Επιχειρήσεις

StiQ: Το νέο hub στον Πειραιά και ο στόχος της συνεργασίας με την σεφ Ντ. Νικολάου

Ο Στέλιος Γρηγοριάδης

Αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλα hubs σε Βόρεια και Νότια Προάστια

Με διψήφιο αριθμό ανάπτυξης θα κλείσει το 2024 η πρωτοποριακή cloud kitchen StiQ, η οποία χρησιμοποιεί για τις παραγγελίες της την τεχνητή νοημοσύνη. Η StiQ δημιουργήθηκε από ομάδα επενδυτών υπό την επωνυμία Τasty Brands εν μέσω πανδημίας και συνεχίζει την ανάπτυξή της, καταρχήν στην Αττική.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, πριν από μερικές ημέρες η εταιρεία άνοιξε ένα ακόμα hub παρασκευής φαγητού στην περιοχή του Πειραιά, φτάνοντας τα έξι. Στόχος είναι μέσα στον επόμενο χρόνο να υπάρξουν άλλα  τέσσερα σε διαφορετικές περιοχές της Αττικής, ιδίως στα Βόρεια και τα Νότια Προάστια. Τα hubs παραγωγής φαγητού της StiQ βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας, στη Γλυφάδα, το Παλαιό Φάληρο, το Περιστέρι και το Χαλάνδρι, όπου στεγάζονται και τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Η StiQ αξιοποίησε στο έπακρο την άνθιση του online delivery τα προηγούμενα χρόνια με αποτέλεσμα, πέρα από τα κέρδη της, να έχει συγκεντρώσει χρηματοδότηση 10 εκατ. ευρώ, τα οποία επενδύσει σε μηχανολογικό εξοπλισμό, νέο προσωπικό και στην αναζήτηση καινούργιων χώρων παρασκευής.

Στην παρούσα φάση η εταιρεία έχει παρουσία μόνο σε online πλατφόρμες delivery όπως η efood, η wolt και η Box, παραδίδοντας μέσω των 15 περίπου brands της ποικιλία έτοιμου φαγητού από διαφορετικές κουζίνες: ιταλικό, κινέζικο, burger, σουβλάκι, υγιεινό φαγητό κλπ.

Συνολικά για τον Οκτώβριο του 2024, η StiQ παραδίδει σε όλη την Αττική φαγητό, καφέ και γλυκό από 15 brands, με ονόματα όπως Aυγό, Pastaholic, Γυρόμπαλο, ακόμα και Σουπίτσα για τους λάτρεις της σούπας. Από αυτά, ανάλογα με τη ζήτηση, προστίθενται νέα ή αφαιρούνται όσα δεν αρέσουν τόσο πολύ.

Στόχευση για το υπόλοιπο του 2024 και το 2025 είναι η επέκταση της αλυσίδας, μέσω των hubs της σε περιοχές όπου υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση, τα βόρεια προάστια, όπως η Κηφισιά και στα νότια σε περιοχές όπως η Βούλα και η Βουλιαγμένη, προκειμένου να γίνουν 10 οι πολυχώροι της εταιρείας.

Η στόχευση στο υγιεινό φαγητό και η συνεργασία με τους σεφ

Τα περισσότερα brands της StiQ έχουν ως βάση τους το υγιεινό φαγητό και είναι κάτι που θα συνεχίσει και το επόμενο χρονικό διάστημα. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η συνεργασία με την σεφ Ντίνα Νικολάου, η οποία έχει ξεκινήσει πρόσφατα και σηματοδοτεί ένα ορόσημο για την εταιρεία, καθώς την έβαλε στον κλάδο του υγιεινού, μαγειρευτού φαγητού της καθημερινότητας για όλη την οικογένεια.

Για την νέα αυτή προσθήκη μιλά στο Financial Report ο εταίρος της StiQ Στέλιος Γρηγοριάδης «καθώς έχουμε σαν επιχείρηση την τάση να αναπτύσσουμε brands με υγιεινό φαγητό, η προσθήκη της Ντίνας Νικολάου για μαμαδίστικο μαγειρευτό φαγητό είναι κάτι που χρειάζονταν. Από τις συνεχείς έρευνες που κάνουμε βλέπουμε ότι όλο και πιο λίγοι μαγειρεύουν πλέον στο σπίτι, αλλά την ίδια στιγμή η ανάγκη για μαγειρευτό φαγητό γίνεται μεγαλύτερη. Υπάρχουν παραγγελίες από εργαζόμενους στη δουλειά, αλλά και από οικογένειες».

Παρά το πολύ βραχύ διάστημα παραμονής της ανάμεσα στα Brands της εταιρείας, κατά όσα τονίζει ο κ. Γρηγοριάδης είναι ήδη ανάμεσα στα πιο πιο δημοφιλή: «Ο κόσμος το αγκάλιασε, ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα το αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο, προσθέτοντας και νέα πιάτα, ανάλογα και με τη ζήτηση».

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πορτφόλιο της StiQ υπάρχει, ήδη, από τις αρχές του χρόνου και ένα brand με την υπογραφή του γνωστού σεφ Δημήτρη Κατριβέση, ο οποίος είναι και culinary director στην εταιρεία, για τη δημιουργία μιας ειδικής σειράς burger και περουβιανού φαγητού από ακριβό κρέας, επιδιώκοντας να μπει ακόμα περισσότερο και στα πιο premium προϊόντα διατροφής.

Ντίνα Νικολάου: Σεφ στην Ελλάδα, επιχειρήσεις στο Παρίσι

Πέρα από τη νέα συνεργασία με την StiQ, τα τελευταία χρόνια η σεφ Ντίνα Νικολάου έχει αποδειχθεί και δεινή επιχειρηματίας, καθώς, σε συνεργασία με την αδελφή της, η οποία διαμένει μόνιμα στο Παρίσι, έχει δημιουργήσει σταδιακά μια αλυσίδα καταστημάτων με αποκλειστικά ελληνικά προϊόντα, που ξεκίνησε από ένα εστιατόριο, το Ευοί Ευάν, δημοφιλές στην περιοχή Σεν Ζερμέν του Παρισιού.

H Nτίνα Νικολάου

Ακολούθησε ένα δίκτυο τεσσάρων καταστημάτων με ελληνικά προϊόντα, αλλά και υπηρεσίες catering.
Εξάλλου, η Ντίνα Νικολάου ήταν ανάμεσα στην ομάδα των σεφ που ετοίμασαν τα μενού για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 που έλαβαν χώρα το περασμένο καλοκαίρι.

Μ.Μπακ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu