Επιχειρήσεις

Συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας με λίγα κλικ από τη ΔΕΗ

Η ΔΕΗενδυναμώνει τον ρόλο της ως Συμβούλου Ενέργειας, προκειμένου να παράσχει χρήσιμες και ουσιαστικές συμβουλές διαχείρισης και εξοικονόμησης.

_x000D_

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η εταιρεία, η συμβουλευτική προσέγγιση η οποία αποτελεί μέρος της επιχειρηματικής φιλοσοφίας της ΔEΗ, ειδικά στις τρέχουσες εξαιρετικά δύσκολες και απρόβλεπτες συνθήκες που επικρατούν διεθνώς στον τομέα της ενέργειας, αναδεικνύεται σε βασικό παράγοντα της στρατηγικής της που διέπει την επαφή της εταιρείας με τον πελάτη.

_x000D_

_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Αυτό γίνεται πλέον πραγματικότητα με το ΔEΗ myEnergyCoach, το ψηφιακό εργαλείο εξοικονόμησης ενέργειας που βοηθάει τους καταναλωτές να κατανοήσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα και να υιοθετήσουν συνήθειες εξοικονόμησης και βιωσιμότητας που θα ωφελήσουν  τόσο στη μείωση της ενεργειακής δαπάνης όσο και την προστασία του περιβάλλοντος. Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν το myEnergyCoach στο dei.gr και να:

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

    _x000D_
  • παρακολουθήσουν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο νοικοκυριό ή στην επιχείρησή τους,
  • _x000D_

  • να μάθουν πώς αυτή επιμερίζεται μεταξύ των ηλεκτρικών συσκευών τους,
  • _x000D_

  • να λάβουν εξατομικευμένες συμβουλές και προτάσεις για εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους,
  • _x000D_

  • να ανακαλύψουν τα ενεργειακά και οικονομικά οφέλη από την αντικατάσταση των παλαιών συσκευών τους με σύγχρονες, υψηλής ενεργειακής απόδοσης.
  • _x000D_

_x000D_

Παράλληλα, ενισχύει τις συμβουλευτικές υπηρεσίες της με τη φυσική παρουσία εξειδικευμένου προσωπικού που θα συμβουλεύει για θέματα βιωσιμότητας και εξοικονόμησης ενέργειας στα καταστήματα και το τηλεφωνικό κέντρο της ΔEΗ.

_x000D_

Συγκεκριμένα, για όσους προτιμούν την προσωπική επαφή, δημιουργήθηκε μια νέα ομάδα ενεργειακών συμβούλων ΔEΗ myEnergyCoach, με ειδική γνώση και εμπειρία σε θέματα  βιωσιμότητας και εξοικονόμησης, που θα βρίσκονται δίπλα σε όλους τους καταναλωτές για να:

_x000D_

    _x000D_
  • βοηθούν στην κατανόηση της κατανάλωσης του σπιτιού τους,
  • _x000D_

  • δίνουν εξειδικευμένες συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας βάσει του ενεργειακού προφίλ του καταναλωτή,
  • _x000D_

  • εξηγούν βήμα-βήμα τη χρήση των εργαλείων εξοικονόμησης, όπως το ΔΕΗ myEnergyCoach,  το e-SelfMetering και ΔΕΗ myEnergyHeatPump,
  • _x000D_

  • προτείνουν εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καταναλωτή,
  • _x000D_

  • ενημερώνουν για τους τρόπους ενεργειακής αναβάθμισης των σπιτιών καθώς και για τα ενεργειακά και οικονομικά οφέλη από την αντικατάσταση των παλαιών συσκευών με νέες ενεργειακά αποδοτικότερες.
  • _x000D_

_x000D_

Οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν με την ομάδα των ενεργειακών συμβούλων κλείνοντας το ραντεβού τους ηλεκτρονικά σε ένα από τα 33 επιλεγμένα καταστήματα ή να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά στο 800 900 1000.

_x000D_

Ο Γενικός Διευθυντής Marketing & Προϊόντων Άγγελος Σπανός δήλωσε σχετικά:

_x000D_

«Η ΔEΗ αφουγκράζεται τα πραγματικά ζητούμενα της εποχής και στέκεται δίπλα στους πελάτες της, ενισχύοντας τον συμβουλευτικό της ρόλο, πάντα βασισμένη στην πελατοκεντρικότητα και τη βιωσιμότητα. Αυτό αποτυπώνεται με το ΔEΗ myEnergyCoach, τον προσωποποιημένο σύμβουλο εξοικονόμησης ενέργειας που μπορεί κανείς να τον βρει είτε ψηφιακά είτε ως φυσική παρουσία στα καταστήματά μας. Ο ‘coach’ αυτός έχει σχεδιαστεί ώστε να διερευνά με ακρίβεια τις δυνατότητες του εκάστοτε σπιτιού για εξοικονόμηση, να θέτει ρεαλιστικούς στόχους και να παρέχει καθοδήγηση που οδηγεί σε πραγματική μετρήσιμη εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους. Φιλοδοξία μας αυτός ο ενεργειακός σύμβουλος να αποτελέσει το σημείο αναφοράς σε όλα τα σημεία επαφής μας με τους πελάτες».

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu