Πολιτική

Στέφανος Μάνος κατά πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Για την κακή κατάσταση του μετρό της Αθήνας

Κατά της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δηλαδή κατά του υπουργού Χρήστου Σταϊκούρα και του υφυπουργού Νίκου Ταχιάου, στράφηκε ο πρώην υπουργός της Νέας Δημοκρατίας και παλιός υπουργός Δημοσίων Έργων, Στέφανος Μάνος, εκ των πολιτικών, που έκαναν τα πρώτα σχέδια για το μετρό της Αθήνας.

Αφορμή στάθηκαν δύο άρθρα της Καθημερινής για την κακή εικόνα ορισμένων σταθμών του μετρό της Αθήνας. Στα άρθρα επισημαίνεται ότι το μετρό, δεν είναι πλέον κόσμημα και ότι αφήνεται στην τύχη του, καθώς μένουν επάνω του τα σημάδια βανδαλισμών, έλλειψης καθαριότητας και μιας γενικότερης απάθειας είναι αυτό που εισπράττει ο χρήστης του πιο σημαντικού μεταφορικού μέσου στην πρωτεύουσα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σε βαρίδι για την Κυβέρνηση εξελίσσεται ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σταϊκούρας

Τα λάθη και οι παραλείψεις στον σιδηρόδρομο, η ανάταξη του οποίου ήταν υποτίθεται πρώτη προτεραιότητα του υπουργού, όταν ανέλαβε, είναι καθημερινό φαινόμενο

Και ο πρώην υπουργός επικαλούμενος τα άρθρα «βάλλει» κατά της πολιτικής ηγεσίας, γράφοντας: Η δική μου εξήγηση απλή: ΚΑΚΗ, ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. Μεγάλη ευθύνη του εποπτεύοντος υπουργού. Να θέσει ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης προθεσμία τριών μηνών για να λάμψει ξανά το κόσμημα της Αθήνας. Αν οι υπεύθυνοι δεν μπορούν να ξέρουν ότι θα αντικατασταθούν.

Τους τελευταίους μήνες υπάρχει γκρίνια για τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα, ο οποίος δεν μπορεί να διαχειριστεί τα πολλά και πολύπλοκα θέματα του υπουργείου του.

Αντιγράφω από ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΩΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ του Νίκου Βατόπουλου στην Καθημερινή της 24.10: «Μήνα με τον μήνα η κατάσταση χειροτερεύει και δεν θα χρειαζόταν να γραφτεί ένα τέτοιο σημείωμα αν υπήρχε η στοιχειώδης έστω ένδειξη πως η ακραία έλλειψη φροντίδας ήταν αποτέλεσμα μιας ατυχούς συγκυρίας. Δυστυχώς, ο πολίτης που χρησιμοποιεί τις γραμμές 2 και 3 (δεν θα μιλήσουμε για τον ηλεκτρικό, γιατί εκεί θα πρέπει σηκώσουμε τα χέρια ψηλά) έχει την εντύπωση πως το κόσμημα της Αθήνας, όπως ήταν το μετρό, δεν είναι πλέον κόσμημα. Και είναι πολύ λυπηρή η διαπίστωση, καθώς σημάδια εγκατάλειψης, βανδαλισμών, έλλειψης καθαριότητας και μιας γενικότερης απάθειας είναι αυτό που εισπράττει ο χρήστης του πιο σημαντικού μεταφορικού μέσου στην πρωτεύουσα.» «Δεν ξέρει ο πολίτης για ποιον λόγο η πηγή περηφάνιας για όλους μας, το καμάρι της Αθήνας του 2000 εξελίχθηκε να μοιάζει ολοένα και περισσότερο με το ελληνικό Δημόσιο.»
Το νήμα πιάνει σήμερα ο Πάσχος Μανδραβέλης υπενθυμίζοντας ότι το μετρό ποτέ δεν καθρέφτισε τα χάλια της πόλης «Προστατεύτηκε ακόμη και όταν καιγόταν η Αθήνα, στην περίοδο της μεγάλης κρίσης. Ήταν πάντα καθαρό
Οπότε γιατί το κόσμημα δεν είναι πια κόσμημα; Η δική μου εξήγηση απλή: ΚΑΚΗ, ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. Μεγάλη ευθύνη του εποπτεύοντος υπουργού. Να θέσει ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης προθεσμία τριών μηνών για να λάμψει ξανά το κόσμημα της Αθήνας. Αν οι υπεύθυνοι δεν μπορούν να ξέρουν ότι θα αντικατασταθούν.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu