Το έργο παραδίδεται εντός του χρονοδιαγράμματος που είχαμε υποσχεθεί, τόνισε ο πρωθυπουργός στα εγκαίνια τριών νέων σταθμών του μετρό στον Πειραιά, επισημαίνοντας ότι το έργο είχε σημαντικές τεχνικές δυσκολίες.
Το λεκανοπέδιο θα γίνει αβίωτο αν δεν υλοποιήσουμε έργα υποδομής, όπως η γραμμή 4 του Μετρό, επεσήμανε ο πρωθυπουργός. Σε επτά με οκτώ χρόνια αυτή η γραμμή θα παραδοθεί προς χρήση για κατοίκους και επισκέπτες.
Όταν ολοκληρωθεί η γραμμή, πάνω από ένα εκατομμύριο πολίτες θα χρησιμοποιούν το μετρό, τόνισε ο πρωθυπουργός.
Ο Κ. Μητσοτάκης ευχαρίστησε τον Αντώνη Σαμαρά, επί της πρωθυπουργίας του οποίου ξεκίνησαν τα έργα. Επιτέθηκε, όμως, στον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας ότι στη Θεσσαλονίκη έκανε εγκαίνια «με μουσαμάδες».
Η κυβέρνηση κάνει πράξη το σύνθημά της «συνέπεια και σταθερότητα», δήλωσε, ενώ επεσήμανε παράλληλα ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής.
«Ένα σπουδαίο έργο για το οποίο χρειάστηκε να ξεπεράσουμε πολλά εμπόδια σήμερα ολοκληρώνεται και επισήμως. Το Μετρό έφτασε στον Πειραιά» ανέφερε κατά την ομιλία του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής. Όπως σημείωσε οι τρεις νέοι σταθμοί αποτελούν ένα «πραγματικά κατασκευαστικό επίτευγμα».
«Ο Πειραιάς γίνεται μία σύγχρονη, μία πιο ανθρώπινη πόλη γιατί το Μετρό όλοι αναγνωρίζουν ότι είναι το πλέον βιώσιμο και καθαρό μέσο που βελτιώνει την καθημερινότητα των πολιτών. Με το έργο αναδεικνύεται ο Πειραιάς ως ένα ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό hub, ένας κόμβος υποδομών και μεταφορών της ευρύτερης περιοχής» υπογράμμισε.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους, με τη λειτουργία των παραπάνω σταθμών προβλέπεται ημερήσια αύξηση της συνολικής επιβατικής κίνησης στο δίκτυο του Μετρό κατά 132.000 πολίτες ημερησίως, μειώνοντας τόσο την κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως. Σημειώνεται δε, ότι ο συνολικός χρόνος από το λιμάνι μέχρι το αεροδρόμιο θα διανύεται με το Μετρό σε μόλις 55 λεπτά.
Υπενθυμίζεται πως η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό «Αγία Μαρίνα – Πειραιάς» περιλαμβάνει σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και 6 σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο), καθώς και επτά ενδιάμεσα φρέατα εξαερισμού. Συνολικά η Γραμμή 3 «Δημοτικό Θέατρο – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο» αριθμεί πλέον 27 σταθμούς.
Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, πρόκειται για μια επένδυση ύψους 730 εκατ. ευρώ σε περιοχές του Δήμου Πειραιά και των Δήμων της ευρύτερης περιοχής (Νίκαια, Κορυδαλλός, Αγ. Βαρβάρα) που σήμερα έχουν έντονα προβλήματα κυκλοφορίας.
Ο σταθμός «Πειραιάς» θα αποτελεί πλέον ένα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, αφού εκεί συνενώνονται λειτουργικά δύο Γραμμές Μετρό ( 1 και 3), το Λιμάνι, ο Προαστιακός σιδηρόδρομος και το Τραμ, διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Wall Street: Νέα ρεκόρ για Dow Jones και S&P 500
- Καναδάς: Πέντε ειδησεογραφικά ΜΜΕ μηνύουν την OpenAI για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας
- Νάγκελ (ΕΚΤ) για γαλλικά ομόλογα: Δεν διασώζουμε μεμονωμένες χώρες
- Ευρωπαϊκές αγορές: Κέρδη σχεδόν 1% για τον Stoxx τον Νοέμβριο
- Attica Πολυκαταστήματα: Μας έβαλαν πρόστιμο 400.000 ευρώ για μηδενικό τζίρο
- ΕΛΙΝΟΙΛ: Μειωμένα κατά 5% στα 7,73 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 9μηνο
- Attica Bank: Ασκήθηκαν 359,4 εκατ. δικαιώματα, αντιστοιχούν σε 1,25 δισ. νέες μετοχές
- Δείτε live: Τα αποκαλυπτήρια του σταθμού Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις