Επιχειρήσεις

Skroutz: Γιατί πλήρωσε αποζημιώσεις 3,5 εκατ. ευρώ το 2024 και σε ποια χώρα δίνει βαρύτητα το 2025

Financialreport.gr

O συνιδρυτής και CEO της Skroutz, Γιώργος Χατζηγεωργίου

Σταθερή ανάπτυξη το 2025 παρά την πτώση στο λιανεμπόριο

Ως ένας κλάδος σε συνεχή κινητικότητα, ακόμα και στην Ελλάδα, με σταθερή, πλέον, ανάπτυξη μετά τα χρόνια της πανδημίας χαρακτηρίζεται αυτός του e-commerce. Εν έτει 2025, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο βρίσκονται σε κατάσταση ψηφιακού μετασχηματισμού, βοηθούμενοι σε μεγάλο βαθμό και από τις ψηφιακές πλατφόρμες όπως το Instagram και το Tik Tok.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Skroutz βρίσκεται σύμφωνα με όσα ανέφεραν στελέχη της σε πρόσφατο συνέδριο σε μια σταθερή κατάσταση, έχοντας μόλις βγει από μια συνεργασία με την εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτου Αvis, με την οποία συνέπραξε για τη δημιουργία ενός marketplace για την πλήρως διαδικτυακή πώληση αυτοκινήτων.

Η εταιρεία ξεκίνησε την πορεία της το 2005 με 12 ηλεκτρονικά καταστήματα, εν έτει 2025 έχει 800 άτομα προσωπικό σε τρεις εταιρείες, έχει χαρτοφυλάκιο 2 εκατ. ενεργών καταναλωτών και πλέον το 40% των εμπόρων βρίσκονται πάνω από πέντε χρόνια στο Skroutz.

Ωστόσο, υπάρχουν και άλλα νούμερα για την εταιρεία που εντυπωσιάζουν όπως το ό,τι πλήρωσε 3,5 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις σε εμπόρους και καταναλωτές το 2024 για πακέτα που δεν παραδόθηκαν, καθώς το 10% των πακέτων μπορεί να μη φτάσουν ποτέ στον προορισμό τους, ενώ 25 εκατ. ευρώ δόθηκαν την προηγούμενη χρονιά σε δωρεάν μεταφορικά. Την ίδια στιγμή, ο στόχος για το 2025 είναι οι 75.000 θυρίδες και η διαμόρφωση ακόμα καλύτερων διαδικασιών για την παράδοση μεγάλων πακέτων.

«Δεν μας επηρεάζει η πτώση στο λιανεμπόριο»

Στο περιθώριο του πρόσφατου συνεδρίου και με φόντο τα 20 χρόνια παρουσίας της στον κλάδο του διαδικτύου, ο CEO της εταιρείας Γιώργος Χατζηγεωργίου ανέφερε στο Financial Report: «Το 2025 για το e-commerce δεν έχει μεγάλες αναταράξεις, παραμένει σταθερό, με μια τάση ανόδου, επί της ουσίας ”τρέφεται από το retail. Παρόλαυτα διαπιστώνεται μια πτώση στο λιανεμπόριο, την οποία μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει να μας επηρεάζει».

Από τη δική του πλευρά, ο συνιδρυτής της πλατφόρμας Γιώργος Αυγουστίδης μιλά για την έμφαση που θα δώσει το 2025 στην επέκταση στο εξωτερικό: «Πλέον έχουμε επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη και αυτή τη χρονιά δίνουμε έμφαση σε χώρες όπως η Ρουμανία και η Βουλγαρία, θέλουμε να δούμε και την αγορά στο εξωτερικό, γενικότερα την επόμενη τριετία είναι αυτό που θα εστιάσουμε» ανέφερε, προσθέτοντας, σε σχέση με την πλατφόρμα cardom ότι «υπήρχε ένα κενό που το είδαμε και σχεδιάσαμε αυτή την πλατφόρμα, ένα project που υλοποιούνταν για πολλούς μήνες. Μέσα σε τέσσερις μέρες πουλήσαμε δύο αυτοκίνητα αμιγώς ηλεκτρονικά. Αυτό λέει κάτι».

Μια ιδέα για τις νέες συνεργασίες έδωσε και η commercial manager της εταιρείας Εριέττα Τοσίδου: «Η έννοια της αλλαγής είναι σαφής στο e commerce, είναι σαφής και για εμάς. Για εμάς στη Skroutz είναι κάτι με το οποίο ζούμε καθημερινά, εν μέσω γεωπολιτικών εντάσεων. Για το επόμενο χρονικό διάστημα θέλουμε να φτιάξουμε εμπειρία σε κλάδους όπως τα βιβλία, η μόδα, ακόμα και η αγορά μαναβικής για την καθημερινότητα»,

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu