Δόθηκε στη δημοσιότητα η νέα ψηφιακή πύλη του υπουργείου Ναυτιλίας «Δικαιώματα Επιβατών» https://passengersynanp.yna.gov.gr/
Στη δημοσιότητα δόθηκε σήμερα η νέα ψηφιακή πύλη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής «Δικαιώματα Επιβατών» https://passengersynanp.yna.gov.gr/ και αφορά συνολικά στα δικαιώματα των επιβατών στις θαλάσσιες συγκοινωνίες και μεταφορές.
Το νέο εργαλείο περιλαμβάνει τέσσερις κατηγορίες: την ενημέρωση για τα δικαιώματα των επιβατών στις θαλάσσιες συγκοινωνίες και τις ενέργειες που μπορούν να κάνουν για την προστασία τους, την παρατήρηση των τιμών στα εισιτήρια των ακτοπλοϊκών μεταφορών και την προσβασιμότητα ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα στις λιμενικές εγκαταστάσεις και στα πλοία. Στόχος είναι η ενημέρωση του πολίτη και του κάθε ενδιαφερόμενου, με άμεσο και εύκολο τρόπο.
Ειδικότερα, το «Παρατηρητήριο Τιμών» είναι ένα εργαλείο το οποίο εφαρμόζεται πιλοτικά πάνω από έξι μήνες και καταγράφει τις τιμές των ήδη εκδοθέντων εισιτηρίων, παρουσιάζοντας μια ρεαλιστική εικόνα των αυξομειώσεων στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Σημειώνεται ότι τα ευρήματα, κατά τη διάρκεια της πιλοτικής λειτουργίας, προωθήθηκαν στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για αξιολόγηση και αξιοποίηση για τους δικούς της ελέγχους.
Σε ότι αφορά στα ΑμΕΑ, η δράση εντάσσεται στην ολοκληρωμένη κυβερνητική στρατηγική για ενίσχυση της προσβασιμότητάς τους – όπως περιγράφεται στο «Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμΕΑ)» – και στην συνεχή προσπάθεια του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις ελλείψεις που έχουν παρατηρηθεί.
Σε δήλωσή του ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, επισήμανε: «Η νέα ψηφιακή πύλη “Δικαιώματα Επιβατών”, αποτελεί ακόμα ένα ουσιαστικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη – επιβάτη και την ορθή ενημέρωσή του. Προτεραιότητα του Υπουργείου μας είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών και η προσβασιμότητα σε όλες τις αναγκαίες πληροφορίες που χρειάζεται να έχει ο καθένας μας, στο πλαίσιο της ασφάλειας των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και μεταφορών. Το “Παρατηρητήριο Τιμών” είναι ένα εργαλείο που έπρεπε να υπάρχει στη χώρα μας εδώ και πολλά χρόνια. Εμείς το κάναμε πράξη και πλέον, η Ελλάδα, έχει ένα σύγχρονο εργαλείο καταγραφής των πραγματικών τιμών. Την ίδια ώρα, κάνουμε ένα ακόμα βήμα για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα προσβασιμότητας, αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα, ότι πρέπει να γίνουν ακόμα περισσότερα. Είμαι βέβαιος ότι οι πολίτες θα αγκαλιάσουν αυτή την πρωτοβουλία και θα βοηθήσουν, με την ανταπόκρισή τους, σε περαιτέρω βελτίωση της εν λόγω υπηρεσίας».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Κυρανάκης: Στον Αρειο Πάγο σήμερα 22/11 για υπόθεση απάτης στην Κτηματογράφηση
- Σταϊκούρας: Στα 0,60 λεπτά το εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης
- Μικτές τάσεις στα ασιατικά χρηματιστήρια
- ΕΛΓΑ: Καταβολές 2,6 εκατ. ευρώ για τις ενστάσεις της τετραετίας
- Northvolt: Στο άρθρο 11 του πτωχευτικού κώδικα η σουηδική εταιρεία μπαταριών
- Ένωση Σούπερ μάρκετ: Τί τιμές περιμένουμε το 2025, η έλλειψη προσωπικού και η άμεση δράση σε περίπτωση μείωσης του ΦΠΑ
- Ταμείο για την Κοινωνία των Πολιτών: Η Νορβηγία χρηματοδοτεί με 14,3 εκατ. ευρώ την Ελλάδα
- Aegean Airlines: Συνεχίζει την κερδοσκοπία με τις τιμές των εισιτηρίων εις βάρος ταξιδιωτών, προκαλώντας αντιδράσεις
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις