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας παγκοσμίως και να εμπνεύσουμε τις μάρκες να σκεφτούν μεγαλύτερα και να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο εμπλέκονται με το κοινό στον πραγματικό κόσμο».
Το DOOH αποτελεί ένα μοναδικό, χρήσιμο και δυναμικό κανάλι διαφήμισης σε έναν ολοένα και πιο ψηφιακό κόσμο. Σύμφωνα με την πρόβλεψη της eMarketer, οι διαφημιστικές δαπάνες DOOH το 2025 θα αντιπροσωπεύουν πάνω από το ένα τρίτο των σχεδόν 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων που δαπανώνται για διαφήμιση OOH στις Η.Π.Α. Η χρονική στιγμή είναι ιδανική για αυτόν τον μετασχηματισμό, καθώς οι ψηφιακές οθόνες εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν ένα μικρό ποσοστό της συνολικής διαφημιστικής αγοράς OOH και γίνονται όλο και πιο προσιτές.
Η T-Mobile θα καταβάλει περίπου 600 εκατ. δολάρια σε μετρητά, με την επιφύλαξη προσαρμογών στο κλείσιμο της συμφωνίας. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το 1ο τρίμηνο του 2025, με την επιφύλαξη της ικανοποίησης των συνήθων προϋποθέσεων ολοκλήρωσης, συμπεριλαμβανομένης της λήψης των απαιτούμενων ρυθμιστικών εγκρίσεων.
Η T-Mobile συνεχίζει να αναμένει να επιστρέψει έως και 14 δισεκατομμύρια δολάρια στο πλαίσιο του προγράμματος επιστροφής των μετόχων της 2025. Ανάλογα με το πραγματικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των συναλλαγών που ανακοίνωσε η εταιρεία και εκκρεμούν ακόμη, σε συνδυασμό με τη θέση ρευστότητας της εταιρείας και άλλες προτεραιότητες κατανομής κεφαλαίου, η εταιρεία μπορεί να εξετάσει το ενδεχόμενο να διαθέσει πρόσθετο κεφάλαιο στο Πρόγραμμα Επιστροφής Μετόχων 2025.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Το κατηγορώ της Μαρίας Καρυστιανού κατά πιθανής επιλογής Τασούλα
- Ηταν τόσο εύκολο: Η Interamerican μειώνει στο 50% το ποσοστό αύξησης του δείκτη του ΙΟΒΕ για τα ασφάλιστρα υγείας
- Συνελήφθη διεθνής ποδοσφαιριστής της Σεβίλλης για παράνομο στοιχηματισμό
- Κλειστά τα σχολεία στα Καλάβρυτα λόγω της κακοκαιρίας
- ΕΣΗΕΑ: Όχι στην κατάργηση fact checking από τη Meta
- Σοβαρή εξέλιξη στη Σερβία: Ο Βούτσιτς ζητά δημοψήφισμα στήριξης από το λαό
- Τουρκία: Τέταρτη θητεία στην προεδρία θα διεκδικήσει ο Ερντογάν
- Alter Ego Media: Δημόσια προσφορά 20 – 22 Ιανουαρίου για εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Αθηνών με ανώτατη τιμή 4 ευρώ/μετοχή
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις