Προϊόντα - Υπηρεσίες

Σούπερ μάρκετ: Επιστροφή στα ταμπελάκια με μειώσεις τιμών

Από 5% έως 24% σε 600 προϊόντα - Το ίδιο μέτρο με τα ταμπελάκια με μειώσεις τιμών έως 5% σε περίπου 1.000 κωδικούς είχε εφαρμοστεί επί Σκρέκα αλλά καταργήθηκε στο τέλος του περασμένου Μαΐου

Σε περίπου δέκα μέρες, θα έχουν τοποθετηθεί στα ράφια των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, τα νέα ταμπελάκια που θα υποδεικνύουν τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών.

Το ίδιο μέτρο με τα ταμπελάκια με μειώσεις τιμών έως 5% σε περίπου 1.000 κωδικούς είχε εφαρμοστεί επί Σκρέκα αλλά καταργήθηκε στο τέλος του περασμένου Μαΐου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Θεοδωρικάκος: Θυμήθηκε τα «καρτελάκια Σκρέκα» με τις μειωμένες τιμές στα σούπερ μάρκετ

Το μέτρο που κατήργησε....

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, η σήμανση είναι μία διαδικασία που απαιτεί χρόνο καθώς αφορά 4.200 καταστήματα ενώ κάθε μέρα προστίθενται και νέοι κωδικοί.

Ωστόσο, ήδη, σε κάποια μεγάλα σούπερ μάρκετ έχει τοποθετηθεί σήμανση αλλά απαιτείται, περίπου, ένα δεκαήμερο για να τοποθετηθούν τα καρτελάκια σε όλα τα καταστήματα.

Όπως επεσήμανε ο κ. Πεταλάς, η σήμανση δεν θα είναι η ίδια σε όλα τα σούπερ μάρκετ καθώς πρόκειται για πρωτοβουλία και κάθε επιχείρηση επιλέγει τον δικό της τρόπο για την ειδική σήμανση.

Η τελευταία ανανεωμένη λίστα με τους κωδικούς προϊόντων που έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία μείωσης τιμών, περιλάμβανε 362 κωδικούς προϊόντων και οι μειώσεις διαμορφώνονται από 5% έως 24%.

Την επόμενη εβδομάδα στη λίστα θα προστεθούν και άλλοι κωδικοί με τουλάχστον 600 κωδικούς.  Ο αριθμός βέβαια είναι μικρός σε σύγκριση με τους χιλιάδες κωδικούς προϊόντων που διαθέτουν τα σούπερ μάρκετ.

Ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος σε πρόσφατη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας ζήτησε από τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ να επεκτείνουν τον στόχο για μειώσεις τιμών σε περισσότερους από 600 κωδικούς, να παρατείνουν χρονικά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, καθώς και να τοποθετήσουν ειδική σήμανση στα ράφια των σούπερ μάρκετ με στόχο τη διευκόλυνση των καταναλωτών.

Από την πλευρά του ο κ. Πεταλάς έχει επισημάνει ότι «…στόχος μας είναι να υπάρξουν σημαντικές μειώσεις τιμών σε πολύ περισσότερους από 600 κωδικούς και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Οι δύο μήνες είναι το μίνιμουμ χρονικό όριο που τέθηκε εξαρχής κατά τις συζητήσεις μας για τη νέα πρωτοβουλία».

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu