Στα 141,7 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά συγκρίσιμα κέρδη της Coca-Cola HBC το δεύτερο τρίμηνο του έτους, από 95,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014, καταγράφοντας αύξηση 43,4%.
Τα συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,389, καταγράφοντας αύξηση κατά 43,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,344.
Ειδικότερα, στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, επιταχύνθηκε ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων, με αποτέλεσμα την καταγραφή αύξησης 3,8% για το εξάμηνο του έτους.
Αφαιρώντας την επίδραση των τεσσάρων επιπλέον ημερών πωλήσεων στο 1ο τρίμηνο που ανήλθε σε 2,5%, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,3%.
Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές παρέμεινε εν πολλοίς αμετάβλητος σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Συνεχίστηκε η ανάκαμψη των αναπτυσσόμενων αγορών με τη συμβολή όλων των αγορών στην αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 6,2%.
Οι πολύ καλές επιδόσεις στη Νιγηρία, τη Ρουμανία και την Ουκρανία υπεραντιστάθμισαν τις χαμηλές επιδόσεις στη Ρωσία, αυξάνοντας έτσι τον όγκο πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές κατά 5,4%.
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση παρέμειναν σταθερά, με τις πρωτοβουλίες αύξησης των τιμών στις αναδυόμενες αγορές να αντισταθμίζουν τα μέτρα διατήρησης των τιμών των προϊόντων μας σε προσιτά επίπεδα και τις αποπληθωριστικές πιέσεις σε ορισμένες αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές.
Τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις υποχώρησαν κατά 1,0% καθώς ο αρνητικός αντίκτυπος των συναλλαγματικών ισοτιμιών της τάξης του 4,6% υπεραντιστάθμισε τα κέρδη από την αυξηση του όγκου πωλήσεων.
Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε €219,0 εκατ. –σε άνοδο κατά 31,2%– με αποτέλεσμα τη βελτίωση κατά 170 μονάδες βάσης του περιθωρίου των συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών, καθώς το χαμηλότερο κόστος πρώτων υλών, οι θετικές επιπτώσεις από την αύξηση του όγκου πωλήσεων, οι πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων και οι ενέργεις βελτιστοποίησης του κόστους αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τις δυσμενείς συναλλαγματικές ισοτιμίες. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε €199,1 εκατ.
_x000D_
_x000D_
_x000D_ | _x000D_ A’ Εξάμηνο _x000D_ | _x000D_ Μεταβολή _x000D_ | |
_x000D_
_x000D_ | _x000D_ 2015 _x000D_ | _x000D_ 2014 _x000D_ | _x000D_
_x000D_ |
_x000D_ Όγκος πωλήσεων (εκατ. κιβώτια) _x000D_ |
_x000D_ | _x000D_ 970,2 _x000D_ | _x000D_ 3,8% _x000D_ |
_x000D_ Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (εκατ. €) _x000D_ | _x000D_ 3.150,9 _x000D_ | _x000D_ 3.183,1 _x000D_ | _x000D_ -1,0% _x000D_ |
_x000D_ Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (€) _x000D_ | _x000D_ 3,13 _x000D_ | _x000D_ 3,28 _x000D_ | _x000D_ -4,6% _x000D_ |
_x000D_ Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση (€) _x000D_ | _x000D_ 3,13 _x000D_ | _x000D_ 3,13 _x000D_ | _x000D_ – _x000D_ |
_x000D_ Λειτουργικά κέρδη (εκατ. €) _x000D_ | _x000D_ 199,1 _x000D_ | _x000D_ 164,1 _x000D_ | _x000D_ 21,3% _x000D_ |
_x000D_ Συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη (εκατ. €) _x000D_ | _x000D_ 219,0 _x000D_ | _x000D_ 166,9 _x000D_ | _x000D_ 31,2% _x000D_ |
_x000D_ Λειτουργικό περιθώριο κέρδους (%) _x000D_ | _x000D_ 6,3 _x000D_ | _x000D_ 5,2 _x000D_ | _x000D_ 120μβ _x000D_ |
_x000D_ Συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους (%) _x000D_ | _x000D_ 7,0 _x000D_ | _x000D_ 5,2 _x000D_ | _x000D_ 170μβ _x000D_ |
_x000D_ Καθαρά κέρδη (εκατ. €)* _x000D_ | _x000D_ 125,2 _x000D_ | _x000D_ 95,1 _x000D_ | _x000D_ 31,7% _x000D_ |
_x000D_ Συγκρίσιμα καθαρά κέρδη (εκατ. €)* _x000D_ | _x000D_ 141,7 _x000D_ | _x000D_ 98,8 _x000D_ | _x000D_ 43,4% _x000D_ |
_x000D_ Βασικά κέρδη ανά μετοχή (€) _x000D_ | _x000D_ 0,344 _x000D_ | _x000D_ 0,261 _x000D_ | _x000D_ 31,8% _x000D_ |
_x000D_ Συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή (€) _x000D_ | _x000D_ 0,389 _x000D_ | _x000D_ 0,271 _x000D_ | _x000D_ 43,5% _x000D_ |
_x000D_
Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, δήλωσε:
«Είμαστε ικανοποιημένοι από τα πολύ θετικά αποτελέσματα, που χαρακτηρίζονται από αξιόλογη αύξηση του όγκου πωλήσεων και σημαντική βελτίωση των περιθωρίων κέρδους.
Οι πρωτοβουλίες που αναλάβαμε, τόσο μέσω της εμπορικής μας στρατηγικής που στοχεύει στην ανάπτυξη όσο και μέσω της συνεχούς βελτίωσης της παραγωγικότητας μας, αποδεικνύονται αποτελεσματικές.
Οι δύσκολες συνθήκες παραμένουν σε πολλές από τις αγορές μας, ειδικά στη Ρωσία, αν και έχει αποδειχθεί η προσαρμοστικότητα και η ανθεκτικότητά μας στις εν λόγω αγορές.
Οι συνθήκες είναι πιο ευνοϊκές στην Ανατολική Ευρώπη και τη Νιγηρία, όπου είμαστε πεπεισμένοι ότι θα υπάρξει περαιτέρω ανάπτυξη.
Με την πάροδο του χρόνου, είμαστε πιο αισιόδοξοι και παραμένουμε πεπεισμένοι ότι το 2015 θα σηματοδοτήσει ένα έτος αύξησης του όγκου πωλήσεων και των περιθωρίων κέρδους».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Έκρηξη στους Αμπελόκηπους: Προσωρινά κρατούμενη η 33χρονη πολυτραυματίας
- Αντιπλημμυρική προστασία στην Αττική με το… 112
- Τζο Κάιζερ (πρώην CEO Siemens): «Η πρώτη κυβέρνηση Τραμπ ήταν πολύ δεκτική στις επιχειρήσεις»
- Ορειβάτης εντόπισε νεκρό άνδρα στον Όλυμπο
- Μ. Σαββίδης (GRECA): Καθημερινά στο ηλεκτρονικό εμπόριο χάνουμε μερίδια αγοράς από τους παγκόσμιους κολοσσούς
- Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ: «Όσοι βουλευτές σκέφτονται να φύγουν, να ευχαριστήσουν τον Αλέξη Τσίπρα που τους έβαλε στις λίστες…»
- Κασσελάκης: «Σήμερα δημιουργείται ένα νέο προοδευτικό, δημοκρατικό κίνημα. Εσείς θα αποφασίσετε το όνομα»
- Ιράν προς Ντόναλντ Τραμπ: Άλλαξε την πολιτική της «μέγιστης πίεσης»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις