Επιχειρήσεις

Στην αντεπίθεση η Κωτσόβολος για το βαρύ πρόστιμο: Ανενεργή η καμπάνια των 22 κωδικών για τους οποίους μπήκε το πρόστιμο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος, Γιάννης Βασιλάκος.

Ηταν, λέει καμπάνια του 2021 - Γκάφα του υπουργείου Ανάπτυξης και του Κώστα Σκρέκα ή αλήθεια;

Με αφορμή το βαρύ πρόστιμο που επέβαλε το Υπουργείο Ανάπτυξης στην εταιρεία Dixons, δηλαδή στην εταιρεία που είναι πιο γνωστή μεσω των καταστημάτων Κωτσόβολος και η οποία εξαγοράστηκε εσχάτως από τη ΔΕΗ, η διοίκηση της εταιρείας επικεφαλής της οποίας είναι ο διευθύνων σύμβουλος, Γιάννης Βασιλάκος, εξέδωσε ανακοίονωση. Στην ανακοίνωση αναφέρει ότι πράγματι υπήρχε καμπάνια για 74 κωδικούς προϊόντων εκ των οποίων 52 αφορούσαν καμπάνια της εταιρίας στη διάρκεια της Black Friday 2023 και καμπάνια για 22 κωδικούς που συμμετείχαν σε καμπάνια της εταιρίας το 2021. Η διοίκηση αναφέρει ότι το πρόστιμο επιβλήθηκε για τους 22 αυτούς κωδικούς, δηλαδή για την καμπάνια η οποία ήταν ανενεργή.

Αν τα πράγματα είναι όπως τα αναφέρει η εταιρεία, τότε πρόκειται για μεγάλη γκάφα του υπουργείου και των υπηρεσιών και συγκεκριμένα της ΔΙΜΕΑ, που πρόσφατα εκθίασε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πρόστιμο 2.000.000 ευρώ στον Κωτσόβολο – Παραπλανούσε τους καταναλωτές – Δεύτερο πρόστιμο το 2023

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαπιστώθηκε ότι οι πληροφορίες που παρέχονταν για συγκεκριμένα προϊόντα που πωλούνταν υπό καθεστώς ανακοίνωσης μείωσης τιμής δεν περιελάμβανε την τιμή πώλησης πριν και μετά την εφαρμογή μείωσης της τιμής 

Ακολουθεί η ανακοίνωση της εταιρείας:

Στις 5/12/23, επιδόθηκε στην εταιρία μας εντολή ελέγχου από τη Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.), που αφορούσε σε έλεγχο και πιθανή παράβαση για 74 κωδικούς προϊόντων σε σύνολο 37.350 κωδικών που εμπορεύεται η εταιρία μας. 52 εξ αυτών αφορούσαν στην καμπάνια της εταιρίας μας στη διάρκεια της περιόδου του Black Friday 2023 και 22 κωδικούς που συμμετείχαν σε καμπάνια της εταιρίας μας το 2021.

Στην εταιρία δόθηκε η minimum προθεσμία απάντησης των πέντε εργάσιμων ημερών, ενώ απορρίφθηκε σχετικό αίτημα παράτασης.

Σε σχέση με την καμπάνια του Black Friday και των 52 τιμών, δε βρέθηκε καμία παράβαση.

Το 2ο κομμάτι του ελέγχου αφορούσε καμπάνια διάρκειας μίας εβδομάδας τον Ιανουάριο του 2021, η οποία ξεκίνησε στις 17/01/2021 και έληξε στις 25/01/2021. Η σελίδα που αφορούσε στη συγκεκριμένη καμπάνια κατέστη ανενεργή αμέσως μετά τη λήξη της και μη προσβάσιμη μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Κωτσόβολος. Υπάρχει ωστόσο αρχειοθετημένη ως καμπάνια στις παγκόσμιες μηχανές αναζήτησης, με μηδενική επισκεψιμότητα όπως προκύπτει από στοιχεία της Google. Αντίστοιχα, υπάρχουν χιλιάδες τέτοιες ανενεργές καμπάνιες αρχειοθετημένες στα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορικών επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Όλα τα παραπάνω στοιχεία προσκομίστηκαν στην υπηρεσία ελέγχου.

Τέλος, η εταιρία μας ελέγχθηκε για την εμπορική της απόφαση κατά την περίοδο του Black Friday 2023, να δημοσιεύσει σε διάγραμμα τις χαμηλότερες τιμές όλων των προϊόντων σε προσφορά για κάθε μήνα του 2023 και παραπέμφθηκε για περαιτέρω εξέταση από την υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, ώστε να αποφανθεί αν το συγκεκριμένο διάγραμμα δημιουργεί σύγχυση στον καταναλωτή.

Στόχος μας ήταν με το συγκεκριμένο διάγραμμα τιμής, να δώσουμε τη μεγαλύτερη δυνατή διαφάνεια στον καταναλωτή να επιβεβαιώσει ότι οι τιμές των ειδών σε προσφορά, κατά τη διάρκεια του Black Friday 2023, ήταν οι χαμηλότερές μας για το έτος 2023, κόντρα στις πληθωριστικές πιέσεις και την άνοδο των τιμών.

Με στόχο να προστατεύσουμε την φήμη της εταιρίας μας, των 3.000 ανθρώπων της, καθώς και των χιλιάδων συνεργατών μας, θα προβούμε σε όλα τα μέσα προστασίας που μας δίνει η Ελληνική νομοθεσία.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu