Χρειάστηκε ένα βίντεο στο Τικ Τοκ το καλοκαίρι, για να εκτοξευθεί η δημοτικότητά της
Λίγοι θα περίμεναν ότι μια σοκολάτα θα συγκέντρωνε τόσα πολλά κλικ και θα γινόταν viral σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και μάλιστα με καταγωγή όχι από χώρες με παράδοση στη σοκολάτα όπως Ελβετία ή Ολλανδία, αλλά από το Ντουμπάι.
Η περίφημη σοκολάτα Ντουμπάι ξεκίνησε να γίνεται γνωστή μέσα στο 2024 και το μυστικό της επιτυχίας της βρίσκεται στο εσωτερικό της, καθώς έχει μέσα της ασυνήθιστες γεμίσεις όπως κρέμα ζαχαροπλαστικής, κρέμα φιστικιού, μπισκότα, κανταΐφι.
Εκείνη που έκανε την αρχή ήταν η 38χρονη Sarah Hamouda, η οποία έχει την έδρα της στο Ντουμπάι εδώ και εννέα χρόνια, ιδρύοντας την εταιρεία Fix Chocolatiere. Ήταν εκείνη που έφτιαξε και λάνσαρε τη μάρκα αυτή, εν μέσω πανδημίας το 2021, παράλληλα με την πρώτη της απασχόληση. Η, δε, έμπνευση για την Hamouda ήρθε από τους τους περίεργους συνδυασμούς που συνηθίζουν να επιθυμούν οι εγκυμονούσες, καθώς μέχρι πρότινος κανείς δεν πίστευε ότι η σοκολάτα θα μπορούσε να συνδυαστεί με το… κανταΐφι πέρα από τις γυναίκες που περιμένουν παιδί και έχουν παραξένες λιγούρες.
Tα πρώτα χρόνια δεν είχε επιτυχία, όμως χρειάστηκε ένα βίντεο στο Τικ Τοκ το καλοκαίρι για να απογειωθεί παγκόσμια και να γίνει το viral γλυκό του 2024.
«Καταναλώνουμε πολύ χρόνο και προσπάθεια και βάζουμε πολλή αγάπη στα προϊόντα μας», λέει η Sarah Hamouda, ιδρύτρια του Fix. Δεν είναι απλώς μια σοκολάτα, λέει: «Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια εμπειρία» αναφέρει, προσθέτοντας ότι τη σοκολάτα τη ζητούν από όλα τα μέρη του κόσμου, από τη Ρωσία έως και την Αργεντινή.
Με ανώτατο όριο τις 500 παραγγελίες κάθε μέρα, η Hamouda τονίζει ότι συνήθως οι σοκολάτες εξαντλούνται μέσα σε λίγα λεπτά, ενώ πλέον η εταιρεία Fix έχει γίνει η πρώτη της απασχόληση.
Σοκολάτα Ντουμπάι και στην Ελλάδα
Τη σοκολάτα Ντουμπάι μέχρι πρότινος μπορούσε κανείς να τη βρει μόνο σε deli στο κέντρο της Αθήνας. Όμως εδώ και λίγα 24ωρα βρίσκεται πλέον και σε σούπερ μάρκετ, και συγκεκριμένα στο Lidl.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση «ακολουθώντας τις σύγχρονες γαστρονομικές τάσεις και αφουγκραζόμενη τις προτιμήσεις των καταναλωτών, η Lidl Ελλάς φέρνει σε όλα της τα καταστήματα τα διάσημα Dubai Chocolate & Dream, που έχουν κατακτήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου, οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν αυτές τις μοναδικές γεύσεις και να απολαύσουν μια αξέχαστη εμπειρία. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή πρόταση που συνδυάζει τη γευστική παράδοση της Μέσης Ανατολής με τη διαχρονική απόλαυση της σοκολάτας».
Τώρα μένει να δούμε αν θα ακολουθήσουν το παράδειγμα των Lidl και οι άλλες αλυσίδες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Κίνα: Χορήγηση δανείων 20,4 δισεκατομμυρίων γιουάν το 2024
- Χριστίνα Βέττα: Νέα Marketing Manager στην Coffee Berry μετά από 16 χρόνια στα Marks & Spencer
- Crédit Agricole: Αύξηση κερδών 27% στα 1,69 δισ. ευρώ το 4ο τρίμηνο 2024
- Εθνικό σχέδιο δράσης για το ποδήλατο και σύσταση Διϋπουργικής Ομάδας Εργασίας
- Aνακατεύεται κι άλλο η τράπουλα στο κρασί: Νέο deal ανάμεσα σε Trinity Wines και Κτήμα Αργυρού
- Κυκλάδες: Σύσκεψη στο υπ. Πολιτικής Προστασίας υπό τον Πρωθυπουργό – Τα μέτρα που λαμβάνονται
- Tιτάν: Τί σηματοδοτούν οι νέες επενδύσεις με ψηφιακό χρώμα και οδηγό την τεχνητή νοημοσύνη
- Μικτές τάσεις στις ασιατικές αγορές
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις