Κάνει λόγο για παραβίαση της νομοθεσίας από την Εταιρεία Υπηρεσιών Ανάπτυξης και Προγραμματισμού Συστημάτων
Για προβλήματα που έχει δημιουργήσει η εταιρεία JMC σε μεγάλο αριθμό καταναλωτών, ενημέρωσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου προκειμένου να διερευνήσει το ζήτημα στο πλαίσιο των κατά νόμο ελεγκτικών και κυρωτικών αρμοδιοτήτων της.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, “η ως άνω εταιρεία, με αντικείμενο εργασιών την εμπορία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών και αγαθών τεχνολογίας μέσω διαδικτύου, με όνομα χώρου“www.jmctech.gr”, δεν παραδίδει τα παραγγελθέντα προϊόντα ούτε επιστρέφει τα χρήματα που προεισέπραξε από τους καταναλωτές”.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει απευθύνει την υπ’ αρ. πρωτ. 36836/2024 Σύσταση προς την εταιρεία ενώ, δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 4 παρ. 8 του ν.3297/2004 (ΦΕΚ Α΄259),προχώρησε στη με αριθμό πρωτ. 37584/28-6-2024 ανακοίνωση αξιόποινης πράξης (κατ’ άρθρο 37παρ. 2 και 3 ΚΠΔ) προς την αρμόδια Εισαγγελία Καρπενησίου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Πώς ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου ενισχύει μέσω της γαστρονομίας την luxury ναυτιλία
- The Lowcals: Ο σχεδιασμός εν μέσω πανδημίας και η αποκλειστική συνεργασία με τον Σκλαβενίτη
- Μανουσάκης για ηλεκτρική διασύνδεση με Κύπρο: Αν δεν αλλάξει η απόφαση της ΡΑΕ Κύπρου, το έργο θα σταματήσει
- Χατζηδάκης: Η απασχόληση στηρίχθηκε με πόρους που, μαζί με τη μόχλευση, ξεπέρασαν τα 14 δισ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις