Ο πρώτος στην ποπ κουλτούρα που φόρεσε sneakers με σακάκι ήταν μια φορά κι έναν καιρό, στην εποχή του “dark wave”, o frontman των Cure, Robert Smith. Aυτός που έκανε τους πάντες να θέλουν να τα φορέσουν οποιαδήποτε στιγμή, ήταν ο Michael Jordan των Chicago Bulls.
Σήμερα, τα sneakers βρίσκονται παντού, φοριούνται από CEOs σε εντυπωσιακά γραφεία μέχρι τους δρόμους και τις αλάνες. Κάπως έτσι, όλα τα brands υποχρεώθηκαν από τους καιρούς και τη ζήτηση να δημιουργήσουν τις δικές τους εκδοχές. Ενώ την ίδια ώρα πολλά τέτοια ζευγάρια σπάνε ρεκόρ στους Sotheby’s. Τα designer sneakers έχουν γίνει ένα πραγματικό συλλεκτικό αντικείμενο, και όχι μόνο για τους sneakerheads, αλλά για όλους όσους ενδιαφέρονται για το πολιτιστικό πάντρεμα της υψηλής τέχνης και του street style.
Ήρθαμε σε επαφή με τη Sotheby’s του Λονδίνου, η οποία στην περίπτωση των sneakers έχει μετατραπεί σε footlocker της πολυτέλειας: Παρακάτω μια λίστα με τα πιο ακριβά design sneakers.
Το Nike SB Dunk Low Pro “Tokyo” είναι ο απόλυτος λευκός καμβάς. Κυκλοφόρησε το 2004 ως μέρος της σειράς “White Dunk City Series”, και αυτό το εμπνευσμένο από το Τόκιο ζευγάρι θεωρείται ένα από τα πιο “φιλοσοφικά Dunks” που έχουν σχεδιαστεί ποτέ. Χωρίς κανένα branding στη γλώσσα ή στη φτέρνα, αυτό το SB Dunk δεν περιλαμβάνει κανένα λογότυπο εκτός από το χαρακτηριστικό σχέδιο Swoosh. Αυτά τα εξαιρετικά μινιμαλιστικά SB Dunks, είναι επίσης απίστευτα σπάνια, καθώς μόνο 202 ζευγάρια προσφέρθηκαν μέσω κλήρωσης. Υπολογίζεται ότι πωλήθηκαν 10.000 λαχνοί για τη λαχειοφόρο αγορά, γεγονός που μιλάει για την πολυπόθητη φύση του Dunk στην πιο ωμή και απλή του μορφή.
Το Nike SB Dunk έκανε το επίσημο ντεμπούτο του το 2002, όταν η Nike οικειοποιήθηκε επίσημα το διάσημο μπασκετικό αθλητικό παπούτσι Dunk, που είχε σχεδιαστεί αρχικά τη δεκαετία του 1980 με αναβαθμίσεις κατάλληλες για την κοινότητα του skateboarding. Ο άνθρωπος πίσω από αυτό, το πρώην στέλεχος της Nike Sandy Boedecker, είναι υπεύθυνος για την οικοδόμηση μιας από τις πιο αγαπημένες “υποδιαιρέσεις” της Nike στις αρχές της δεκαετίας του 2000 με τη σειρά Nike SB.
Ο Kanye West είναι ένας από τους πιο επιδραστικούς ράπερ, σχεδιαστές και καλλιτέχνες που ζουν σήμερα. Έχει πουλήσει περισσότερα από 20 εκατομμύρια άλμπουμ και πάνω από 140 εκατομμύρια singles και έχει κερδίσει πάνω από 20 βραβεία Grammy. Ανακηρύχθηκε ένας από τους ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή του περιοδικού Time, τόσο το 2005 όσο και το 2015, ενώ η τέχνη του έχει αγγίξει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων, τόσο μέσω της μουσικής όσο και μέσω της μόδας.
Το “Glow in the Dark Tour” Huarache, που σχεδιάστηκε το 2008, είναι ένα από τα σπανιότερα δείγματα του Kanye West που είναι γνωστό ότι υπάρχουν. Τα αθλητικά παπούτσια κατασκευάστηκαν από τη Nike προς τιμήν του West, με χρώματα που θυμίζουν τις συναυλίες του εμπνευσμένες από το νέον, στα τέλη της δεκαετίας του 2000. Η ψηλοκομμένη πολύχρωμη δημιουργία παίζει με τα αντιθετικά υλικά του βελούδου, του νάιλον και του δέρματος. Το επάνω μέρος είναι κυρίως μαύρο βελούδο με πράσινο δερμάτινο Swoosh και εκτεθειμένες ραφές σε όλο το μήκος. Ο αστράγαλος είναι μπλε με αντανακλαστικό κόψιμο και η πίσω φτέρνα τελειώνει με καουτσούκ με το branding της Nike.
Για τον εορτασμό της κυκλοφορίας του Nike Dunk, η Supreme προχώρησε σε τρεις χρωματισμούς από το πρόγραμμα “Be True To Your School” του 1985: “Varsity Red”, “University Blue” και “College Orange”. Κάθε απόχρωση διαθέτει ζωντανές δερμάτινες επικαλύψεις με ανάγλυφο κροκόδειλο. Τα πάνελ των τετάρτων κοσμούνται με χρυσά αστέρια και οι ετικέτες της γλώσσας έχουν ραμμένο το σήμα της Nike με χρυσή κλωστή.
Η Supreme εισήγαγε επίσης ένα επώνυμο ντουμπρί, φινιρισμένο σε μεταλλικό χρυσό, ένα αξεσουάρ που δεν συνδέεται συχνά με τη σειρά Nike SB Dunk.
Όπως και η αρχική έκδοση του 2002, τα Supreme SB Dunk Highs ήταν εξαιρετικά περιορισμένα και πωλούνταν αποκλειστικά μέσω των καταστημάτων Supreme. Ένα χρώμα κυκλοφόρησε κάθε μέρα και καταβλήθηκαν προσπάθειες να διασφαλιστεί ότι κανένας αγοραστής δεν θα αγόραζε και τα τρία σχέδια.
Το 2015, ο ράπερ Eminem και η εμβληματική μάρκα ρούχων εργασίας Carhartt συνεργάστηκαν με τη μάρκα Jordan για να δημιουργήσουν το αποκλειστικό Eminem x Carhartt Air Jordan 4 “Black Chrome”. Αρχικά δόθηκαν ως δώρο στους φίλους και την οικογένεια του ράπερ, δημιουργήθηκαν επιπλέον 10 ζευγάρια για να πωληθούν σε μια δημοπρασία στο eBay με σκοπό την ενίσχυση του Marshall Mathers Foundation. Η δημοπρασία συγκέντρωσε τελικά 227.000 δολάρια και στήριξε τις προσπάθειες του Community Music School του Michigan State University να προσφέρει εγγραφή σε τοπικούς μαθητές.
Το πάνω μέρος είναι κατασκευασμένο από καμβά Carhartt και άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν γραφικά από τον Eminem και την Shady Records, συμπεριλαμβανομένης της μάσκας χόκεϊ, σήμα κατατεθέν του Eminem, και του ανάποδου λογότυπου “E” στη φτέρνα.
Το Nike Air Jordan 5 Retro PE “Michigan” κυκλοφόρησε από την Jordan Brand ως αποκλειστικότητα για το Πανεπιστήμιο του Michigan Wolverines. Μετά από τα μοντέλα των UNC Tar Heels, Oklahoma Sooners και Florida Gators, αυτά τα κολεγιακά PE, σχεδιάστηκαν από τη Nike ως ευκαιρία για να αναδείξουν τα χρώματα που έχουν εκδοθεί από την ομάδα.
Το επάνω μέρος αυτών των αποκλειστικών του Μίσιγκαν είναι σχεδιασμένο κυρίως σε έντονο κίτρινο και κάνει αντίθεση με “γλώσσα” σε ναυτικό μπλε. Η πιο εντυπωσιακή λεπτομέρεια σε αυτά τα Air Jordan 5 είναι το κεντημένο λογότυπο “M” του Μίσιγκαν. Η παγωμένη λευκή ενδιάμεση σόλα, ξεχωρίζει με μια διάστικτη επικάλυψη με δόντια καρχαρία στο εμβληματικό μπλε του Μίσιγκαν. Φημολογείται ότι η κυκλοφορία τους ήταν περιορισμένη σε 250 ζευγάρια, και αυτά τα Air Jordan 5 Retro PE από κορυφαίο υλικό είναι ένα πολυπόθητο εύρημα για κάθε οπαδό του Μίσιγκαν.
Αυτό το μοναδικό Jordan 1 High, συγκέντρωσε τρεις από τις πιο σημαντικές οντότητες για να σχεδιάσει ίσως το πιο δημοφιλές παπούτσι του 2021. Η μάρκα Jordan με τον μουσικό Travis Scott από το Χιούστον και τον Ιάπωνα σχεδιαστή Hiroshi Fujiwara της Fragment, πρόσθεσαν μοναδικό branding και πινελιές υπογραφής, αναβαθμίζοντας ένα κατά τα άλλα οικείο χρωματικό σχήμα.
Κυκλοφόρησε σε λευκό και μπλε, παρόμοιο με τα διάσημα δείγματα Nike Air Jordan 1 από το 1985, το μοναδικό χρωματικό συνδυασμό και το ξεχωριστό αντίστροφο Swoosh κάνουν αυτά τα παπούτσια μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα sneakers της σύγχρονης εποχής. Τόσο το Fragment Design όσο και το Cactus Jack branding βρίσκονται στις φτέρνες και τη μεσαία ενδιάμεση σόλα. Το ζευγάρι ολοκληρώνεται με μεσαία σόλα από πανί και μπλε εξωτερική σόλα.
Το 2002, η Nike συνεργάστηκε με την παγκοσμίου φήμης skate μάρκα Supreme για να κυκλοφορήσουν δύο από τα πιο εμβληματικά Dunks που κυκλοφόρησαν ποτέ. Πουλήθηκαν αποκλειστικά μέσω των καταστημάτων Supreme και παρήχθησαν μόνο 500 ζευγάρια. Η συνεργασία συνδύασε την αιχμή της Supreme και την κληρονομιά της Nike για την κοινότητα των sneakers με έναν εντελώς νέο τρόπο.
Σε αυτό που θα γινόταν αμέσως κλασικό, η Supreme δανείστηκε το διάσημο σχέδιο “ελέφαντα” του Air Jordan 3 και το τοποθέτησε σε ένα Nike SB Dunk. Κυκλοφόρησαν δύο SB Dunk Low Pro Supreme colorways – “White Cement” και “Black Cement” – σε ανάμνηση των εμβληματικών μοντέλων Air Jordan 3 White και Black Cement. Αυτό το συγκεκριμένο ζευγάρι, το ‘Black Cement’, είναι ντυμένο με το διάσημο σχέδιο ελέφαντα Cement Grey σε όλη τη μύτη, τα πάνελ στη φτέρνα και τις γλωττίδες του κορδονιού. Το υπόλοιπο του παπουτσιού είναι λείο μαύρο δέρμα με μαύρο Swoosh και κόκκινη εσωτερική επένδυση.
Το Nike SB Dunk Low Pro Reese Forbes “Denim” θεωρείται ένα από τα πιο περιζήτητα ζευγάρια της εποχής του και ήταν το δεύτερο Nike SB που δημιούργησε ο Reese Forbes. Σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον skateboarder Natas Kaupas και διαθέτει δύο αποχρώσεις του indigo denim με ξεφτισμένες λεπτομέρειες σε όλο το μήκος. Το σχέδιο βρίσκεται πάνω σε μια κόκκινη εξωτερική σόλα με αντίθεση, η οποία έχει σκοπό να διοχετεύσει την αμερικανική αισθητική.
Ως ένα από τα πιο εμβληματικά ζευγάρια της συλλογής SB Dunk, λειτούργησε ως έμπνευση όχι μόνο για το SB Dunk High του 2017, αλλά και για αμέτρητα άλλα ζευγάρια που εισήγαγαν ξεφτισμένα τζιν στο πάνω μέρος τους.
Το Nike SB Dunk έκανε το επίσημο ντεμπούτο του το 2002, όταν η Nike επεξεργάστηκε επίσημα το διάσημο μπασκετικό αθλητικό παπούτσι Dunk που είχε σχεδιαστεί αρχικά τη δεκαετία του 1980 με αναβαθμίσεις κατάλληλες για την κοινότητα του skateboarding. Ο άνθρωπος πίσω από αυτό, το πρώην στέλεχος της Nike, Sandy Bodecker.
Ο μοναδικός σχεδιασμός των υποδημάτων της μάρκας, περιλαμβάνει παιχνιδιάρικα στοιχεία όπως τα σκόπιμα φερμουάρ, τον εκτεθειμένο αφρό και τα σημαδεμένα κορδόνια. Η εξωτερική σόλα του παπουτσιού έχει το σήμα με γραμματοσειρά sans-serif σε εισαγωγικά.
Τα σχέδια των αθλητικών παπουτσιών μοιάζουν συνήθως διαλυμένα με ορατές ραφές, μεταδίδοντας μια χειροποίητη ποιότητα και αποκαλύπτοντας τι πραγματικά περιέχουν τα παπούτσια. Κάθε στοιχείο του αθλητικού παπουτσιού έχει έναν σκοπό. Ο Abloh, ήταν εκπαιδευμένος αρχιτέκτονας και τα sneakers του ήταν το σχέδιό του. Οι συνεργασίες με την Off-White είναι εκτεταμένες, αλλά ο προκαταρκτικός σχεδιασμός είναι πάντα αναγνωρίσιμος και κάθε λεπτομέρεια συμπληρώνει τόσο τη λειτουργικότητα όσο και τη συνολική κατασκευή του sneaker.
Το Nike x Chrome Hearts Air Jordan Retro High OG “University Blue”, αποτίει φόρο τιμής στο alma mater του Μάικλ Τζόρνταν με τόνους Carolina “University Blue” και εντυπωσιακό υλικό Chrome Hearts. Με βάση το εικονικό χρώμα, η Chrome Hearts – η πολυτελής μάρκα μόδας της Καλιφόρνιας – εφάρμοσε το διάσημο υλικό Chrome σε όλο το sneaker. Το ζευγάρι κοσμείται με σπαθιά Chrome Hearts στις φτέρνες, στις ντουμπρέλες και εφαρμόζεται σε κάθε ματάκι.
Οι προμήθειες Chrome Hearts είναι πολύ σπάνιες και περιζήτητες. Το Nike Air Jordan 1, είναι ένα από τα πιο εμβληματικά σχέδια στην ιστορία τόσο του streetwear όσο και του μπάσκετ και αποτελεί βασικό μέρος της προέλευσης της μάρκας Air Jordan για τη Nike. Σχεδιασμένα από τον Peter Moore, τα Air Jordan 1 φορέθηκαν από τον Michael Jordan το 1984 και το 1985, καθώς και τροποποιημένες εκδόσεις το 1986 (μετά από ένα σπασμένο πόδι που υπέστη ο Michael).
Αυτό το ζευγάρι SB Dunk Lows, αναπτύχθηκε για την Αμερικανική Εταιρεία Κλινικής Ογκολογίας, Conquer Cancer Foundation. Τα δείγματα είναι εξαιρετικά σπάνιες σειρές παραγωγής που δημιουργούνται πριν από την κανονική κυκλοφορία. Η κανονική κυκλοφορία για την ASCO κατέληξε να είναι το Nike Roshe LD-1000 αντί για το SB Dunk.
Το SB Dunk Low Pro Conquer Cancer Foundation είναι ένα μοναδικό δείγμα SB λόγω των κορυφαίων υλικών και της επίπεδης γλώσσας του. Το παπούτσι έχει τον αριθμό 15,5 στην αριστερή φτέρνα για να υποδηλώνει τους 15,5 εκατομμύρια επιζώντες από καρκίνο.
Το Nike Air Force 1 Hyperstrike Scarr’s Pizza, θεωρείται ότι είναι 1 από τα 48 ζευγάρια. Αυτό το Air Force 1 Hyperstrike κυκλοφόρησε το 2019 στους φίλους και την οικογένεια του πολύ αγαπημένου καταστήματος της Νέας Υόρκης Lower East Side, Scarr’s Pizza. Ο ιδρυτής Scarr Pimental και το μέλος της ομάδας Audie Villot είχαν την ιδέα να δημιουργήσουν ένα Air Force 1 που να αντικατοπτρίζει την ποιότητα των εκδόσεων OG με τις οποίες μεγάλωσαν και να τιμήσουν την πόλη τους. Δύο χρόνια αργότερα, με την υποστήριξη του DJ Clark Kent, η μοναδική συνεργασία με τη Nike γιορτάστηκε από την κοινότητα που βοήθησε στην επιτυχία τους.
Οι Pimental και Villot, έφεραν την ίδια σχολαστικότητα στο χαρακτηριστικό αθλητικό παπούτσι της πόλης τους, όπως και στο χαρακτηριστικό φαγητό της πόλης τους. Έχοντας ανατρέξει στις προσωπικές τους συλλογές για την κατασκευή, εξασφάλισαν ότι τα διπλά στοιβαγμένα αταίριαστα λογότυπα Swoosh είχαν μήκος μία ίντσα στη βάση – μια λεπτομέρεια που θα σημείωναν οι πραγματικοί λάτρεις των OG. Το παπούτσι είναι κεντημένο με τα λογότυπα της Scarr’s Pizza στη φτέρνα και τη διεύθυνση της οδού Orchard στη γλώσσα. Ο αριθμός τηλεφώνου είναι τυπωμένος σε υλικό 3M στο μπροστινό μέρος του ποδιού.
Οι φράσεις “We Got This” και “Word is Bond” είναι κεντημένες στα άνω χείλη και το “Got Pies” στην κάτω πλευρά κάθε γλώσσας. Οι πάτοι είναι κεντημένοι με εξατομικευμένα μηνύματα από τα Scarr’s και τον DJ Clark Kent. Οι γλωττίδες στο τακούνι αντικατοπτρίζουν τη σημαία της Νέας Υόρκης, με τη σφραγίδα που ανακάλυψε ο Pimental σε ένα από τα πολλά ταξίδια του στο γραφείο του διευθυντή.
Στο πλαίσιο της “Συλλογής Royale” του 2006, η Nike έθεσε ως στόχο να κυκλοφορήσει μια σειρά από παπούτσια προς τιμήν σπουδαίων αθλητών. Στο πλαίσιο των επίσημων κυκλοφοριών, σούπερ σταρ όπως ο LeBron James, η Serena Williams και ο Michael Vick έλαβαν ένα Nike Air Force 1 Low, ένα Nike Dunk Low και ένα Nike Air Force 1 High, αντίστοιχα. Η τελευταία σειρά της συλλογής, τα High-Top Dunk, προοριζόταν αρχικά να εμπνευστούν από τον Tiger Woods, τον αθλητή-σταρ της Nike.
Έχει επενδυθεί με ένα ζωηρό κόκκινο χρώμα, ως φόρο τιμής στο εμβληματικό πουκάμισο πόλο που φορούσε ο Γουντς, κατά τη διάρκεια των πρώτων νικών του, αυτό το ζευγάρι-δείγμα, που κατασκευάστηκε το 2005, είναι διακοσμημένο με μοτίβα που σχετίζονται με το άθλημά του: Το σχέδιο μιας τσάντας του γκολφ είναι το πιο εμφανές, και είναι τοποθετημένο στην όψη μιας κάρτας μπαστούνι Άσσος. Στο κουτί των δακτύλων υπάρχει ένα μικρό λογότυπο TW που χρησιμοποιούσε ο Tiger Woods εκείνη την περίοδο.
Αυτό το δειγματικό ζευγάρι συνοδεύεται από διάφορα αυτοκόλλητα δείγματα που είναι προσαρτημένα με την ένδειξη Nike Dunk High Premium (TIGER). Τελικά, ένα παρόμοιο ζευγάρι κυκλοφόρησε με το όνομα “Dontrelle Willis” με φινίρισμα από πλήρες λουστρίνι αντί για το ματ φινίρισμα που έγινε σε αυτό το σπάνιο ζευγάρι sneakers.
Louis Vuitton x Nike Air Force 1 “Black”, 12.178€
Louis Vuitton x Nike Air Force 1 “Green”, 15.995€
40 χρόνια από την παρουσίαση του Air Force 1, η πλούσια ιστορία του συγκεκριμένου υποδήματος κορυφώθηκε με την παρουσίαση του Louis Vuitton x Nike “Air Force 1” by Virgil Abloh. Το έργο του Abloh, που κυκλοφόρησε μετά θάνατον, συνέδεσε άψογα τις δεκαετίες προβολής του διάσημου αθλητικού παπουτσιού της Nike.
Συνολικά, ο Virgil Abloh σχεδίασε 47 ζευγάρια Nike “Air Force 1” κατά παραγγελία για την επίδειξη Louis Vuitton Άνοιξη-Καλοκαίρι 2022, σε συνεργασία με τη Nike. Για να ξεχωρίζουν από το αρχικό Nike Air Force 1, τα sneakers κατασκευάστηκαν με υλικά που χρησιμοποιούνται στις ανδρικές συλλογές Louis Vuitton του Abloh και διαμορφώθηκαν με τα χαρακτηριστικά του εισαγωγικά, απηχώντας τα γραπτά γραφικά που χρησιμοποίησε ο Abloh για να κοσμήσει τα παπούτσια.
Κάθε ζευγάρι κατασκευάστηκε από την Louis Vuitton στο Fiesso d’Artico, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που το μοντέλο AF1 κατασκευάστηκε εκτός εργοστασίου της Nike.
Τον Ιανουάριο του 2022, η πρώτη σειρά του Louis Vuitton x Nike “Air Force 1” by Virgil Abloh βγήκε στην αγορά μέσω του οίκου Sotheby’s, με συνολικά 200 ζευγάρια που προσφέρθηκαν σε δημοπρασία σε αποκλειστικό χρώμα και συνοδευτική πιλοτική θήκη. Μια γενική κυκλοφορία εννέα επιπλέον ζευγαριών έπεσε τον Ιούνιο του 2022. Αυτή η συνεργασία μεταξύ Louis Vuitton και Nike είχε ως αποτέλεσμα μερικά από τα πιο αυθεντικά, high-end sneakers που έχουν δημιουργηθεί ποτέ.
Το signature Jasper sneaker του Kanye West, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Louis Vuitton, πήρε το όνομα του από τον διάσημο και μακροχρόνιο κουρέα του West, Ibn Jasper, ο οποίος είναι γνωστό ότι έχει μια εντυπωσιακή συλλογή sneakers. Το πάνω μέρος του παπουτσιού είναι κατασκευασμένο από patchwork δέρματα σε διάφορες αποχρώσεις του γκρι και έρχεται σε αντίθεση με το έντονο ροζ καουτσούκ της ενδιάμεσης σόλας του παπουτσιού.
Το 2003, η Reebok συνεργάστηκε με τον ράπερ και μεγαλοεπιχειρηματία Jay-Z, υπογράφοντας μαζί του πολυετή συμφωνία υποστήριξης και δίνοντας στον Jay-Z τη δική του υπογεγραμμένη σειρά ρούχων και αθλητικών παπουτσιών. Η πρώτη και πιο αξιομνημόνευτη κυκλοφορία ήταν το S. Carter, που λέγεται ότι ήταν εμπνευσμένο από το αθλητικό παπούτσι τένις Gucci 84.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Δυστύχημα Τεμπών: Απάντηση της Καρυστιανού μέσω Χ στην επίθεση Βόζενμπεργκ
- ΕΕΕΠ: Ερχονται αλλαγές στο τοπίο με τα “φρουτάκια” μετά τα παράπονα των επιχειρήσεων
- Motor Oil: Προσωρινό μέρισμα €0,3 ανά μετοχή
- Το μεγάλο “ραντεβού”: Μητσοτάκης, Καραμανλής, Σαμαράς θα βρεθούν στην ίδια εκδήλωση
- ΔΕΗ: Αλλαγή φρουράς στη θυγατρική της στη Β. Μακεδονία-Ποιος αναλαμβάνει CEO
- ΤΗΕΟΝ: Ισχυρή ζήτηση με νέες παραγγελίες για τον Οκτώβριο 2024
- Bιολάντα: Αύξησε τον τζίρο της 2023, επιθυμεί άνοδο στο πελατολόγιο και επέκταση σε νέες αγορές
- Θεοδωρικάκος: Στα 120 εκατ. ευρώ ο φετινός τζίρος των δύο ναυπηγείων της ΟΝΕΧ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις