Επιχειρήσεις

Skroutz Vs Shopflix: Θα γίνει της… πλατφόρμας

Φωτιά πήρε το twitter με αφορμή τις καταγγελίες για συνεργαζόμενο κατάστημα του Skroutz, με τα σχόλια στο #cancel_skroutz να πολλαπλασιάζονται παρά τη διαγραφή της συνεργαζόμενης επιχείρησης, ενώ η «μπάλα πήρε» και το νέο marketplace του ομίλου Μαρινάκη, Shopflix, καθώς χρήστες του twitter φάνηκαν να θεωρούν ότι τα μέσα ενημέρωσης που ανήκουν στον ίδιο (κυρίως το Mega), έριξαν λάδι στη φωτιά των αντιδράσεων για το skroutz.

_x000D_

Έτσι, ανάμεσα στα δυσμενή σχόλια του #cancel_skroutz εμφανίστηκαν και θετικά σχόλια για την εταιρεία ενώ δημιουργήθηκε και #cancel_shopflix, που επίσης «τρένταρε» την ώρα που η νεοσύστατη πλατφόρμα διενεργεί δυναμική πανελλαδική διαφημιστική καμπάνια.

_x000D_

Με δεδομένο ότι το Public, το άλλο μεγάλο marketplace της ελληνικής αγοράς, επανατοποθετείται με στόχο να εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα του Public Group λειτουργώντας συμπληρωματικά στο ομώνυμο δίκτυο, το Shopflix έρχεται να ανταγωνιστεί ευθέως το Skroutz, κάτι που αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές, όπως φάνηκε από την “φλυαρία” των social media.

_x000D_

Όπως και να ΄χει, το twitter και γενικά τα κοινωνικά δίκτυα επιβεβαιώνουν ξανά τη δύναμη τους, μετά τα περιστατικά σε επιχειρήσεις μεγάλες και μικρότερες, από τον Ιανό μέχρι τη Wolt, την efood, τη Jumbo, ακόμη και την Coca Cola. Από χθες τρεντάρουν στο twitter τα #cancel για τα marketplaces.

_x000D_

Το χρονικό

_x000D_

Όλα ξεκίνησαν με τις καταγγελίες πελατών του Skroutz για το κατάστημα 365 shop. H Skroutz με νεότερη ανακοίνωσή της χθες επανέλαβε ότι από τα πρώτα σχόλια των καταναλωτών ανταποκρίθηκε άμεσα διακόπτοντας τη συνεργασία της με το κατάστημα και προχωρώντας σε αποζημιώσεις των καταναλωτών. Από την έναρξη του συμβάντος, στις 4.4.2022 που άρχισαν οι πρώτες καταγγελίες μέχρι και σήμερα η Skroutz έχει απαντήσει σε 500 emails καταναλωτών (492 μέχρι χθες) προσφέροντας είτε αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας – μέσω του Skroutz Marketplace – για τους καταναλωτές που ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε βοηθώντας τους καταναλωτές που αγόρασαν με κάρτα να αμφισβητήσουν τη συναλλαγή.

_x000D_

Με την ευκαιρία η Skroutz επικαιροποιεί στην τελευταία της ανακοίνωση τους όρους συμμετοχής των επιχειρήσεων στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών και στο marketplace που ισχύουν από τον Φεβρουάριο του 2022, μεταξύ των οποίων ότι κάθε κατάστημα που επιθυμεί να εγγραφεί θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον τρεις ετήσιες χρήσεις, να έχει τζίρο τουλάχιστον 50 χιλ. ευρώ και με μεγαλύτερο μπορεί να αξιοποιήσει τόσο το μοντέλο συμμετοχής στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών όσο και το Skroutz Marketplace.

_x000D_

Οι ισχυροί μέτοχοι

_x000D_

Η Skroutz είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα με δραστηριότητα από το 2005 συνδέοντας εκατομμύρια καταναλωτές με πάνω από 11.000 καταστήματα, ενώ απασχολεί πάνω από 700 εργαζομένους.

_x000D_

Υπενθυμίζεται ότι την εταιρεία ίδρυσαν οι Γιώργος Χατζηγεωργίου, Βασίλης Δήμος και Γιώργος Αυγουστίδης αλλά πριν από δύο χρόνια στην εταιρεία μπήκε ένας ισχυρός μέτοχος, η CVC Partners. Αν και οι ιδρυτές διατήρησαν την πλειοψηφία των μετοχών και συμμετοχή στο management, με την είσοδο του νέου επενδυτή έθεσαν τις βάσεις ώστε η πλατφόρμα τους να εξελιχθεί από μια μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης τιμών σε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών με πλήρες χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών, όπως λειτουργεί το μοντέλο της Amazon και της Aliexpress.

_x000D_

Από την άλλη μεριά στο Shopflix, που δεν έχει γνωστοποιήσει επισήμως στοιχεία για τους όρους συνεργασίας με τα καταστήματα, ηγείται ένα στέλεχος με τεχνογνωσία, ο Xρήστος Καλογεράκης, προερχόμενος από τον όμιλο Olympia, πρώην επικεφαλής της Public MediaMarkt. Αναπτύσσει τη νέα πλατφόρμα μέσω της Wellcomm, με ισχυρό μέτοχο τον όμιλο Μαρινάκη που δημιουργεί θέση στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχοντας πλάνο ανάπτυξης και για την εταιρεία ταχυμεταφορών Courier Center.

_x000D_

Το λανσάρισμα του Shopflix έγινε στα μέσα Μαρτίου και αυτό το διάστημα τρέχει η καμπάνια με επίκεντρο το μήνυμα «άνοιξε το marketplace όλης της Ελλάδας», με ειδικές τιμές και δωρεάν μεταφορικά μέχρι την Κυριακή του Πάσχα, για αγορές πάνω από 40 ευρώ.  

_x000D_

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu