Η Apifon, ως εταιρεία τεχνολογίας που δημιουργεί marketing υπηρεσίες με κύριο άξονα το mobile marketing και το business messaging, έχει ως σκοπό να βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών της σύγχρονης μικρομεσαίας επιχείρησης.
Με τη συμβολή της Deloitte Digital, του Digital Consultancy της Deloitte Ελλάδος, επιτεύχθηκε ο ανασχεδιασμός της εμπειρίας χρήστη στα ψηφιακά προϊόντα της Apifon, εξυπηρετώντας την αναβάθμιση των υπαρχόντων και την ενσωμάτωση νέων προϊόντων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Ο Σωτήρης Αλεξόπουλος, Senior Manager στην Deloitte Digital τόνισε πως: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είχαμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μαζί με τις ομάδες της Αpifon τη νέα ψηφιακή εμπειρία χρήστη και να αναβαθμίσουμε, από κοινού, τα ψηφιακά προϊόντα που χρησιμοποιούνται στις πλατφόρμες του messaging και του marketing, κάνοντάς τα πιο εύχρηστα και πιο στοχευμένα στην εξυπηρέτηση του πελάτη/χρήστη».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΔΥΠΑ: Ανοίγουν οι αιτήσεις για ωρομίσθιους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
- Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Ο Marcin Burdach αναλαμβάνει καθήκοντα Managing Director
- Ο Μητσοτάκης απαξίωσε ΣΥΡΙΖΑ και Παππά
- Λιάγκος: Ο ΟΛΘ αποτελεί πόλο έλξης για κοντέινερ και cargo χωρών που δεν έχουν λιμάνι
- Coca Cola: Στα 11,95 δισ. δολάρια τα έσοδα το γ΄ τρίμηνο λόγω αύξησης των τιμών
- Συνάλλαγμα: Το ευρώ υποχωρεί 0,31%, στα 1,0765 δολάρια
- e-ΕΦΚΑ: Μέσω Iris και Online ΔΙΑΣ εργοδοτικές εισφορές και καθυστερούμενες οφειλές
- Κομισιόν: Δίνει 40 εκατ. ευρώ για αντιπλημμυρικά έργα στην Αθήνα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις