Public Eye

Super Market Vs Pay TV…

Τελικά η ακρίβεια τα σαρώνει όλα. Εμφανή είναι τα σημάδια επιβράδυνσης της ανάπτυξης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΕΤΤ, η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα, μέσω ευρυζωνικής σύνδεσης, ανερχόταν στα τέλη Ιουνίου του 2022 στις 1,17 εκατομμύριο συνδέσεις, έναντι 1,14 εκατ. στα τέλη του 2021 και 1,11 εκατ. στα τέλη του 2020. 

Στις συνδέσεις αυτές συμπεριλαμβάνονται οι χρήστες της Cosmote, της Nova, πρώην Wind Vision (η Nova έχει ενσωματώσει πλέον τη Wind), και της Vodafone, και όχι διεθνών πλατφορμών, όπως το Netflix, το Amazon Prime, το Disney+ κ.ά.

Αξιολογώντας κανείς τα στοιχεία της ΕΕΤΤ, συμπεραίνει τα ακόλουθα:

– Η συνδρομητική τηλεόραση παρουσιάζει μονοψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και συγκεκριμένα 3,1% σε εξαμηνιαία βάση (Ιούνιος 2022 / Δεκέμβριος 2021) και 6% σε ετήσια βάση (Ιούνιος 2022 / Ιούνιος 2021).

– Είναι σαφής η στροφή προς τις streaming υπηρεσίες, καθώς ολοένα και περισσότεροι χρήστες “εγκαταλείπουν” το δορυφορικό πιάτο. Αυτό αποτελεί και στόχευση των εταιρειών, οι οποίες (με ποικίλους τρόπους) ωθούν τους συνδρομητές προς τις streaming υπηρεσίες. 

Αναιμική η ανάπτυξη της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα: +3,1%

Σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία, αλλά και δημόσιες τοποθετήσεις στελεχών τους, η Cosmote διαθέτει (τρίτο τρίμηνο του 2022) περί τους 644.000 συνδρομητές (οι streaming συνδρομητές εκτιμάται ότι ξεπερνούν τους 450.000), η Vodafone έχει ξεπεράσει τους 160.000 και η πλατφόρμα ΕΟΝ της NOVA (δεν συμπεριλαμβάνει τα δορυφορικά “πιάτα”) τους 300.000. 

To… σούπερ μάρκετ τρώει και την συνδρομητική TV!

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu