Η κ. Αλεξανδρή άφησε το 2022 οριστικά τη δουλειά της σε εταιρεία τεχνολογίας για να ασχοληθεί με την γεωγραφία, που μέσα από την «κοινότητα» εξελίχθηκε σε εταιρεία
Ήταν το 2019 όταν η Σμαράγδα Αλεξανδρή με σπουδές στη μουσική βιομηχανία και πάθος με τη γεωγραφία, ξεκίνησε για αστείο μια σελίδα στο Facebook: Μια πιο ιδιαίτερη, πιο εξειδικευμένη γνώση της κάθε χώρας με την οποία καταπιάνονταν κάθε φορά, με εμπειρία που ξεκινούσε, για παράδειγμα, από τη μορφολογία της, άγνωστα ιστορικά και όχι μόνο γεγονότα, ακόμα και τη γαστρονομία. Στο κάδρο, δε, υπήρχαν και άλλα, περίεργα facts για την χώρα που είχαν να κάνουν με τα ζώα, τα φυτά, τους ηγέτες της.
Η σελίδα “Η Γεωγραφία είναι πολύ κουλ“, γρήγορα ξέφυγε από μια απλή καταγραφή γεωγραφικών στοιχείων, έγινε σταδιακά μια μεγάλη κοινότητα παραγωγής περιεχόμενου που σχετίζεται με τη Γεωγραφία και τα ταξίδια και πριν από δύο χρόνια μεταλλάχθηκε και επίσημα σε μια μικρή επιχείρηση.
“Από μια στιγμή και πέρα δεν μπορούσα να συνδυάσω τη δουλειά μου με το χόμπι μου“, οπότε αποφάσισα να το κάνω επάγγελμα” αναφέρει στο Financial Report, η Σμαράγδα Αλεξανδρή, η οποία τελικά παραιτήθηκε από την εργασία της σε εταιρεία τεχνολογίας για να ασχοληθεί εξ ολοκλήρου με αυτή τη νέα πρόκληση. Αυτό ήταν.
Το 2022 ξεκίνησε η συστηματική επαγγελματική της ενασχόληση με τη σελίδα, η οποία πλέον αριθμεί πάνω από 430.000 μέλη στο Facebook, 700.000 ακόλουθους και έχει απήχηση, κατά τα λεγόμενα της ίδιας, πάνω από 7 εκατ. άτομα το μήνα. Στην κοινότητα ήρθε να προστεθεί και η ιστοσελίδα polikool.gr.
Πλέον η εταιρεία της Σ. Αλεξανδρή έχει 15 άτομα μόνιμο προσωπικό, έχει εκδώσει σειρά βιβλίων για τη Γεωγραφία τόσο για παιδιά όσο και για ενήλικες, έχει σχεδιάσει επιτραπέζιο παιχνίδι ενώ τον περασμένο Φεβρουάριο άνοιξε και φυσικό κατάστημα, βιβλιοπωλείο, στην καρδιά της Αθήνας, στην περιοχή της Κυψέλης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, για το 2023 η εταιρεία, πλέον, έκλεισε με σχεδόν μισό εκατ. τζίρο, ο οποίος εκτιμάται ότι θα διπλασιαστεί το 2024.
Η Σμαράγδα Αλεξανδρή, εξάλλου, είναι φέτος και η πρώτη νικήτρια του διαγωνισμού νέων επιχειρηματιών του που προκηρύσσει το Ίδρυμα του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, λαμβάνοντας έπαθλο 100.000 ευρώ.
Με αυτά τα χρήματα, η ίδια τονίζει στο Financial Report “αντί να επεκτείνουμε, στην παρούσα φάση, εμείς θα εμβαθύνουμε την εταιρεία, θα το πάμε λίγο αντίστροφα. Επειδή ακριβώς από την πρώτη στιγμή η σελίδα επεκτάθηκε πολύ γρήγορα, τώρα είναι η ευκαιρία να βελτιώσουμε την τεχνολογία μας, το περιεχόμενο μας και να σχεδιάσουμε με ένα έξτρα μαξιλαράκι βοήθειας την επόμενη ημέρα” δηλώνει στο Financial Report η Σ. Αλεξανδρή. Και αυτή η επόμενη ημέρα περιλαμβάνει τη δημιουργία εξειδικευμένων events, λέσχης βιβλίου και γιατί όχι, εξειδικευμένων ταξιδιών για όσους το επιθυμούν, στους προορισμούς που αναφέρονται κατά καιρούς στη σελίδα, με ένα πρόγραμμα που δεν θα μοιάζει με τα συνηθισμένα.
Εξάλλου, στα πολύ μακρινά πλάνα της ”Γεωγραφίας που είναι κουλ” είναι και η παραγωγή ξενόγλωσσου περιεχομένου, όμως βασική προτεραιότητα τώρα είναι η αγορά και το κοινό της Ελλάδας.
Μαρία Μπακοπούλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Aegean Airlines: Συνεχίζει την κερδοσκοπία με τις τιμές των εισιτηρίων εις βάρος ταξιδιωτών, προκαλώντας αντιδράσεις
- Βρετανία: Οι σιδηρόδρομοι επανέρχονται στα χέρια του κράτους
- Γ. Μπιλιράκης: Από τις λίγες χώρες που καταβάλλουν το 2% του ΑΕΠ τους στην άμυνα η Ελλάδα
- Μicrosoft: Το 75% των εταιρειών χρησιμοποιεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης
- Κίνα: Αύξηση 7,6% στην κατανάλωση ενέργειας στο δεκάμηνο 2024
- Elounda Hills: Εγκρίθηκε η πολεοδομική μελέτη-Ποια είναι τα επόμενα βήματα
- Bitcoin: Συνεχίζει την άνοδο, νέο ιστορικό υψηλό πάνω από τα 99.000 δολάρια
- Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σήμερα 22/11 στη Ν. Φιλαδέλφεια λόγω του Οικουμενικού Πατριάρχη
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις